Dobry Hotel z nową strategią wizerunkową

Dobry Hotel odświeża swój wizerunek, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Zmiany mają wpłynąć na uporządkowanie i odświeżenie postrzegania marki w oczach gości.


Firma dąży do tego, by wizerunek był spójny oraz konsekwentny, co będzie przejawiało się w całej komunikacji, od materiałów graficznych po stronę internetową. Brand stanie się charakterystyczny i wyróżniający. Zachodzące zmiany pokazują, że w Dobrym Hotelu w parze z doświadczeniem idzie nowoczesność oraz podążanie za istotnymi trendami – mówi Katarzyna Palewska, kierownik marketingu Dobrego Hotelu.

W nowym znaku firmy liczba symboli została ograniczona do minimum. Silny nacisk postawiono na fundamentalną cechę marki, jaką jest sama jej nazwa: „Dobry Hotel”. Obramowanie napisu, oprócz walorów estetycznych, czyli nadania nowoczesnego stylu, stanie się również elementem charakterystycznym dla nowego wizerunku. Prostokąty i kwadraty, to motyw przewodni, który będzie można zaobserwować na wszystkich materiałach sieci. Nowa gama kolorystyczna nie odbiega znacząco od barw kojarzonych z marką od lat. Paleta została jedynie odświeżona i rozszerzona do czterech kolorów: granatowego, błękitnego, miętowego i złotego.

Nowa koncepcja umożliwi ujednolicenie identyfikacji wizualnej oraz wprowadzenie spójności logotypów dla całej firmy Dobry Hotel. Nowe znaki staną się prostsze i bardziej czytelne. Są one wypracowanym połączeniem dla różnorodnych obiektów.

Nowy wizerunek oraz logotypy pojawią się w komunikacji marketingowej i identyfikacji hoteli do końca bieżącego roku. Zmiany będą sukcesywnie wprowadzane na wydrukach oraz na wszystkich wykorzystywanych do tej pory nośnikach.

 

 

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *