Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne
O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » IGHP szkoli z RODO

IGHP szkoli z RODO


Tylko w pierwszych 5 szkoleniach w ramach akcji „IGHP Road Show RODO” wzięło udział ponad 120 hotelarzy. „IGHP Road Show RODO” to cykl spotkań, które Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego do 1 marca organizuje w całej Polsce. Ich celem jest przedstawienie hotelarzom zmian i konsekwencji, jakie wprowadza ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych (RODO). Najbliższe spotkanie 29 stycznia w Toruniu.


- Za nami już 5 szkoleń w ramach akcji „IGHP Road Show RODO”. Cieszy nas ogromnie, że cieszą się one tak dużą popularnością wśród hotelarzy. I mamy niespodziankę - w Krakowie i w Warszawie, z uwagi na duże zainteresowanie, organizujemy dwa dodatkowe terminy 15 lutego oraz 23 lutego, tym samym w całej Polsce odbędą się aż 22 szkolenia – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny i wiceprezes IGHP.

RODO wejdzie w życie od 25 maja. Rozporządzenie wprowadza wiele zmian, które będą odczuwalne również w hotelarstwie. Dlatego Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego we współpracy ze specjalistami z zakresu ochrony danych osobowych zorganizowała akcję szkoleniową. - Każde spotkanie to informacje o RODO w pigułce, sprofilowane dla hotelarzy. Na koniec wykładów jest czas na case studies oraz pytania i odpowiedzi – dodaje Mączyński.

- Szkolenie zarówno organizacyjnie jak i merytorycznie jest bardzo dobrze przygotowane. Ważnym punktem każdego tego typu spotkania jest prowadzący i w tym przypadku byłam miło zaskoczona – ciekawa interpretacja, przykłady, czasem z przymrużeniem oka. Oby było więcej tego typu szkoleń, również z innej tematyki interesującej hotelarzy – mówi Jolanta Fabjańska, wiceprezes Marena Wellness & Spa z Międzywodzia, która brała udział w spotkaniu w Kołobrzegu.

Szkolenia RODO dla hotelarzy cieszą się dużym zainteresowaniem. Mec. Łukasz Łyczkowski z Certyfikatydo.pl, prowadzący szkolenia IGHP, podkreśla, że hotelarze zwracają uwagę w szczególności na praktyczne wyzwania dotyczące stosowania nowych przepisów regulujących dane osobowe.

W szczególności uwagę hotelarzy skupiają następujące zagadnienia:

  • prawidłowe spełnianie obowiązków informacyjnych w stosunku do gości hotelowych - w praktyce obowiązek ten może być problematyczny i może generować dodatkowe koszty,
  • pozyskiwanie zgód na marketing - hotelarzy interesuje zwłaszcza kwestia ważności zgód pozyskanych na gruncie obecnie obowiązujących przepisów,
  • zakres danych osobowych gości, jakie może zbierać hotel - z uwagi na niejednoznaczność przepisów dotyczących minimalizacji danych osobowych kwestia jakie dane osobowe gości może zbierać hotel jest ważna dla branży, jest to również temat ważny pod kątem karty meldunkowej,
  • sposoby zabezpieczenia danych osobowych - hotelarzy interesuje jak prawidłowo zabezpieczyć dane osobowe, zwłaszcza w systemach informatycznych.

Do 1 marca odbędzie się jeszcze 17 spotkań. Najbliższe w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu, Krakowie i Kielcach.

 

Szczegółowy harmonogram szkoleń „RODO Road Show IGHP”:

  • Toruń 29.01
  • Bydgoszcz 30.01
  • Poznań 31.01
  • Kraków 01.02
  • Kielce 02.02
  • Olsztyn 08.02
  • Białystok 09.02
  • Kraków 15.02 – dodatkowy termin
  • Rzeszów 19.02
  • Lublin 20.02
  • Gdańsk 21.02
  • Warszawa 22.02
  • Warszawa 23.02 – dodatkowy termin
  • Zakopane 26.02
  • Katowice 27.02
  • Karpacz 28.02
  • Opole 01.03

 

Koszt uczestnictwa w szkoleniu to koszt 299 zł netto (+23% VAT) dla członków IGHP, dla pozostałych uczestników koszt 499 zł netto (+23% VAT). Liczba miejsc jest ograniczona. Na szkolenia można zapisać się, wysyłając maila na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc: +48 22 251 79 11.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

IHG dołącza do grona Sponsorów Hotel Trends Poland&CEE 2018

IHG, jedna z wiodących firm hotelarskich na świecie, dołączyła do grona Sponsorów Złotych konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w dniach (...)

Kamila Wódczyńska zarządza hotelem Puro Kraków Kazimierz

Dyrektor generalną otwartego na początku lipca hotelu Puro Kraków Kazimierz jest Kamila Wódczyńska, która już od jesieni ub.r. odpowiedzialna była za jego pre-opening. Wcześniej przez (...)

Wmurowano kamień węgielny pod Holiday Inn Express w Rzeszowie-Jasionce

33,9 mln zł (282,5 tys. zł za pokój) kosztować ma budowa hotelu Holiday Inn Express IV generacji, który powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Hel

1 sierpnia ma nastąpić otwarcie 60 pokojowego hotelu Hel, mieszczącego się przy ulicy Admirała Steyera w Helu. Właścicielem obiektu jest Przedsiębiorstwo Budowlane Margo. 4-gwiazdkowy hotel (...)

Mextra Sponsorem Złotym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018

Firma Mextra, lider branży mebli bankietowych w Polsce,po raz kolejny dołączyła do grona sponsorów konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA