Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania, wartości – i jest nowa rzeczywistość z którą musimy się zmierzyć. O narzędziach, metodach i przykładach związanych z maksymalizacją ludzkiego potencjału pisze w najnowszym „Hotelarzu” Lidia Wiszniewska, dyrektor generalna hotelu Radisson Blu Kraków.


Ponadto w numerze piszemy m.in. o nowych wymaganiach RODO i kwestii wykorzystywania dotychczas gromadzonych danych o gościach, bezpieczeństwie płatności kartą w hotelach, a także najważniejszych aspektach budowania marki hotelu.

W najnowszym "Hotelarzu" jak zwykle także pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku.

Prenumeratę "Hotelarza" możesz zamówić TUTAJ.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *