Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » W najnowszym „Hotelarzu” o koniunkturze w hotelarstwie

W najnowszym „Hotelarzu” o koniunkturze w hotelarstwie


Choć polskie hotelarstwo rośnie jak na drożdżach już od kilku lat, tak pod względem wyników, jak i nowych obiektów, to jednak do szczytu cyklu koniunkturalnego jeszcze się nie zbliża – wynika z debaty czołowych hotelarzy na rynku, którą publikujemy w tym wydaniu „Hotelarza”.

Potwierdzają to choćby wyniki Orbisu za pierwszy kwartał dotyczące Warszawy. Spośród wszystkich miast naszego regionu Europy, na których działają hotele Orbisu, największy wzrost wskaźnika RevPAR odnotowała Warszawa – o blisko 17 proc. Obłożenie było wyższe o 4 pkt proc., a średnie ceny o ponad 10 proc. niż rok wcześniej. Po Warszawie najwyższy wzrost średnich cen w regionie odnotowano w Poznaniu – o prawie 6 proc. Potwierdzają to też dane STR.

W najnowszym numerze piszemy również o problemach i błędach w pre-openingu hoteli, konsekwencjach za bezpodstawne posługiwanie się nazwą hotel, metodach tworzenia letnich pakietów w hotelowym SPA, a także przedstawiamy sylwetki finalistów konkursu „Hotel z Pomysłem 10-Lecia”, którego rozstrzygnięcie nastąpi podczas gali na zakończenie organizowanej przez nas konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE.

Prenumeratę "Hotelarza" można zamówić TUTAJ


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA