Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Hilton chce otwierać w Polsce 4 hotele rocznie

Hilton chce otwierać w Polsce 4 hotele rocznie


Hilton, jedna z wiodących sieci w branży hotelarskiej, posiadająca prawie 5000 hoteli na świecie, obchodzi 10 rocznicę obecności na polskim rynku.  Od momentu pojawienia się w Polsce w marcu 2007 roku, sieć Hilton otworzyła 14 hoteli.




W ciągu ostatnich pięciu lat sieć Hilton otwierała w Polsce średnio dwa obiekty rocznie. Przez następne dwa lata grupa zamierza podwoić ten wynik, co spowodowane jest rosnącym popytem w segmencie klientów indywidualnych i biznesowych.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mieliśmy okazję być w Warszawie, by obchodzić dziesięciolecie działalności Hilton w Polsce, powiedział Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych Hilton. Nasza sieć znacznie rozwinęła się w Polsce, czego potwierdzeniem jest fakt, iż obecnie mamy więcej hoteli w budowie niż jakakolwiek inna firma hotelarska w kraju. Nasze marki z segmentu „wyspecjalizowanej obsługi” osiągnęły wyjątkowo silną pozycję. Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że Hampton by Hilton jest najszybciej rozwijającą się marką w Polsce, która oferuje gościom obsługę na wysokim poziomie. – dodaje Holthouser.

Hilton posiada obecnie w Polsce 14 hoteli działających w oparciu o umowy franszyzy i zarządzania, między innymi w Warszawie, Gdańsku, Krakowie
i Wrocławiu. Dzięki nowym inwestycjom, a w szczególności zapowiadanym hotelom Hampton by Hilton marka planuje rozszerzyć swoją obecność w takich miastach jak Lublin, Łódź, Kalisz i Poznań.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

IHG dołącza do grona Sponsorów Hotel Trends Poland&CEE 2018

IHG, jedna z wiodących firm hotelarskich na świecie, dołączyła do grona Sponsorów Złotych konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w dniach (...)

Kamila Wódczyńska zarządza hotelem Puro Kraków Kazimierz

Dyrektor generalną otwartego na początku lipca hotelu Puro Kraków Kazimierz jest Kamila Wódczyńska, która już od jesieni ub.r. odpowiedzialna była za jego pre-opening. Wcześniej przez (...)

Wmurowano kamień węgielny pod Holiday Inn Express w Rzeszowie-Jasionce

33,9 mln zł (282,5 tys. zł za pokój) kosztować ma budowa hotelu Holiday Inn Express IV generacji, który powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Hel

1 sierpnia ma nastąpić otwarcie 60 pokojowego hotelu Hel, mieszczącego się przy ulicy Admirała Steyera w Helu. Właścicielem obiektu jest Przedsiębiorstwo Budowlane Margo. 4-gwiazdkowy hotel (...)

Mextra Sponsorem Złotym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018

Firma Mextra, lider branży mebli bankietowych w Polsce,po raz kolejny dołączyła do grona sponsorów konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA