Hilton chce otwierać w Polsce 4 hotele rocznie

Hilton, jedna z wiodących sieci w branży hotelarskiej, posiadająca prawie 5000 hoteli na świecie, obchodzi 10 rocznicę obecności na polskim rynku.  Od momentu pojawienia się w Polsce w marcu 2007 roku, sieć Hilton otworzyła 14 hoteli. W ciągu ostatnich pięciu lat sieć Hilton otwierała w Polsce średnio dwa obiekty rocznie. Przez następne dwa lata grupa zamierza podwoić ten wynik, co spowodowane jest rosnącym popytem w segmencie klientów indywidualnych i biznesowych. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mieliśmy okazję być w Warszawie, by obchodzić dziesięciolecie działalności Hilton w Polsce, powiedział Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych Hilton. Nasza sieć znacznie rozwinęła się w Polsce, czego potwierdzeniem jest fakt, iż obecnie mamy więcej hoteli w budowie niż jakakolwiek inna firma hotelarska w kraju. Nasze marki z segmentu „wyspecjalizowanej obsługi” osiągnęły wyjątkowo silną pozycję. Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że Hampton by Hilton jest najszybciej rozwijającą się marką w Polsce, która oferuje gościom obsługę na wysokim poziomie. – dodaje Holthouser. Hilton posiada obecnie w Polsce 14 hoteli działających w oparciu o umowy franszyzy i zarządzania, między innymi w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Dzięki nowym inwestycjom, a w szczególności zapowiadanym hotelom Hampton by Hilton marka planuje rozszerzyć swoją obecność w takich miastach jak Lublin, Łódź, Kalisz i Poznań.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *