Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne




O nas    Prenumerata    Kontakt  
     
HOTELARZ » Z Branży » Spotkanie lubelskich hotelarzy

Spotkanie lubelskich hotelarzy


We wtorek 8 maja grupa właścicieli oraz dyrektorów lubelskich  hoteli spotkała się, aby wymienić doświadczenia oraz przedyskutować możliwą synergię środowiska w celu wypromowania Lublina jako destynacji.


Właściciele reprezentowani byli przez Joannę Chrzanowską – Dyduch,  właścicielkę hotelu Locomotiva,  Annę Kuczyńską z hotelu Willowa, Justynę Stachowicz z hotelu Alter, Mirosława Świerza, właściciela hotelu In Between oraz Anitę Wysokińską z Global Property, operatora hotelu Hampton by Hilton. Obecni dyrektorzy hoteli to: Marcin Ankiersztejn z IBB Grand Hotel Lublinianka, Dorota Bęczkowska z hotelu Locomotiva, Agnieszka Mazurkiewicz z hotelu Wieniawski i Michał Rzeźnik z Hampton by Hilton Lublin.

Uczestnicy podzielili się swoimi doświadczeniami w implementacji procedur wynikających z Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, problemami z pozyskiwaniem kadr, szczególnie w warstwie pracowników liniowych oraz wymienili doświadczenia dotyczące współpracy z dostawcami usług z rynku lubelskiego, które są niezbędne dla prowadzenia hotelu.

Najwięcej uwagi poświęcono problemowi promocji miasta i regionu jako destynacji. Hotelarze zauważyli wysiłki zarówno władz miejskich jak i wojewódzkich, niemniej jednak zgodnie negatywnie ocenili dualizm działań i brak ich koordynacji pomiędzy Urzędem Miasta oraz Urzędem Marszałkowskim. Istotnym problemem jest rozumienie promocji i marketingu przez pryzmat produkcji gadżetów reklamowych oraz ciekawych co prawda broszur, jednak bez pomysłu na ich rozsądną dystrybucję.

Część uczestników szczególnie podkreślała fakt, że niektóre hotele mają utrudniony dostęp do tworzonych przez miasto i region materiałów promocyjnych.

Wśród zebranych ogromne zdziwienie budził też fakt niezauważania przez działy marketingu i promocji zarówno miasta, jak i województwa nowoczesnych narzędzi promocyjnych oraz kanałów komunikacji.

Właściciele z kolei wskazali na intensywne poszukiwania inwestorów przez urzędników miejskich, którzy zdecydowaliby się wybudować w Lublinie kolejny hotel. W poszukiwaniach tych brakuje jednak refleksji nad promocją miasta, jako destynacji (zarówno biznesowej, jak i turystycznej), która generowałaby popyt mogący sprostać postulowanemu przez miasto wzrostowi podaży miejsc noclegowych.

Zgodnie ustalono, iż spotkania w tym formacie będą odbywać się cyklicznie. Grupa będzie dążyć do poszerzenia swojego składu o kolejnych hotelarzy, restauratorów i inne osoby zaangażowane w szeroko pojętą działalność biznesową związaną z turystyką oraz turystyką biznesową. Celem spotkań będzie też przekonanie polityków oraz urzędników mających realny wpływ na promocję miasta do skoordynowanych działań oraz do działań zgodnych z potrzebami rynku.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Hotel Altus w Poznaniu otwarty

Hotel Altus, 11-piętrowy obiekt w centrum Poznania, przyjął pierwszych gości. 3-gwiazdkowy hotel ze 109 pokojami zlokalizowany jest w jednej z pięciu wież Domów Towarowych Alfa (...)

Aneta Klepacka-Kołbuk nową dyrektor generalną MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel

Aneta Klepacka-Kołbuk została dyrektorem generalnym MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim oraz Mazurkas Catering 360°. Zastąpiła Marka Przeorskiego, który pełnił tę funkcję (...)

Chińska marka Metropolo zadebiutuje w Krakowie

Pierwszy w Polsce i w Europie hotel pod chińską marką Metropolo otwarty zostanie w Krakowie w budynku, w którym planowano wcześniej 220-pokojowe Centrum Kongresowe Gromada (...)

Jesienią otwarcie ponad 300 pokojowego hotelu Grupy Arche w Warszawie

Jesienią tego roku pierwszych gości ma przyjąć 344 pokojowy, 4-gwiazkowy hotel Krakowska. Należący do Grupy Arche obiekt zlokalizowany jest na skrzyżowaniu Łopuszańskiej i Alei Krakowskiej (...)

Edyta Kulka z Satoria Group do kompleksu Akwawit w Lesznie

Edyta Kulka, dotychczas związana z Satoria Group jako dyrektor hoteli Best Western Portos, Atos i Aramis została prezesem zarządu Centrum Konferencji i Rekreacji Akwawit w (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA