Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Dobry Hotel z nową strategią wizerunkową

Dobry Hotel z nową strategią wizerunkową


Dobry Hotel odświeża swój wizerunek, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Zmiany mają wpłynąć na uporządkowanie i odświeżenie postrzegania marki w oczach gości.


Firma dąży do tego, by wizerunek był spójny oraz konsekwentny, co będzie przejawiało się w całej komunikacji, od materiałów graficznych po stronę internetową. Brand stanie się charakterystyczny i wyróżniający. Zachodzące zmiany pokazują, że w Dobrym Hotelu w parze z doświadczeniem idzie nowoczesność oraz podążanie za istotnymi trendami – mówi Katarzyna Palewska, kierownik marketingu Dobrego Hotelu.

W nowym znaku firmy liczba symboli została ograniczona do minimum. Silny nacisk postawiono na fundamentalną cechę marki, jaką jest sama jej nazwa: „Dobry Hotel”. Obramowanie napisu, oprócz walorów estetycznych, czyli nadania nowoczesnego stylu, stanie się również elementem charakterystycznym dla nowego wizerunku. Prostokąty i kwadraty, to motyw przewodni, który będzie można zaobserwować na wszystkich materiałach sieci. Nowa gama kolorystyczna nie odbiega znacząco od barw kojarzonych z marką od lat. Paleta została jedynie odświeżona i rozszerzona do czterech kolorów: granatowego, błękitnego, miętowego i złotego.

Nowa koncepcja umożliwi ujednolicenie identyfikacji wizualnej oraz wprowadzenie spójności logotypów dla całej firmy Dobry Hotel. Nowe znaki staną się prostsze i bardziej czytelne. Są one wypracowanym połączeniem dla różnorodnych obiektów.

Nowy wizerunek oraz logotypy pojawią się w komunikacji marketingowej i identyfikacji hoteli do końca bieżącego roku. Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane na wydrukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach.

 

 

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA