5 sposobów na obniżenie kosztów reklamy na Facebooku

Autor: Katarzyna Łyjak
Według badań firmy Sotrender w 2016 r. z Facebooka korzystało łącznie ponad 15 mln Polaków. Procentowo to właśnie tam jest najwięcej użytkowników internetu (79 proc.). Przy tak dużej liczbie osób CPA (czyli koszt pozyskania jednej konwersji) może być zaskakująco niski. Poniżej pięć sposobów na to, by reklamy hotelu przyniosły jak najwięcej korzyści. 1. Różne kampanie dla różnych grup odbiorców Częstym błędem początkującego reklamodawcy są próby kierowania jednej kampanii do wielu różnych grup odbiorców. Załóżmy, że nasz hotel ma równocześnie oferty skierowane do rodzin z dziećmi, oferty dla par, które chcą się w ciszy zrelaksować, oraz ofertę konferencyjną. Oczywiste jest, że co innego skusi każdą z tych grup docelowych. Dlatego nie bójmy się tworzyć wielu kampanii jednocześnie. Jeśli mamy w ofercie pakiety dla rodzin z dziećmi, przyjaciółek korzystających ze SPA i managerów, którzy szukają obiektu na imprezę integracyjną, to stwórzmy osobne kampanie dla każdej z tych grup. Pamiętajmy, że gdy już stworzymy równocześnie kilka kampanii, równie ważne jest ich dobre nazwanie. Chodzi o to, żeby potem od razu wiedzieć, jak sobie radzą poszczególne kampanie i nie tracić czasu na otwieranie każdej z nich, by przypomnieć sobie, do kogo była kierowania. Przykładowo, tak powinny być nazwane nasze kampanie: A tak zdecydowanie nie powinny: 2. Testowanie komunikatów reklamowych Gładko przechodzimy do równie ważnego punktu, czyli do testowania. Gdy już na naszym koncie reklamowym pojawi się kilkanaście kampanii dla różnych grup docelowych, to warto do każdej z nich wybrać komunikat dający największą li [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *