106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników

Raffles Europejski Warsaw, którego otwarcie zaplanowano w pierwszym kwartale 2018 roku planuje zatrudnić ponad 200 pracowników. Zaprasza „osoby z pasją, aby dołączyły do zespołu i uczestniczyły w tworzeniu historii tego legendarnego hotelu”.


Raffles Hotels & Resort to obecnie kolekcja 11 luksusowych hoteli na całym świecie. W  hotelu  Raffles Europejski Warsaw znajdzie się 106 luksusowych pokoi i apartamentów, restauracja Europejski Grill, Long Bar, cukiernia Lourse Warszawa, Humidor oraz Raffles Spa. – Uczymy naszych współpracowników okazywania dogłębnego zrozumienia i wyprzedzania potrzeb naszych gości, dzięki czemu mogą dostarczyć im niezapomnianych wspomnień – mówi Thomas Guss, dyrektor generalny Raffles Europejski Warsaw – Tworzymy pozytywne środowisko pracy, w którym nie ma rzeczy niemożliwych, a każdy z naszych kolegów i koleżanek może rozwinąć swój potencjał. Umiejętność zbudowania relacji z gościem to podstawa dla spełnienia obietnicy jaką niesie Raffles.

Markę charakteryzuje autentyzm miejsca, nawiązujący do miejscowej historii i sztuki. – Wizją Raffles Europejski Warsaw jest stworzenie zespołu, który wiernie odda ducha marki. Chcemy współpracować z osobami, które autentycznie pragną zostać częścią tego unikalnego i ekscytującego projektu – mówi Jolanta Neumann, dyrektor ds. personalnych w Raffles Europejski Warsaw. – Pracownicy Raffles, opiekując się naszymi gośćmi i partnerami biznesowymi, cechują się poczuciem odpowiedzialności i misji, którą wypełniają. Pomaga im w tym jedyna w swoim rodzaju kultura pracy obecna w Raffles Hotels & Resorts. Jako pracodawca, wspieramy rozwój naszych utalentowanych pracowników oraz tworzymy indywidualne ścieżki rozwoju zawodowego w ramach naszego hotelu jak i całej sieci.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

4 komentarze do “106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników

  1. Super, że taki hotel powstaje. Słyszałem o rozmowach kwalifikacyjnych do Rafflesa. Podobno nie wszystkie rozmowy z przedstawicielami HR są „profesjonalne”, pytanie o życie prywatne, o poprzednich szefów itd. Jak to się ma do sprawdzenia umiejętności i kompetencji?

  2. Podzielam opinię powyżej. Pani kadrowa nieprofesjonalna. Obraża na spotkaniach rekrutacyjnych pracodawców oraz rekrutantow. Niedozwolone jest w hotelarstwie poniżanie ludzi, pracodawców i pracowników. To my jesteśmy gościem hotelowym w momencie rekrutacji. Bardzo przykro mnie potraktowała a znam kilka języków i posiadam duży staż pracy. Nigdy z takim czymś wczesniej się nie spotkałem. Nie polecam tego pracodawcy. Szkoda czasu. Pozostały personel – przemiły. 🙂 Dyrektor kadr – to nie jest Dyrektor. Nie zna przepisów co bardzo szybko można wykryć podczas rozmowy. Brak wiedzy. Mimo wszystko życzę powodzenia.

  3. Pani Jola nie jest taka, ona daje znać pracownikom jak mają być zwolnieni. Można iść wtedy na chorobowe. Jest w porządku. Lubi się bawić, integrować. My ją lubilysmy w poprzedniej pracy. Europejski , nie wiadomo co to będzie za hotel. Może być fajnie jak personel będzie fajny. Jak personel bedzie fajny to mozna wtedy wszystko.

    • Personel” fajny” ? Co to za określenie!? Przede wszystkim dyrektor ma być! Ale nie fajny tylko profesjonalny, HR ma być profesjonalne! Skoro podczas rozmów kwalifikacyjnych są takie kompetencyjne wtopy to co będzie dalej?! Ryba zawsze się psuje od głowy. A głową w hotelarstwie są osoby zarządzające. Niech najpierw pokażą swój profesjonalizm, kompetencje, umiejętność podejmowania decyzji. Dobrych decyzji w stosunku do gości i podwładnych!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *