Bądź 3 kroki przed i zarabiaj – spotkania liderów gastronomii w Poznaniu 19 marca

Po ubiegłorocznych spotkaniach liderów gastronomii w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Wrocławiu, firma MADE RESTAURANT kolejną Biznesową Konferencją Gastronomiczną organizuje w Poznaniu 19 marca w Concordia Design pod hasłem „Bądź 3 kroki przed i zarabiaj”. Program obejmuje zagadnienia HR, prawa, finansów, marketingu i serwisu. Eksperci wskażą najbardziej newralgiczne punkty, które determinują sukces finansowy w polskiej gastronomii.

– Frekwencja i komentarze podczas ubiegłorocznych spotkań pokazały, że branża ma potrzebę integracji i mierzenia się z trudnymi tematami, takimi jak brak ludzi do pracy. Wymiana wiedzy to jedyna droga do rozwoju w obliczu niedomagającej edukacji gastronomicznej w Polsce. To również międzynarodowy trend w wielu branżach, gdzie najskuteczniejsi praktycy uczą się od siebie  – zapewniają Agnieszka Małkiewicz i Katarzyna Derdzińska, szefowe MADE. Podczas biznesowej konferencji w gronie najprężniej działających lokalnych praktyków – restauratorów, szefów kuchni, managerów, sommelierów, dostawców oraz mediów – zaprezentowane zostaną metody, które pozwolą być „3 kroki przed” w biznesie gastronomicznym. W obszarze szeroko pojętego zarządzania restauracją program schodzi do poziomu detalu, aby sprawdzić, gdzie leży źródło sukcesu finansowego. Uczestnicy podzielą się danymi, faktami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w Polsce Zachodniej. W programie wydarzenia (szczegóły na https://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-poznan)znajdzie się czas na debaty, prelekcje, a także networking.  W pierwszej części spotkania przedstawione zostaną wyniki stworzonego przez zespół MADE raportu „Bądź 3 kroki przed” dotyczącego branży gastronomicznej w Polsce. Część dotycząca świata jest już dostępna na: http://made.org.pl Następnie zaprezentowana zostanie startująca w tym roku kampania „Do usług – Nowi kelnerzy”, której celem jest promocja i zmiana wizerunku zawodu kelnera, pokazanie wpływu kelnera na dochodowość biznesu oraz ustalenie dobrych praktyk rynkowych w zakresie wynagradzania. Ważnym punktem konferencji będzie także panel dyskusyjny z dostawcami gastronomicznymi, dzięki któremu uczestnicy spotkania dowiedzą się, na jakie wsparcie ze strony dostawców mogą liczyć restauratorzy, poznają przykłady dobrej współpracy oraz innowacyjne rozwiązania dostawców wspierające pracę w kuchni. Popołudniowa część konferencji „3 kroki przed w zarządzaniu biznesemda nowatorskie wskazówki dotyczące prowadzenia finansów, budowania marki pracodawcy oraz zmian w prawie pracy dla gastronomii. Nowoczesna restauracja nie może zapominać o skutecznym marketingu, dlatego poświęcono mu cały segment, w którym znaleźć można będzie prelekcje z zaproszonymi gośćmi, specjalistami w dziedzinach takich jak: film, social media, storytelling czy kooperacja pomiędzy szefami kuchni i restauracjami. Ważnym punktem programu będzie zwrócenie uwagi na restauracje hotelowe, które stają się dla hoteli coraz skuteczniejszym narzędziem budowania przewagi rynkowej. Czy mogą stanowić zagrożenie dla restauracji indywidualnych? Na koniec w ramach MADE TALKS - TRAVEL przez pryzmat czterech przypadków pokazane zostaną powiązania pomiędzy Polską, a tym, co dzieje się w światowej gastronomii w kontekście trzech zagadnień: fine dining, wydarzeń kulinarnych i architektury. Uczestnicy konferencji posłuchają: restauratora Krzysztofa Janiszewskiego, współzałożyciela festiwalu Restaurant Week Pawła Światczyńskiego, organizatorki polskich kolacji w Berlinie Julii von Bosski Poniatowski oraz polskiego architekta i właściciela międzynarodowej pracowni Four O Nine Łukasza Kosa.    

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *