Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Czy polskie hotelarstwo może poradzić sobie bez pracowników ze Wschodu?

Czy polskie hotelarstwo może poradzić sobie bez pracowników ze Wschodu?


Najniższy w historii poziom stopy bezrobocia w kraju spowodował, że niemal wszystkie hotele w Polsce muszą zatrudniać pracowników ze Wschodu. W najnowszym „Hotelarzu” przedstawiamy procedury, koszty, możliwości i zagrożenia z tym związane.


O swoich doświadczeniach w zatrudnianiu pracowników ze Wschodu i współpracy z agencjami pośrednictwa opowiadają dyrektorzy hoteli: Nosalowy Dwór Resort & SPA – Wojciech Budzowski, Airport Hotel Okęcie – Elżbieta Nitsze, Narvil – Grażyna Kowalczyk, Radisson Blu Kraków – Lidia Wiszniewska, Sound Garden Warszawa – Miłosz Stanisławski, Anders Stare Jabłonki – Daniel Błaszkiewicz, Mikołajki–  Ireneusz Czerski, AC by Marriott Wrocław –  Maciej Knyrek , Kossak i Senacki z Krakowa – Anna Gasińska, Wieniawski w Lublinie – Agnieszka Mazurkiewicz , Best Western Premier Kraków–  Przemysław Swacha.

Ponadto rozmawiamy z Marcinem Górzyńskim, prezesem spółki Aquila będącej właścicielem hotelu Holiday Inn Warszawa Józefów o polskim rynku hotelarskim z perspektywy 10 lat obecności na rynku, a także Wojciech Liszka o konieczności analizy danych, dzięki której możemy znacząco zwiększyć zyski hotelu, Wojciech Sroka w kolejnym tekście z cyklu Anatomii Google Analytics i Wojciech Fishbach o realizacji eventu gastronomicznego w hotelu.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Rekordowe wyniki finansowe i operacyjne Orbisu w 2017 roku

Rok 2017 zakończył się dla Orbisu sukcesem pod względem biznesowym i finansowym, a spółka odnotowała rekordowo wysokie wyniki. Najlepsze rezultaty osiągnęły hotele w Budapeszcie, Warszawie (...)

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA