Z-Factor debiutuje w Rosji

Po trzech latach działalności w branży hotelarskiej i turystycznej oraz zaistnieniu jak dotąd w 11 krajach Europy, firma Z-Factor wkracza na kolejny rynek – do Rosji. Główną usługą świadczoną przez Z-Factor na europejskich rynkach poza Polską jest Demand Outlook – system dokładnego monitorowania i raportowania rynku spotkań.

Usługa ta pozwala na bieżąco śledzić liczbę i rodzaj wydarzeń, a także gromadzi informacje na temat organizujących je branż i klientów. Aktualnie dostarczana jest firmom z branży hotelarskiej i turystycznej w Polsce, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Rumunii, Włoszech, Austrii, na Węgrzech, Litwie, Estonii, Ukrainie, a od 1 stycznia 2018 r. również w Rosji. Pierwszym rosyjskim miastem w portfolio Z-Factor jest Petersburg.

– Wierzymy, że decyzja o wejściu na ten rynek jest bardzo dobra, już widzimy zainteresowanie naszym systemem i duży potencjał w wielu rosyjskich miastach oraz krajach ościennych. Zaczynamy od miast o największym znaczeniu w turystyce biznesowej, czyli Petersburga i Moskwy, systematycznie będziemy rozwijać się na wschód. To długi proces i duże wyzwanie, ale jeżeli chcemy mieć pełen obraz z rynku spotkań, to po prostu musimy tu być – mówi Marlena Biardzka, business development manager w Z-Factor.

Debiut na tak ważnym rynku, to wynik jasnej linii rozwoju firmy i ciężkiej pracy całego zespołu – nie tylko w minionym roku. W ciągu zaledwie trzech lat działalności, dzięki Demand Outlook, Z-Factor dotarł do informacji o ponad 150 tysiącach wydarzeń w Europie Środkowej. W minionym roku przeprowadził też prawie 1000 badań jakości obsługi klienta – Test Call oraz setki badań cenowych Competition Shopping. Daje to ogromny bagaż wiedzy o funkcjonowaniu rynku spotkań w Polsce i w Europie.

Jak podsumowuje Wojciech Liszka, założyciel i CEO firmy: – W ostatnim roku weszliśmy do kilku nowych krajów, stając się liderem w Europie Środkowej. Rosja jest dla nas w tym świetle sporym wyzwaniem, ale i bramą do kolejnych rynków. W 2018 chcemy rozpocząć działalność m.in. w Turcji i Emiratach Arabskich.

Oprócz dostarczania fachowych usług dla hotelarstwa i turystyki Z-Factor aktywnie angażuje się w Polsce także w organizację ważnych dla branży projektów – Poland Meetings Impact oraz Forum Obiektów, które jest największym wydarzeniem Meetings Week Poland. Firma jest również audytorem obiektów nominowanych do MP Power Venue w konkursie MP Power Awards. Wojciech Liszka został też w 2017 roku wyróżniony przez Connect Association jako jeden z 40 liderów branży poniżej 40. roku życia.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *