Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Bez kategorii, Z Branży » Hotel Marriott Warszawa przekazał 74 tys. zł na rzecz SOS Wioski Dziecięce

Hotel Marriott Warszawa przekazał 74 tys. zł na rzecz SOS Wioski Dziecięce


74 110, 62 – taka kwota widniała na symbolicznym czeku, przekazanym przez Hotel Marriott dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, podczas corocznej kolacji świątecznej organizowanej w hotelu Marriott. To suma zebrana we wrześniu i październiku na sfinansowanie programów wspierających młodych ludzi, będących w niekorzystnej sytuacji społecznej. Hotel Marriott przez dwa miesiące przekazywał na ten cel 1 euro od każdego posiłku zamówionego przez gości w hotelowych restauracjach.




– Udział w tej akcji to dla nas coroczny obowiązek: wobec dzieci, którym pomagamy, a także wobec samych siebie. Chcemy i lubimy dzielić się tym, co mamy. Jesteśmy dumni będąc częścią ogromnej, corocznej kampanii  „You Eat, We Give”, dzięki której od 2012 roku pracownicy Marriott na całym świecie przepracowali dodatkowo ponad 50000 godzin w ramach wolontariatu, aby pomóc młodym ludziom budować drogę do kariery zawodowej. Zgromadziliśmy też  prawie 2 mln euro środków w gotówce. Nam ktoś kiedyś dał szansę, teraz robimy to samo dla innych młodych ludzi. Czuję, że podobnie jak ja, wszyscy w naszym Hotelu biorą udział w tej akcji z potrzeby serca – mówi Mariusz Paszkiel, dyrektor działu sprzedaży i marketingu Hotelu Marriott w Warszawie.

W ramach realizowanej przez Marriott ogólnoeuropejskiej inicjatywy „World of Opportunity” („Świat Możliwości”), promocja You Eat, We Give ma na celu „Obranie kursu na zmianę” i walkę z bezrobociem wśród młodych ludzi poprzez dotacje na rzecz partnerskich organizacji charytatywnych. Tylko w tym roku europejskie hotele biorące udział w inicjatywie You Eat We Give zebrały łącznie 362 tys euro. Fundusze zgromadzone przez Marriott w Warszawie i inne europejskie lokalizacje zostaną przeznaczone na szkolenia zawodowe oraz szkolenia w zakresie kształtowania umiejętności społecznych organizowane przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

– Podczas każdego podsumowania naszych akcji czujemy radość: nie tylko z powodu zebrania naprawdę znacznych funduszy na nasze cele statutowe, ale także widząc ogromne zaangażowanie wszystkich pracowników Hotelu Marriott w naszą akcję.  To dla nas i naszych podopiecznych niezwykle ważne – mówi Barbara Rajkowska, dyrektor krajowy Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Rekordowe wyniki finansowe i operacyjne Orbisu w 2017 roku

Rok 2017 zakończył się dla Orbisu sukcesem pod względem biznesowym i finansowym, a spółka odnotowała rekordowo wysokie wyniki. Najlepsze rezultaty osiągnęły hotele w Budapeszcie, Warszawie (...)

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA