Number One w Gdańsku: 61 proc. obłożenia po pierwszym roku

Otwarty rok temu 1 kwietnia hotel Number One w Gdańsku zanotował średnioroczne obłożenie na poziomie 61 proc. W tym czasie 172-pokojowy hotel odwiedziło 23 853 gości.


W hotelu funkcjonuje strefa SPA – One Harmony SPA & Wellness z basenem, saunami i czterema gabinetami SPA, a także restauracja hotelowa – Mamma Mia Zielona Pietruszka oferująca dania kuchni włoskiej, przygotowywane w oparciu o autorskie przepisy szefa kuchni Przemysława Langowskiego. Hotel pozycjonuje się na przestronne pokoje hotelowe. Największe z nich mają powierzchnię 32 mkw. Niedawno ruszyła nowa kampania reklamowa hotelu – Big THING, promująca ponadstandardową wielkość pokoi w w Number One. Kampania jest realizowana w mediach społecznościowych. – W swojej ofercie posiadamy aż 62 apartamenty dwupokojowe. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi. Z myślą o najmłodszych organizujemy dla nich także animacje, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci – mówi Łukasz Pawlina. dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Number One.

W związku z pierwszymi urodzinami hotel przygotował dla gości liczne atrakcje i konkursy z nagrodami. Wszyscy, którzy mieli okazję gościć w Number One w dniu urodzin mogli liczyć na atrakcyjne upominki. Pozostali, mogą wziąć udział w zabawach organizowanych na Facebooku i Instagramie. Nagrodami w konkursach prowadzonych w mediach społecznościowych są weekendowe pobyty w hotelu dla dwóch osób.

Hotel Number One powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One, w którym znajdują się 172 pokoje oraz Apartamentów Nowa Motława z 298 mieszkaniami. Architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy pracowni architektonicznych: KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *