Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Rafał Borys z Zamku Topacz z zaskakującym deserem podczas konferencji MADE RESTAURANT

Rafał Borys z Zamku Topacz z zaskakującym deserem podczas konferencji MADE RESTAURANT

Podczas konferencji MADE RESTAURANT organizowanej w ramach kampanii „Jesteśmy DO USŁUG” spotkają się najaktywniejsi biznesowo restauratorzy, szefowie kuchni, dostawcy i influencerzy z Wrocławia, Dolnego Śląska i okolic. Rafał Borys, Szef Kuchni Restauracji w Zamku Topacz, zadba o podniebienia gości, przygotowując zaskakujący deser, w którym połączy smak mandarynki, twarogu, cynamonu i czekolady. Wyjątkowe doświadczenie kulinarne to nowy punkt programu konferencji.



Wrocławskie spotkanie jest już trzecim, po Krakowie i Gdańsku, wydarzeniem kampanii DO USŁUG 2017, organizowanym przez MADE RESTAURANT, którego głównymi celami są: rozwiązywanie problemów w zakresie zarządzania ludźmi, promocja dobrych praktyk biznesowych, w tym bardzo ważny punkt budowania transparentnych i profesjonalnych relacji pracownik – pracodawca oraz współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami w celu dogłębnego poznania rynku i jego aktualnych potrzeb.

Podczas wydarzenia, które odbędzie się 13 listopada we Wrocławiu, po raz pierwszy pojawi się nowy punkt programu. Będzie nim wyjątkowe doświadczenie kulinarne – trzydaniowy obiad przygotowany przez lokalnych szefów kuchni. O podniebienia gości zadbają: Piotr Apanel (OVO Bar & Restaurant), Karol Sankowski (Przystań i Marina) oraz Rafał Borys (Restauracja Zamek Topacz).

Rafał Borys to doświadczony Szef Kuchni i prawdziwy kulinarny wirtuoz. Pracował między innymi w londyńskich restauracjach Gordona Ramsaya, a następnie w Brasserie Roux, gdzie uczył się tajników kuchni francuskiej od jednego z najznakomitszych kucharzy – Alberta Roux. Obecnie wraz z grupą kucharzy tworzy perfekcyjną restaurację w Zamku Topacz. To miejsce, w którym niezwykle istotny jest szacunek do produktu, świeżość i wykwintność, a jednocześnie prostota, która często decyduje o wyjątkowości potrawy.

Podczas konferencji MADE RESTAURANT Rafał przygotuje zaskakujący deser, którego podstawą będzie mandarynka, twaróg, cynamon i czekolada.

1 Komentarz dla “Rafał Borys z Zamku Topacz z zaskakującym deserem podczas konferencji MADE RESTAURANT”

  1. Mandarynka i cynamon?

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA