Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Panasonic: „technologie pomogą firmom przystosować się do nowego rozporządzenia o ochronie danych (RODO)”

Panasonic: „technologie pomogą firmom przystosować się do nowego rozporządzenia o ochronie danych (RODO)”

Rozporządzenie o ochronie danych (RODO) zacznie obowiązywać już 25 maja 2018 r. we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a kary za jego naruszenie mogą sięgać nawet 20 milionów EUR lub maksymalnie 4 proc. rocznych obrotów przedsiębiorstwa. Panasonic zaczął dostosowywać swoje technologie do nowych unijnych przepisów na długo przed wejściem ich w życie.

W praktyce RODO nakłada na firmy wymóg uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych przed nawiązaniem jakichkolwiek kontaktów marketingowych. Oznacza to, że informacji osobowych nie można przekazywać poza Europejski Obszar Gospodarczy, chyba że firma, do której mają one trafić zagwarantuje ten sam poziom ochrony.

- To największe wyzwanie marketingowe w mojej 26-letniej karierze - przyznaje Stephen Yeo, dyrektor ds. marketingu w firmie Panasonic. - Rozporządzenie RODO powoduje, że firmy muszą być świadome tego, gdzie i jak przetwarzają dane, takie jak imiona i nazwiska, adresy oraz nagrania z monitoringu.

W odpowiedzi na nadchodzące zmiany Panasonic oferuje rozwiązania technologiczne, które mogą zminimalizować ryzyko wystąpienia niezgodności z rozporządzeniem. Przykładem jest używana w systemach CCTV technologia maskowania osób. Chroni ona tożsamość rejestrowanych osób, ale też pozwala odtworzyć nagranie w razie incydentu, na przykład kradzieży.

Kolejnym przykładem jest automatyczne kasowanie danych ze skanera. Wbudowana funkcja usuwająca dane z urządzenia po przesłaniu ich do komputera pomaga zwiększyć ich bezpieczeństwo.

Panasonic zapewnia też rozwiązania zabezpieczające zgodne z artykułami 32 i 35 RODO. Zapobiegają one kradzieżom danych, utrzymując jednocześnie bezpieczeństwo osób w miejscach publicznych. Jest to m.in. technologia Secure Communication - dostępna we wszystkich nowych kamerach Panasonic z serii 5, 6 i True 4K. Dzięki niej dane przesyłane w ramach systemu zabezpieczającego IP są chronione przed fałszowaniem, kradzieżą i ingerowaniem w nagrania.

- Urządzenia sieciowe, na przykład te stosowane w systemach CCTV, zostały rozpoznane jako potencjalne słabe punkty pozwalające na naruszenie ochrony danych. Firmy muszą zatem przed 25 maja zminimalizować to ryzyko, wdrażając rozwiązania zapewniające zgodność z RODO - dodaje Stephen Yeo.

Więcej informacji na temat systemów zabezpieczeń Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.pl/systemy-zabezpieczen/.

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Warszawa: ruszył Arche Hotel Krakowska z 344 pokojami. W condo

Na przełomie września i października otwarty został 4-gwiazdkowy Arche Hotel Krakowska na granicy Ochoty i Włoch. Oferuje 344 pokoje, w 13 apartamentów, oraz 15 sal (...)

Jak utrzymać deklarowaną jakość hotelu na trudnym rynku pracy?

Obecnie największym problemem branży hotelarskiej jest absolutny brak pracowników, gdy na generalny spadek bezrobocia nałożył się jeszcze boom inwestycyjny w hotelarstwie. W efekcie nie ma (...)

Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone (...)

Orbis wchodzi do Chorwacji

Orbis S.A. – wyłączny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, podpisał z chorwacka spółką Rox umowę o zarządzanie hotelem w Zagrzebiu pod marką Novotel. Będzie (...)

Sukces kolejnej edycji HMC

POD PATRONATEM HOTELARZA Jedna konferencja – kilkadziesiąt godzin spędzonych ze specjalistami, tysiąc uczestników, mnóstwo pozytywnych emocji. Tak w skrócie można podsumować Hotel Marketing Conference 2018 (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA