Zjazd obiektów sieci gut-Hotels

W marcu odbędzie się zjazd hoteli i obiektów hotelowych działających w sieci marketingowej gut-Hotels. W Polsce skupia ona ok. 50 obiektów od dwóch do czterech gwiazdek, a także nieskategoryzowane. W Europie w sieci działa ok. 200, z czego ponad 100 w Niemczech.

Do sieci należą m.in. hotele Faltom w Rumi, Afrodyta w Mielnie, Ambasadorski w Rzeszowie, Amalia w Kudowie, Wieniawa w Rekowie, Dwór Czarneckiego w Białymstoku, Pałac Brzeźno w Prusicach czy Galiny w Bartoszycach. Obiekty podzielone są w zależności od lokalizacji na marki: Land gut- Hotels – położone w miejscach niezurbanizowanych, Stadt gut-Hotels w centrach miast, Schloss gut-Hotels w obiektach zabytkowych, np. w pałacach, zamkach itp., Strand gut-Hotels położone przy plażach. W tym roku wprowadzane są dwie nowe marki: Gut-Hotels Collection – obiekty o najwyższym standardzie i Gut-Hotels & Spa. Sieć zapewnia skupionym w niej obiektom m.in. pomoc w marketingu, reklamę na rynku niemieckim, program lojalnościowy booking-card, w którym goście otrzymują rabaty na nocleg, coroczne katalogi dla gości, którzy po zebraniu sześciu noclegów w różnych hotelach sieci siódmy otrzymują za darmo itp. Obiekty skupione w sieci mogą też dokonywać zakupów po specjalnych cenach u partnerów handlowych gut- -Hotels, których jest obecnie ponad 100, m.in. Makro, Euro-firany, Profitroom. Sieć wspiera też swoich członków wiedzą i doradztwem, czemu służą coroczne meetingi hotelarskie, giełdy dostawców i fachowe seminaria. Składki członkowskie to 2 tys. zł jednorazowej opłaty licencyjnej oraz opłaty miesięczne od około 80 zł za cały hotel

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *