Gdański hotel Number One rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Big THING”, promującą niestandardową wielkość swoich pokoi hotelowych. W obiekcie znajdują się 172 pokoje, w tym 62 dwupokojowe apartamenty o powierzchni 32 m kw. To prawdopodobnie jedne z największych pokoi hotelowych w Gdańsku.
Kampania „Big THING” jest realizowana w mediach społecznościowych takich jak Facebook i Instagram, działania zostaną także wzmocnione kampanią remarketingową oraz konkursami dla klientów. Kampania jest skierowana do kilku głównych grup docelowych: głównie do rodzin z dziećmi, ale też do klientów biznesowych, wycieczek zorganizowanych i klientów indywidualnych podróżujących w małych grupach. – Najmniejsze pokoje w naszym hotelu mają powierzchnię 20 m kw. W swojej ofercie posiadamy również pokoje o powierzchni 24 i 25 m kw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 m kw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One. – Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci.
To kolejna kampania reklamowa Number One. W lipcu ub.r. hotel ruszył z kampanią „It’s just us – Number One Team”, która przybliżała odbiorcom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawiały się zabawne fotografie pracowników hotelu m.in. recepcjonistek, dyrektorów, kelnerów podczas wykonywania ich codziennych obowiązków. Celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.
Hotel Number One powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One ze 172 pokojami oraz z Apartamentów Nowa Motława, których jest 298. W kompleksie zaprojektowano również strefę wellness z basenem, saunami, i siłownią. Architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze