Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Z Branży » Satoria Group powalczy o chińskich gości

Satoria Group powalczy o chińskich gości


Ponieważ Polska coraz częściej pojawia się w planach podróży chińskich turystów do Europy, Satoria Group postarala się jako pierwsza grupa hotelowa w Polsce o certyfikat Chinese Tourist Welcome.

Według ostatnich statystyk Polskiej Organizacji Turystycznej,  w pierwszych 11 miesiącach 2017 roku Polskę odwiedziło ponad 124 tys. Chińczyków, co stanowi ponad 50-procentowy przyrost w porównaniu do roku poprzedniego. Rok 2018 ogloszony został  Rokiem Turystyki Unia Europejska – Chiny. W związku z tym Grupa Satoria zaoferowała swoim pracownikom program szkoleniowy, którego celem jest właściwe zrozumienie potrzeb chińskiego klienta, dzięki czemu personel hoteli będzie mógł lepiej spełniać oczekiwania swoich gości z Chin. – Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsza grupa hotelowa w Polsce uzyskaliśmy certyfikaty Chinese Tourist Welcome. Obserwujemy dynamiczny wzrost liczby chińskich gości przebywających w naszych hotelach, dlatego uważamy, że ważne jest, abyśmy dobrze rozumieli ich potrzeby. Chcielibyśmy dołożyć wszelkich starań, żeby poczuli się mile widziani i  aby zapewnić im przyjemny pobyt podczas wizyty w Polsce – tłumaczy Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę Chinese Outbound Travel, która jest wyłącznym partnerem COTRI (China Outbound Travel Research Institute) w Polsce.  Cieszę się, że polskie firmy z branży turystycznej zaczynają dostrzegać potencjał chińskiego rynku turystyki wyjazdowej. Biorąc pod uwagę dynamiczne wzrosty przyjazdów do Polski oraz plany reaktywacji Jedwabnego Szlaku, który również będzie przebiegał przez nasz kraj, musimy być gotowi na przyjęcie większej liczby turystów z Chin – mówi Tomasz Janczak, prezes Chinese Outbound Travel. – Pamiętajmy, że siła zakupowa tej grupy jest największa na świecie i przekracza już 230 miliardów dolarów rocznie. Jeżeli chcemy część tego tortu dla siebie, musimy zadbać, żeby chiński turysta mógł te pieniądze u nas wydać, oferując im chociaż by odpowiednie metody płatności czy elastyczność w dostępie do towarów, których szukają.

Następne, otwarte szkolenie Chinese Tourist Welcome jest planowane na koniec lutego w Warszawie.

 


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-19 Pokojowa Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-15 Kierownik zmiany Kucharzy Hotel Aspen
  2019-02-12 Kierownik Zmiany Bankietów Arche Hotel Krakowska
  2019-02-19 Kucharz Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-19 Pomoc kucharza Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-19 Specjalista ds. Sprzedaży/Sales Executive Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-21 kelner Jeleśnia
  2019-02-12 KUCHARZ Krubki-Górki
  2019-02-21 Menedżer Restauracji Warszawa
  2019-02-19 Recepcjonista /-tka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA