Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne




O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Z Branży » Number One w Gdańsku reklamuje wielkość swoich pokoi

Number One w Gdańsku reklamuje wielkość swoich pokoi


Gdański hotel Number One rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Big THING”, promującą niestandardową wielkość swoich pokoi hotelowych. W obiekcie znajdują się 172 pokoje, w tym  62 dwupokojowe apartamenty o powierzchni 32 m kw. To prawdopodobnie jedne z największych pokoi hotelowych w Gdańsku.


Kampania „Big THING” jest realizowana w mediach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram, działania zostaną także  wzmocnione kampanią remarketingową oraz konkursami dla klientów. Kampania jest skierowana do kilku głównych grup docelowych: głównie do rodzin z dziećmi, ale też do klientów biznesowych, wycieczek zorganizowanych i klientów indywidualnych podróżujących w małych grupach.  – Najmniejsze pokoje w naszym hotelu mają powierzchnię 20 m kw. W swojej ofercie posiadamy również pokoje o powierzchni 24 i 25 m kw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 m kw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One. – Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci.

To kolejna kampania reklamowa Number One. W lipcu ub.r.  hotel ruszył z kampanią „It’s just us – Number One Team”, która przybliżała odbiorcom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawiały się zabawne fotografie pracowników hotelu   m.in. recepcjonistek, dyrektorów, kelnerów podczas wykonywania ich codziennych obowiązków. Celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.

Hotel Number One powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One ze 172 pokojami oraz z Apartamentów Nowa Motława, których jest 298. W kompleksie zaprojektowano również strefę wellness z basenem, saunami, i siłownią. Architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Traffic w centrum Wrocławia

W pierwszym kwartale 2019 r. w ścisłym centrum Wrocławia przy ul. Świdnickiej ruszyć ma hotel Traffic z 36 pokojami, drugi obiekt pod tą marką po (...)

FILM Gala konkursu Hotelarz Roku 2018 FILM

Film z gali wręczenia nagród w organizowanym przez „Hotelarza” konkursie „Hotelarz Roku 2018″, która odbyła się w dniu 26 listopada 2018 w hotelu Sofitel Warszawa (...)

HOTELARZE ROKU 2018: Tomasz Schweda, Hotelarz do 35. Roku Życia, Mercure Kraków Stare Miasto

Tomasz Schweda, dyrektor operacyjny flagowego hotelu Mercure w Polsce – Mercure Kraków Old Town, głosami Kapituły Konkursu na Hotelarzy Roku, został Hotelarzem do 35. Roku (...)

Kamila Grajewska-Buśko dyrektorem powstającego Best Western Premier we Wrocławiu

Dyrektorem generalnym hotelu Best Western Premier City Center we Wrocławiu, który otwarty ma być w marcu, została , ostatnio dyrektor operacyjna 5-gwiazdkowego The Granary – (...)

Best Western z kolejnym obiektem w Rzeszowie

Do portfolio sieci Best Western dołączył właśnie hotel Principe z Rzeszowa, który będzie działał pod marką Best Western Premier. To drugi, po Best Western Plus (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:











Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA