Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Michał Całka na czele Holiday Inn Dąbrowa Górnicza

Michał Całka na czele Holiday Inn Dąbrowa Górnicza


Michał Całka został dyrektorem generalnym hotelu Holiday Inn w Dąbrowie Górniczej. Zastąpił Macieja Kaczmarczyka, który został dyrektorem ds. rozwoju i inwestycji w tej samej spółce, planującej otwierać kolejne hotele sieciowe na południu Polski.


Michał Całka z branżą hotelarską związany jest od 17 lat. Zaczynał w dziale recepcji hotelu Marriott w Warszawie, skąd przeszedł na stanowisko kierownika recepcji w warszawskim Mercure Fryderyk Chopin. Przez dziewięć lat związany był z marką ibis, pełniąc m.in. funkcje kierownika recepcji i rezerwacji, a następnie zastępcy dyrektora w ibisie Warszawa Stare Miasto, dyrektora hotelu Etap (obecny ibis Budget Warszawa Centrum) i dyrektora ibisa Warszawa Ostrobramska. W latach 2012-2014 był dyrektorem generalnym nowo otwartego hotelu Holiday Inn Express Airport Warszawa. Następnie jako dyrektor generalny otwierał Hiltona Garden Inn Airport w Krakowie, którym zarządzał przez rok. Potem zarządzał 5-gwiazdkowym hotelem Bellotto w Warszawie w okresie pre-openingu. Ostatnio kierował hotelem ibis Styles w stolicy Mongolii Ułan Bator.


1 Komentarz dla “Michał Całka na czele Holiday Inn Dąbrowa Górnicza”

  1. Fantastyczny facet, pracowałam z nim. Oby więcej takich Gmów.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Rekordowe wyniki finansowe i operacyjne Orbisu w 2017 roku

Rok 2017 zakończył się dla Orbisu sukcesem pod względem biznesowym i finansowym, a spółka odnotowała rekordowo wysokie wyniki. Najlepsze rezultaty osiągnęły hotele w Budapeszcie, Warszawie (...)

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA