Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne

Advertisement

O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Z Branży » Number One w Gdańsku reklamuje wielkość swoich pokoi

Number One w Gdańsku reklamuje wielkość swoich pokoi


Gdański hotel Number One rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Big THING”, promującą niestandardową wielkość swoich pokoi hotelowych. W obiekcie znajdują się 172 pokoje, w tym  62 dwupokojowe apartamenty o powierzchni 32 m kw. To prawdopodobnie jedne z największych pokoi hotelowych w Gdańsku.


Kampania „Big THING” jest realizowana w mediach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram, działania zostaną także  wzmocnione kampanią remarketingową oraz konkursami dla klientów. Kampania jest skierowana do kilku głównych grup docelowych: głównie do rodzin z dziećmi, ale też do klientów biznesowych, wycieczek zorganizowanych i klientów indywidualnych podróżujących w małych grupach.  – Najmniejsze pokoje w naszym hotelu mają powierzchnię 20 m kw. W swojej ofercie posiadamy również pokoje o powierzchni 24 i 25 m kw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 m kw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One. – Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci.

To kolejna kampania reklamowa Number One. W lipcu ub.r.  hotel ruszył z kampanią „It’s just us – Number One Team”, która przybliżała odbiorcom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawiały się zabawne fotografie pracowników hotelu   m.in. recepcjonistek, dyrektorów, kelnerów podczas wykonywania ich codziennych obowiązków. Celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.

Hotel Number One powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One ze 172 pokojami oraz z Apartamentów Nowa Motława, których jest 298. W kompleksie zaprojektowano również strefę wellness z basenem, saunami, i siłownią. Architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

ibis Styles w Radomiu

Radomski hotel Aviator zostanie wkrótce całkowicie przebudowany, a w jego miejscu w 2020 roku otwarty ma zostać 100 pokojowy ibis Styles – informuje Radio Plus (...)

Koniec szarej strefy w hotelarstwie?

Ministerstwo Sportu i Turystyki zajęło się postulowanym przez branżę hotelarską i turystyczną problemem szarej strefy, związanym z krótkoterminowym najmem nieruchomości. Nowe regulacje mają ujednolicić kwestie (...)

LG Electronics Sponsorem Platynowym Hotel Trends Poland&CEE 2018

LG Electronics, wiodący dostawca technologii elektronicznych, został Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Trends Poland&CEE, która w tym roku odbędzie się w dniach 26-27 listopada w hotelu (...)

Tomasz Tatara na czele dwóch obiektów Grupy Dobry Hotel

Tomasz Tatara, dotychczasowy dyrektor hotelu Sedan w Sopocie, stanął na czele dwóch obiektów sieci Dobry Hotel, obejmując dodatkowo stery w hotelu Różany Gaj w Gdyni (...)

Marka hotelowa z Panamy planuje ekspansję w Polsce

Selina, stworzona w 2015 roku w Panamie sieć hotelowa, posiadająca obecnie 24 nieruchomości w 8 państwach Ameryki Łacińskiej, zapowiada wejście do Polski. Otwarcie pierwszego hotelu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:

    Warning: file_get_contents(https://graph.facebook.com/430725843691187/feed?access_token=523429247715089|6XpZEG9aSMSGo4VzbtiGEgb8UdA) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Connection timed out in /0/fb/refresh.php on line 22

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /0/fb/refresh.php on line 31





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA