Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » PERSONALIA, Z Branży » Joanna Puchałka pokieruje sprzedażą MICE w Grupie Arche

Joanna Puchałka pokieruje sprzedażą MICE w Grupie Arche


Joanna Puchałka objęła stanowisko kierownika sprzedaży MICE w Grupie Arche. Będzie ona odpowiedzialna za kontakt z kluczowymi klientami z tego sektora, a także promowanie hoteli Grupy w sektorze branży spotkań poprzez centralny dział sprzedaży.


Joanna Puchałka po ukończeniu studiów na kierunku gospodarka turystyczna pracowała w pionie produktu w Biurze Podróży Triada. Bezpośrednio z hotelarstwem zaczęła przygodę w Holiday Inn Warszawa Józefów, następnie pracowała w Mamaison Le Regina Warsaw a ostatnio otwierała jako kierownik sprzedaży i marketingu hotel Zamek Janów Podlaski.

- To ważny krok dla Arche, które wraz ze wzrastającą liczbą hoteli w swoim portfolio centralizuje siły sprzedażowe – komentuje Puchałka - do końca 2018 będziemy mieć 11 hoteli a dzięki centralnemu wsparciu lokalnych działów sprzedaży łatwiej nam będzie dotrzeć do dużych graczy z sektora MICE.

Powstanie centralnego działu sprzedaży to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku – dodaje prezes Arche Władysław Grochowski. Firmy same się do nas zgłaszały i prosiły o jednego opiekuna, który dopasuje obiekt z portfolio Arche do ich potrzeb, uprości komunikację. Teraz będziemy jeszcze bardziej elastyczni.

Grupa Arche posiada w swoim portfolio 7 hoteli w tym: Zamek Janów Podlaski, Tobaco w Łodzi czy Folwark Łochów a w 2018 planowane jest otwarcie 4 kolejnych obiektów, w tym 2 w Warszawie.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Wojciech Liszka o efektywnej sprzedaży usług konferencyjnych

Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie odmienne wyniki ze sprzedaży konferencyjnej? Jak wyróżnić nasz hotel na tle konkurencji? Jak nie (...)

KnockOut Boxing Night w Nosalowym Dworze

6 października w kompleksie Nosalowy Dwór Resort & SPA w Zakopanem odbędzie się gala KnockOut Boxing Night. Główną atrakcją tej imprezy będzie występ dwukrotnego mistrza (...)

W Kołobrzegu powstaje Osada Morska. W condo.

163 apartamenty liczyć ma powstająca w Kołobrzegu Osada Morska Wellness & Spa, ośrodek o standardzie 4-gwiazdek, który składać będzie się ze 163 apartamentów, rozmieszczonych w (...)

Warszawa: otwarto Varsovia Apartamenty Kasprzaka z 311 jednostkami. W condo

W sierpniu otwarty został na Woli obiekt hotelowy Varsovia Apartamenty Kasprzaka z 311 jednostkami sprzedawanymi w systemie condo. To drugi sieci Varsovia Apartamenty aparthotel stworzonej (...)

Hotel Trends Poland&CEE – największe forum dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli

W dniach 26-27 listopada we wnętrzach hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbędzie się VI edycja konferencji Hotel Trends Poland&CEE, wyjątkowej imprezy gromadzącej w jednym miejscu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:











Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA