Światowa premiera marki KROSNO w nowej odsłonie na targach Ambiente

Jeden z największych producentów szkła użytkowego w Polsce Krosno Glass (d. Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO)  i dostawca na ponad 60 światowych rynków  stworzył nowy systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikował architekturę oferty. Nowa odsłona flagowej marki KROSNO zadebiutowała na Międzynarodowych Targach Dóbr Konsumpcyjnych Ambiente 2018 we Franfurcie nad Menem.  Na targach pojawiło się 4,4 tysiąca wystawców (w tym ponad 50 z Polski) z 89 krajów. Łącznie Ambiente 2018 odwiedziło ponad 134 tysiące gości ze 168 krajów. Są to największe targi dóbr konsumpcyjnych na świecie, gdzie prezentowane są najnowsze produkty i innowacje z dziedziny dekoracji i wyposażeni, dając możliwość zapoznania się z wiodącymi trendami. Targi podzielone były na sekcje: Dining – dekoracje i nakrycia stołowe, Giving – prezenty i upominki oraz Living – pomysły dla mieszkań i domów. Targi te stwarzają świetną okazję do przedstawienia produktów dla hoteli, restauracji i branży cateringowej. Pojawiają się na nich profesjonalni kupcy, dekoratorzy, architekci wnętrz, przedstawiciele branży cateringu oraz hoteli luksusowych z całego świata. Z tej okazji skorzystała m.in. firma Krosno Glass. Podczas targów Ambiente 2018 zaprezentowała makietę opakowań, które marka KROSNO wdrażać będzie stopniowo do końca pierwszego półrocza 2018 r.  Czarną szatę graficzną zyskały opakowania dla segmentu produktów Premium, wytwarzanych ręcznie lub maszynowo. Z kolei w minimalistycznych, białych pudełkach prezentowane będzie szkło do użytku codziennego, wytwarzane metodą maszynową. – W Krosno Glass wiemy, że istotne wydarzenia wymagają odpowiedniej oprawy, dlatego z wielką przyjemnością i dumą przedstawiamy nowe logo, materiały wizerunkowe i wyrazistą prezentację produktów. Za tą oprawą stoją ważne, pozytywne zmiany zachodzące w naszej hucie, które zgodnie ze strategią na lata 2018-2023 prowadzić będą do rozwoju sprzedaży naszego szkła w kraju i za granicą, w tym w kanale online, w oparciu o silną markę KROSNO – powiedział podczas targów Ambiente Paweł Szymański, prezes zarządu Krosno Glass. KROSNO to synonim najwyższej jakości od 1923 roku, co znalazło wyraz w projekcie nowego logo w formie hasła „Brilliance in glass since 1923”. Oprócz znaku firmowego, odmieniony koncept marki obejmuje wszystkie motywy graficzne i materiały wizerunkowe, katalog na 2018 rok oraz stronę WWW. Czerpiąc z niemal 100 lat tradycji rzemiosła, słynącego z dbałości o każdy detal, marka KROSNO otwiera nowe karty swojej historii z przesłaniem „Doświadczaj życia piękniej”. – Przez nowoczesny, wyróżniający stylistycznie koncept chcemy uwolnić potencjał drzemiący w naszym szkle. Marka KROSNO zabiera użytkowników do świata, w którym piękno, jakość i wyrafinowanie są najważniejszymi wartościami. Chcemy, by – jak przez dziesięciolecia – marka KROSNO nieustannie wzbudzała jednoznaczne skojarzenia ze słynnym, polskim szkłem, jak ‘amerykański bourbon’, ‘włoskie prosecco’ czy ‘holenderskie tulipany’ – powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu Krosno Glass. Odnowione portfolio marki KROSNO tworzy 280 produktów o szerokim wachlarzu zastosowań: do napojów, do serwowania potraw, dekoracji wnętrz i na prezenty. Zespół projektantów i rzemieślników huty Krosno Glass przygotował 30 unikatowych kolekcji szkła formowanego ręcznie i automatycznie. Wśród ponad 50 polskich wystawców polskich byli też m.in. zakłady porcelany stołowej Karolina, huta szkła Justyna i Irena, firmy Adler, Prosperplast, Ravi, PAW, Karo-Plast, Lamela, Solbika i Minex. Kolejna edycja targów Ambiente odbędzie się w dniach 8 - 12 lutego 2019 roku.  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *