Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1), PERSONALIA » Michał Rzeźnik dyrektorem Hampton by Hilton Lublin

Michał Rzeźnik dyrektorem Hampton by Hilton Lublin


Michał Rzeźnik został dyrektorem generalnym otwartego we wrześniu hotelu Hampton by Hilton. Zastąpił Mariusza Plichtę, który pełnił tę funkcję w okresie pre-openingu hotelu od jesieni ub.r.




Przez ostanie blisko trzy lata Michał Rzeźnik był dyrektorem ds. rozwoju biznesu w DoubleTree by Hilton w rosyjskim Tiumeniu. Wcześniej przez dwa lata zarządzał hotelem BOSS pod Warszawą, a w latach 2010-13 był kolejno dyrektorem nowo otwartego, pierwszego w Polsce hotelu sieci B&B Hotels w Toruniu, a następnie dyrektorem B&B Hotel Warszawa Okęcie. W latach 2005-2010 pracował w należącym wówczas do Orco Hotel Development aparthotelu Residence Diana w Warszawie jako zastępca residence managera i manager operacyjny. Wcześniej przez rok związany był hotelem Hyatt jako night auditor.

Komentarze: 7 dla “Michał Rzeźnik dyrektorem Hampton by Hilton Lublin”

  1. gratulacje Michal, !!! super

  2. Jeden z genialniejszych i mądrzejszych managerów, z jakimi można się spotkać. Ekipa w Lublinie może być pewna, że trafiła na świetnego człowieka.

  3. Współpracowałam z nim. To faktycznie świetny facet, bardzo inteligentny i sprawiedliwy. Potrafi słuchać i co najważniejsze, potrafi przyznać się do błędu. Kiedyś źle mnie ocenił, zrozumiał swój błąd i publicznie przeprosił przy innych pracownikach. Mało jest takich osób.

  4. znajomy królika

    Michał, przyjacielska rada. Przestań już sam sobie pisać te pochlebne komentarze, bo trochę żałośnie to wygląda.
    Jeśli się zastawiasz, czy widać, to potwierdzam. Tak, widać ;)

    • MIchał Rz.

      To nie ja ;-) Ale podejrzewam kto, mam takiego kolegę, który mnie czasem trolluje.
      Natomiast w tekście jest trochę błędów dotyczących mojej biografii. No i wcale nie jestem jakąś gwiazdą. Ale miło, że hotelarz zauważył moją nową pracę. Postaram się dobrze robotę zrobić.

  5. znajomy królika

    Misiu daj spokój, przecież wiadomo, że to Ty, nie żaden kolega. Teraz pododawałeś bezsensowne komentarze w innych tekstach, żeby tekst o Tobie zniknął ze strony głównej, ale wystarczy prześsledzić czas dodania komentarza przez Ciebie tutaj i w pozostałych materiałach.
    Ech. Czy naprawdę sądzisz, że ludzie są aż tak durni?

  6. Michał Rz.

    Nie sądziłem nigdy, że stanę się ofiarą hejtu w internecie ale w pewnym sensie mi to pochlebia.
    Pozdrawiam Cię Znajomy Krolika.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA