Organizacja pracy hotelu, czyli sztuka skutecznego motywowania i kierowania zespołem

W ostatni czwartek 7 września w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych szkoleń Akademii Hotelarza. Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie, omawiała zagadnienia związane z organizacją pracy hotelu, motywowaniem pracowników i kierowaniem zespołem.


Podczas pierwszej części szkolenia poruszono tematy organizacji pracy hotelu a struktury zatrudnienia, optymalizacja kosztów zatrudniania i zarządzanie pracą działów hotelowych i gastronomicznych.

W części popołudniowej uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu optymalnego układania grafików pracowników poszczególnych pionów hotelu, poznawali także najskuteczniejsze metody efektywnego motywowania i premiowania zespołu, a także skutecznego delegowania i systemów raportowania.

W poszkoleniowych ankietach uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.

Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone "Zyskownej gastronomii hotelowej" zapraszamy już w najbliższy czwartek.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *