Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Z-Factor debiutuje w Rosji

Z-Factor debiutuje w Rosji


Po trzech latach działalności w branży hotelarskiej i turystycznej oraz zaistnieniu jak dotąd w 11 krajach Europy, firma Z-Factor wkracza na kolejny rynek – do Rosji. Główną usługą świadczoną przez Z-Factor na europejskich rynkach poza Polską jest Demand Outlook – system dokładnego monitorowania i raportowania rynku spotkań.

Usługa ta pozwala na bieżąco śledzić liczbę i rodzaj wydarzeń, a także gromadzi informacje na temat organizujących je branż i klientów. Aktualnie dostarczana jest firmom z branży hotelarskiej i turystycznej w Polsce, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Włoszech, Austrii, na Węgrzech, Litwie, Estonii, Ukrainie, a od 1 stycznia 2018 r. również w Rosji. Pierwszym rosyjskim miastem w portfolio Z-Factor jest Petersburg.

– Wierzymy, że decyzja o wejściu na ten rynek jest bardzo dobra, już widzimy zainteresowanie naszym systemem i duży potencjał w wielu rosyjskich miastach oraz krajach ościennych. Zaczynamy od miast o największym znaczeniu w turystyce biznesowej, czyli Petersburga i Moskwy, systematycznie będziemy rozwijać się na wschód. To długi proces i duże wyzwanie, ale jeżeli chcemy mieć pełen obraz z rynku spotkań, to po prostu musimy tu być – mówi Marlena Biardzka, business development manager w Z-Factor.

Debiut na tak ważnym rynku, to wynik jasnej linii rozwoju firmy i ciężkiej pracy całego zespołu – nie tylko w minionym roku. W ciągu zaledwie trzech lat działalności, dzięki Demand Outlook, Z-Factor dotarł do informacji o ponad 150 tysiącach wydarzeń w Europie Środkowej. W minionym roku przeprowadził też prawie 1000 badań jakości obsługi klienta – Test Call oraz setki badań cenowych Competition Shopping. Daje to ogromny bagaż wiedzy o funkcjonowaniu rynku spotkań w Polsce i w Europie.

Jak podsumowuje Wojciech Liszka, założyciel i CEO firmy: – W ostatnim roku weszliśmy do kilku nowych krajów, stając się liderem w Europie Środkowej. Rosja jest dla nas w tym świetle sporym wyzwaniem, ale i bramą do kolejnych rynków. W 2018 chcemy rozpocząć działalność m.in. w Turcji i Emiratach Arabskich.

Oprócz dostarczania fachowych usług dla hotelarstwa i turystyki Z-Factor aktywnie angażuje się w Polsce także w organizację ważnych dla branży projektów – Poland Meetings Impact oraz Forum Obiektów, które jest największym wydarzeniem Meetings Week Poland. Firma jest również audytorem obiektów nominowanych do MP Power Venue w konkursie MP Power Awards. Wojciech Liszka został też w 2017 roku wyróżniony przez Connect Association jako jeden z 40 liderów branży poniżej 40. roku życia.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

IHG dołącza do grona Sponsorów Hotel Trends Poland&CEE 2018

IHG, jedna z wiodących firm hotelarskich na świecie, dołączyła do grona Sponsorów Złotych konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w dniach (...)

Kamila Wódczyńska zarządza hotelem Puro Kraków Kazimierz

Dyrektor generalną otwartego na początku lipca hotelu Puro Kraków Kazimierz jest Kamila Wódczyńska, która już od jesieni ub.r. odpowiedzialna była za jego pre-opening. Wcześniej przez (...)

Wmurowano kamień węgielny pod Holiday Inn Express w Rzeszowie-Jasionce

33,9 mln zł (282,5 tys. zł za pokój) kosztować ma budowa hotelu Holiday Inn Express IV generacji, który powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Hel

1 sierpnia ma nastąpić otwarcie 60 pokojowego hotelu Hel, mieszczącego się przy ulicy Admirała Steyera w Helu. Właścicielem obiektu jest Przedsiębiorstwo Budowlane Margo. 4-gwiazdkowy hotel (...)

Mextra Sponsorem Złotym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018

Firma Mextra, lider branży mebli bankietowych w Polsce,po raz kolejny dołączyła do grona sponsorów konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA