Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » IGHP szkoli z RODO

IGHP szkoli z RODO


Tylko w pierwszych 5 szkoleniach w ramach akcji „IGHP Road Show RODO” wzięło udział ponad 120 hotelarzy. „IGHP Road Show RODO” to cykl spotkań, które Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego do 1 marca organizuje w całej Polsce. Ich celem jest przedstawienie hotelarzom zmian i konsekwencji, jakie wprowadza ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych (RODO). Najbliższe spotkanie 29 stycznia w Toruniu.


- Za nami już 5 szkoleń w ramach akcji „IGHP Road Show RODO”. Cieszy nas ogromnie, że cieszą się one tak dużą popularnością wśród hotelarzy. I mamy niespodziankę - w Krakowie i w Warszawie, z uwagi na duże zainteresowanie, organizujemy dwa dodatkowe terminy 15 lutego oraz 23 lutego, tym samym w całej Polsce odbędą się aż 22 szkolenia – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny i wiceprezes IGHP.

RODO wejdzie w życie od 25 maja. Rozporządzenie wprowadza wiele zmian, które będą odczuwalne również w hotelarstwie. Dlatego Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego we współpracy ze specjalistami z zakresu ochrony danych osobowych zorganizowała akcję szkoleniową. - Każde spotkanie to informacje o RODO w pigułce, sprofilowane dla hotelarzy. Na koniec wykładów jest czas na case studies oraz pytania i odpowiedzi – dodaje Mączyński.

- Szkolenie zarówno organizacyjnie jak i merytorycznie jest bardzo dobrze przygotowane. Ważnym punktem każdego tego typu spotkania jest prowadzący i w tym przypadku byłam miło zaskoczona – ciekawa interpretacja, przykłady, czasem z przymrużeniem oka. Oby było więcej tego typu szkoleń, również z innej tematyki interesującej hotelarzy – mówi Jolanta Fabjańska, wiceprezes Marena Wellness & Spa z Międzywodzia, która brała udział w spotkaniu w Kołobrzegu.

Szkolenia RODO dla hotelarzy cieszą się dużym zainteresowaniem. Mec. Łukasz Łyczkowski z Certyfikatydo.pl, prowadzący szkolenia IGHP, podkreśla, że hotelarze zwracają uwagę w szczególności na praktyczne wyzwania dotyczące stosowania nowych przepisów regulujących dane osobowe.

W szczególności uwagę hotelarzy skupiają następujące zagadnienia:

  • prawidłowe spełnianie obowiązków informacyjnych w stosunku do gości hotelowych - w praktyce obowiązek ten może być problematyczny i może generować dodatkowe koszty,
  • pozyskiwanie zgód na marketing - hotelarzy interesuje zwłaszcza kwestia ważności zgód pozyskanych na gruncie obecnie obowiązujących przepisów,
  • zakres danych osobowych gości, jakie może zbierać hotel - z uwagi na niejednoznaczność przepisów dotyczących minimalizacji danych osobowych kwestia jakie dane osobowe gości może zbierać hotel jest ważna dla branży, jest to również temat ważny pod kątem karty meldunkowej,
  • sposoby zabezpieczenia danych osobowych - hotelarzy interesuje jak prawidłowo zabezpieczyć dane osobowe, zwłaszcza w systemach informatycznych.

Do 1 marca odbędzie się jeszcze 17 spotkań. Najbliższe w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu, Krakowie i Kielcach.

 

Szczegółowy harmonogram szkoleń „RODO Road Show IGHP”:

  • Toruń 29.01
  • Bydgoszcz 30.01
  • Poznań 31.01
  • Kraków 01.02
  • Kielce 02.02
  • Olsztyn 08.02
  • Białystok 09.02
  • Kraków 15.02 – dodatkowy termin
  • Rzeszów 19.02
  • Lublin 20.02
  • Gdańsk 21.02
  • Warszawa 22.02
  • Warszawa 23.02 – dodatkowy termin
  • Zakopane 26.02
  • Katowice 27.02
  • Karpacz 28.02
  • Opole 01.03

 

Koszt uczestnictwa w szkoleniu to koszt 299 zł netto (+23% VAT) dla członków IGHP, dla pozostałych uczestników koszt 499 zł netto (+23% VAT). Liczba miejsc jest ograniczona. Na szkolenia można zapisać się, wysyłając maila na adres ighp@ighp.pl lub dzwoniąc: +48 22 251 79 11.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Nowi dyrektorzy w hotelach Chopin Airport Development

Adriana Biernatowicz-Jadczak, dotychczasowa dyrektor trzygwiazdkowego hotelu Hampton by Hilton Airport Warszawa awansuje do pięciogwiazdkowego Renaissance Warszawa Airport, gdzie będzie pełnić funkcję zastępcy dyrektora hotelu. W (...)

Hotel Aquarion w Zakopanem przyjął pierwszych gości

Otwarty został hotel Aquarion ze 136 pokojami, restauracją na 180 gości i trzema salami konferencyjnymi, połączony z aquaparkiem, należącym do spółki Polskie Tatry. Hotel zarządzany (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA