Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” – rozstrzygnięcie konkursu

Muzyczna rywalizacja w konkursie „ibis. tu mieszka muzyka” dobiegła końca. Wyłoniono pięciu  laureatów, którzy nagrają utwory w studiu w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska. Zarejestrowane utwory zwycięzców będą grane w hotelach rodziny ibis w Europie Wschodniej w systemie Jukebox by Deezer Zwycięzcy wystąpią także z piosenkarką Sarsą podczas specjalnego koncertu w jednym z hoteli rodziny ibis.

W zakończonym 1 października głosowaniu internautów, w którym oddano około 60 tys. głosów, wyłonionych zostało 30 najpopularniejszych utworów, z których Sarsa – ambasadorka kampanii wytypowała cztery jej zdaniem najlepsze wykonania. Dodatkowo, jedna osoba spoza finałowej trzydziestki dołączyła do laureatów dzięki „dzikiej karcie”.  Do kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” zgłoszono 267 piosenek nawiązujących do wielu gatunków muzycznych.

Nagrodami dla laureatów będą sesje nagraniowe w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska, gdzie specjalnie na potrzeby kampanii stworzono studio nagraniowe. Single zostaną zarejestrowane przy wsparciu Dominika Buczkowskiego i Janka Bieleckiego duetu producenckiego Universal Music. Zwycięzcy zaprezentują swoją twórczość również na żywo w towarzystwie Sarsy, podczas koncertu w jednym z hoteli z rodziny ibis, który odbędzie się 23 listopada. W ramach kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”, rodzina hoteli ibis umożliwia nieznanym, utalentowanym i oryginalnym twórcom postawienie pierwszych kroków w profesjonalnej muzycznej karierze. Od 5 września soliści i zespoły poprzez platformę ibis.com/tumieszkamuzyka wgrywali swoje utwory w formie plików audio lub video. Następnie odbyło się głosowanie internautów.

Dużą liczbę zgłoszeń i dotychczasowe zainteresowanie kampanią skomentowała Hanna Bernakiewicz manager hoteli segmentu ekonomicznego  w Europie Wschodniej w Grupie Orbis. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego,  że konkurs przyciągnął tylu artystów. Cieszy nas także zainteresowanie ze strony głosujących na ulubione wykonania internautów. Utwierdza nas to w przekonaniu, że muzyka jest ważnym elementem w kreowaniu pozytywnych doświadczeń, także wśród naszych hotelowych gości. Pozytywny odbiór konkursu  sprawił, że z optymizmem patrzymy zarówno na dalsze etapy kampanii, jak i na pozostałe muzyczne działania hoteli z rodziny ibis.

Ideą kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” jest nawiązanie do obecnych w kulturze zachodniej połączeń muzyki z hotelami, w ramach której są one nie tylko przystankami w podróżach wielu artystów, ale również miejscami powstania utworów oraz inspiracji do nich. Poprzez kampanię, rodzina hoteli ibis pokazuje, że również goście mogą poczuć twórczą atmosferę we wnętrzach jej obiektów dzięki muzyce.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *