Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Z Branży » Number One w Gdańsku reklamuje wielkość swoich pokoi

Number One w Gdańsku reklamuje wielkość swoich pokoi


Gdański hotel Number One rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Big THING”, promującą niestandardową wielkość swoich pokoi hotelowych. W obiekcie znajdują się 172 pokoje, w tym  62 dwupokojowe apartamenty o powierzchni 32 m kw. To prawdopodobnie jedne z największych pokoi hotelowych w Gdańsku.


Kampania „Big THING” jest realizowana w mediach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram, działania zostaną także  wzmocnione kampanią remarketingową oraz konkursami dla klientów. Kampania jest skierowana do kilku głównych grup docelowych: głównie do rodzin z dziećmi, ale też do klientów biznesowych, wycieczek zorganizowanych i klientów indywidualnych podróżujących w małych grupach.  – Najmniejsze pokoje w naszym hotelu mają powierzchnię 20 m kw. W swojej ofercie posiadamy również pokoje o powierzchni 24 i 25 m kw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 m kw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One. – Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci.

To kolejna kampania reklamowa Number One. W lipcu ub.r.  hotel ruszył z kampanią „It’s just us – Number One Team”, która przybliżała odbiorcom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawiały się zabawne fotografie pracowników hotelu   m.in. recepcjonistek, dyrektorów, kelnerów podczas wykonywania ich codziennych obowiązków. Celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.

Hotel Number One powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One ze 172 pokojami oraz z Apartamentów Nowa Motława, których jest 298. W kompleksie zaprojektowano również strefę wellness z basenem, saunami, i siłownią. Architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Satoria Group otworzy Hilton Garden Inn w Toruniu

W  Starym Browarze w Toruniu otwarty zostanie hotel Hilton Garden Inn ze 120 pokojami. W ub.r. Stary Browar kupiła spółka Polskie Projekty Inwestycyjne należąca do (...)

W Krakowie powstanie pierwszy w Polsce hotel marki Curio Collection by Hilton

Dysponujący 113 pokojami hotel marki Curio Collection by Hilton powstanie w zabytkowym budynku dawnego hotelu Saskiego przy ulicy Sławkowskiej w pobliżu Rynku Głównego w Krakowie (...)

W Ustce ruszył kolejny hotel rodziny de Lubicz – The Sun

Rodzina de Lubicz Szeliskich, która prowadzi już w Ustce dwa hotele – Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka oraz Lubicz Spa & Wellness – otworzyła trzeci. The (...)

110 pokoi i apartamentów w Szczawnica Park Resort & Spa. W condo.

W grudniu tego roku pierwszych gości przyjąć ma 4-gwiazdowy hotel Szczawnica Park Resort & Spa, którego inwestorem jest Grupa Kapitałowa Szczawnica Park. Hotel dysponować będzie (...)

Zarządzanie kosztami w hotelarstwie

Optymalizacja kosztów stałych, kiedy i komu opłaca się outsourcing, skuteczne sposoby negocjacji z dostawcami oraz jak przeciwdziałać korupcji w hotelu to tylko jedne z wielu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA