Satoria Group powalczy o chińskich gości

Ponieważ Polska coraz częściej pojawia się w planach podróży chińskich turystów do Europy, Satoria Group postarala się jako pierwsza grupa hotelowa w Polsce o certyfikat Chinese Tourist Welcome.

Według ostatnich statystyk Polskiej Organizacji Turystycznej,  w pierwszych 11 miesiącach 2017 roku Polskę odwiedziło ponad 124 tys. Chińczyków, co stanowi ponad 50-procentowy przyrost w porównaniu do roku poprzedniego. Rok 2018 ogloszony został  Rokiem Turystyki Unia Europejska – Chiny. W związku z tym Grupa Satoria zaoferowała swoim pracownikom program szkoleniowy, którego celem jest właściwe zrozumienie potrzeb chińskiego klienta, dzięki czemu personel hoteli będzie mógł lepiej spełniać oczekiwania swoich gości z Chin. – Jesteśmy dumni z tego, że jako pierwsza grupa hotelowa w Polsce uzyskaliśmy certyfikaty Chinese Tourist Welcome. Obserwujemy dynamiczny wzrost liczby chińskich gości przebywających w naszych hotelach, dlatego uważamy, że ważne jest, abyśmy dobrze rozumieli ich potrzeby. Chcielibyśmy dołożyć wszelkich starań, żeby poczuli się mile widziani i  aby zapewnić im przyjemny pobyt podczas wizyty w Polsce – tłumaczy Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group.

Szkolenie zostało przeprowadzone przez firmę Chinese Outbound Travel, która jest wyłącznym partnerem COTRI (China Outbound Travel Research Institute) w Polsce.  Cieszę się, że polskie firmy z branży turystycznej zaczynają dostrzegać potencjał chińskiego rynku turystyki wyjazdowej. Biorąc pod uwagę dynamiczne wzrosty przyjazdów do Polski oraz plany reaktywacji Jedwabnego Szlaku, który również będzie przebiegał przez nasz kraj, musimy być gotowi na przyjęcie większej liczby turystów z Chin – mówi Tomasz Janczak, prezes Chinese Outbound Travel. – Pamiętajmy, że siła zakupowa tej grupy jest największa na świecie i przekracza już 230 miliardów dolarów rocznie. Jeżeli chcemy część tego tortu dla siebie, musimy zadbać, żeby chiński turysta mógł te pieniądze u nas wydać, oferując im chociaż by odpowiednie metody płatności czy elastyczność w dostępie do towarów, których szukają.

Następne, otwarte szkolenie Chinese Tourist Welcome jest planowane na koniec lutego w Warszawie.

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *