Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » 106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników

106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników


Raffles Europejski Warsaw, którego otwarcie zaplanowano w pierwszym kwartale 2018 roku planuje zatrudnić ponad 200 pracowników. Zaprasza „osoby z pasją, aby dołączyły do zespołu i uczestniczyły w tworzeniu historii tego legendarnego hotelu”.


Raffles Hotels & Resort to obecnie kolekcja 11 luksusowych hoteli na całym świecie. W  hotelu  Raffles Europejski Warsaw znajdzie się 106 luksusowych pokoi i apartamentów, restauracja Europejski Grill, Long Bar, cukiernia Lourse Warszawa, Humidor oraz Raffles Spa. – Uczymy naszych współpracowników okazywania dogłębnego zrozumienia i wyprzedzania potrzeb naszych gości, dzięki czemu mogą dostarczyć im niezapomnianych wspomnień – mówi Thomas Guss, dyrektor generalny Raffles Europejski Warsaw – Tworzymy pozytywne środowisko pracy, w którym nie ma rzeczy niemożliwych, a każdy z naszych kolegów i koleżanek może rozwinąć swój potencjał. Umiejętność zbudowania relacji z gościem to podstawa dla spełnienia obietnicy jaką niesie Raffles.

Markę charakteryzuje autentyzm miejsca, nawiązujący do miejscowej historii i sztuki. – Wizją Raffles Europejski Warsaw jest stworzenie zespołu, który wiernie odda ducha marki. Chcemy współpracować z osobami, które autentycznie pragną zostać częścią tego unikalnego i ekscytującego projektu – mówi Jolanta Neumann, dyrektor ds. personalnych w Raffles Europejski Warsaw. – Pracownicy Raffles, opiekując się naszymi gośćmi i partnerami biznesowymi, cechują się poczuciem odpowiedzialności i misji, którą wypełniają. Pomaga im w tym jedyna w swoim rodzaju kultura pracy obecna w Raffles Hotels & Resorts. Jako pracodawca, wspieramy rozwój naszych utalentowanych pracowników oraz tworzymy indywidualne ścieżki rozwoju zawodowego w ramach naszego hotelu jak i całej sieci.


Komentarze: 4 dla “106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników”

  1. Super, że taki hotel powstaje. Słyszałem o rozmowach kwalifikacyjnych do Rafflesa. Podobno nie wszystkie rozmowy z przedstawicielami HR są „profesjonalne”, pytanie o życie prywatne, o poprzednich szefów itd. Jak to się ma do sprawdzenia umiejętności i kompetencji?

  2. Podzielam opinię powyżej. Pani kadrowa nieprofesjonalna. Obraża na spotkaniach rekrutacyjnych pracodawców oraz rekrutantow. Niedozwolone jest w hotelarstwie poniżanie ludzi, pracodawców i pracowników. To my jesteśmy gościem hotelowym w momencie rekrutacji. Bardzo przykro mnie potraktowała a znam kilka języków i posiadam duży staż pracy. Nigdy z takim czymś wczesniej się nie spotkałem. Nie polecam tego pracodawcy. Szkoda czasu. Pozostały personel – przemiły. :) Dyrektor kadr – to nie jest Dyrektor. Nie zna przepisów co bardzo szybko można wykryć podczas rozmowy. Brak wiedzy. Mimo wszystko życzę powodzenia.

  3. Pani Jola nie jest taka, ona daje znać pracownikom jak mają być zwolnieni. Można iść wtedy na chorobowe. Jest w porządku. Lubi się bawić, integrować. My ją lubilysmy w poprzedniej pracy. Europejski , nie wiadomo co to będzie za hotel. Może być fajnie jak personel będzie fajny. Jak personel bedzie fajny to mozna wtedy wszystko.

    • Personel” fajny” ? Co to za określenie!? Przede wszystkim dyrektor ma być! Ale nie fajny tylko profesjonalny, HR ma być profesjonalne! Skoro podczas rozmów kwalifikacyjnych są takie kompetencyjne wtopy to co będzie dalej?! Ryba zawsze się psuje od głowy. A głową w hotelarstwie są osoby zarządzające. Niech najpierw pokażą swój profesjonalizm, kompetencje, umiejętność podejmowania decyzji. Dobrych decyzji w stosunku do gości i podwładnych!

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Nowi dyrektorzy w hotelach Chopin Airport Development

Adriana Biernatowicz-Jadczak, dotychczasowa dyrektor trzygwiazdkowego hotelu Hampton by Hilton Airport Warszawa awansuje do pięciogwiazdkowego Renaissance Warszawa Airport, gdzie będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora hotelu. W (...)

Hotel Aquarion w Zakopanem przyjął pierwszych gości

Otwarty został hotel Aquarion ze 136 pokojami, restauracją na 180 gości i trzema salami konferencyjnymi, połączony z aquaparkiem, należącym do spółki Polskie Tatry. Hotel zarządzany (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA