Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne






O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Hilton chce otwierać w Polsce 4 hotele rocznie

Hilton chce otwierać w Polsce 4 hotele rocznie


Hilton, jedna z wiodących sieci w branży hotelarskiej, posiadająca prawie 5000 hoteli na świecie, obchodzi 10 rocznicę obecności na polskim rynku.  Od momentu pojawienia się w Polsce w marcu 2007 roku, sieć Hilton otworzyła 14 hoteli.




W ciągu ostatnich pięciu lat sieć Hilton otwierała w Polsce średnio dwa obiekty rocznie. Przez następne dwa lata grupa zamierza podwoić ten wynik, co spowodowane jest rosnącym popytem w segmencie klientów indywidualnych i biznesowych.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mieliśmy okazję być w Warszawie, by obchodzić dziesięciolecie działalności Hilton w Polsce, powiedział Jim Holthouser, wiceprezes wykonawczy ds. marek globalnych Hilton. Nasza sieć znacznie rozwinęła się w Polsce, czego potwierdzeniem jest fakt, iż obecnie mamy więcej hoteli w budowie niż jakakolwiek inna firma hotelarska w kraju. Nasze marki z segmentu „wyspecjalizowanej obsługi” osiągnęły wyjątkowo silną pozycję. Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że Hampton by Hilton jest najszybciej rozwijającą się marką w Polsce, która oferuje gościom obsługę na wysokim poziomie. – dodaje Holthouser.

Hilton posiada obecnie w Polsce 14 hoteli działających w oparciu o umowy franszyzy i zarządzania, między innymi w Warszawie, Gdańsku, Krakowie
i Wrocławiu. Dzięki nowym inwestycjom, a w szczególności zapowiadanym hotelom Hampton by Hilton marka planuje rozszerzyć swoją obecność w takich miastach jak Lublin, Łódź, Kalisz i Poznań.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Jacek Florczuk dyrektorem Hamptona by Hilton Gdańsk Oliwa

Jacek Florczuk, ostatnio dyrektor gastronomii w Doubletree by Hilton Warszawa, został dyrektorem generalnym hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Zastąpił Magdalenę Suligę, która została dyrektorem (...)

Najnowszy „Hotelarz” w opakowaniu zastępczym :)

Na okładce najnowszego „Hotelarza” laureat naszego konkursu „Hotel z Pomysłem 2018″. Który hotel zdobył to prestiżowe wyróżnienie nasi Czytelnicy przekonają się już niebawem. O czym (...)

Pracujwhoreca.pl – nowy serwis dla branży hotelowej i gastronomicznej

Największym problemem branży Horeca, co potwierdzają na każdym kroku inwestorzy, właściciele i managerowie hoteli i restauracji, jest brak pracowników – od najwyższego do najniższego szczebla.  (...)

Ruszył ibis Poznań Centrum pod jednym dachem z Novotelem

Zakończył się trzyletni proces modernizacji hotelu Novotel  Poznań Centrum, w wyniku którego w tym samym budynku otwarty został na sześciu niższych piętrach ibis Poznań Centrum (...)

Stowarzyszenie najlepszych dyrektorów

Europejskie Stowarzyszenie Dyrektorów Hoteli to organizacja skupiająca ponad 400 dyrektorów, prezesów i operatorów najlepszych hoteli 5- i 4-gwiazdkowych. Z Polski jest tylko jeden – Paweł (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA