Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Z Branży » Spotkanie lubelskich hotelarzy

Spotkanie lubelskich hotelarzy


We wtorek 8 maja grupa właścicieli oraz dyrektorów lubelskich  hoteli spotkała się, aby wymienić doświadczenia oraz przedyskutować możliwą synergię środowiska w celu wypromowania Lublina jako destynacji.


Właściciele reprezentowani byli przez Joannę Chrzanowską – Dyduch,  właścicielkę hotelu Locomotiva,  Annę Kuczyńską z hotelu Willowa, Justynę Stachowicz z hotelu Alter, Mirosława Świerza, właściciela hotelu In Between oraz Anitę Wysokińską z Global Property, operatora hotelu Hampton by Hilton. Obecni dyrektorzy hoteli to: Marcin Ankiersztejn z IBB Grand Hotel Lublinianka, Dorota Bęczkowska z hotelu Locomotiva, Agnieszka Mazurkiewicz z hotelu Wieniawski i Michał Rzeźnik z Hampton by Hilton Lublin.

Uczestnicy podzielili się swoimi doświadczeniami w implementacji procedur wynikających z Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, problemami z pozyskiwaniem kadr, szczególnie w warstwie pracowników liniowych oraz wymienili doświadczenia dotyczące współpracy z dostawcami usług z rynku lubelskiego, które są niezbędne dla prowadzenia hotelu.

Najwięcej uwagi poświęcono problemowi promocji miasta i regionu jako destynacji. Hotelarze zauważyli wysiłki zarówno władz miejskich jak i wojewódzkich, niemniej jednak zgodnie negatywnie ocenili dualizm działań i brak ich koordynacji pomiędzy Urzędem Miasta oraz Urzędem Marszałkowskim. Istotnym problemem jest rozumienie promocji i marketingu przez pryzmat produkcji gadżetów reklamowych oraz ciekawych co prawda broszur, jednak bez pomysłu na ich rozsądną dystrybucję.

Część uczestników szczególnie podkreślała fakt, że niektóre hotele mają utrudniony dostęp do tworzonych przez miasto i region materiałów promocyjnych.

Wśród zebranych ogromne zdziwienie budził też fakt niezauważania przez działy marketingu i promocji zarówno miasta, jak i województwa nowoczesnych narzędzi promocyjnych oraz kanałów komunikacji.

Właściciele z kolei wskazali na intensywne poszukiwania inwestorów przez urzędników miejskich, którzy zdecydowaliby się wybudować w Lublinie kolejny hotel. W poszukiwaniach tych brakuje jednak refleksji nad promocją miasta, jako destynacji (zarówno biznesowej, jak i turystycznej), która generowałaby popyt mogący sprostać postulowanemu przez miasto wzrostowi podaży miejsc noclegowych.

Zgodnie ustalono, iż spotkania w tym formacie będą odbywać się cyklicznie. Grupa będzie dążyć do poszerzenia swojego składu o kolejnych hotelarzy, restauratorów i inne osoby zaangażowane w szeroko pojętą działalność biznesową związaną z turystyką oraz turystyką biznesową. Celem spotkań będzie też przekonanie polityków oraz urzędników mających realny wpływ na promocję miasta do skoordynowanych działań oraz do działań zgodnych z potrzebami rynku.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Świeradów-Zdrój: Biały Kamień rozbudowuje się. W condo

Hotel & Medi Spa Biały Kamień w Świeradowie-Zdroju z 67 pokojami rozbudowuje się o 29 Apartamentów Biały Kamień sprzedawanych w systemie condo od 12 do (...)

Kołobrzeg: powstający – w condo – Seaside Park Hotel szuka dyrektora

Grupa doradcza hotelAG rozpoczęła rekrutację do nowo powstającego hotelu Seaside Park w Kołobrzegu z 391 pokojami i apartamentami, który otwarty ma być w połowie 2019 (...)

Koło Brzegu w Kołobrzegu. I w condo

Poznańska firma Nickel Development rozpoczęła inwestycję Koło Brzegu z 96 apartamentami wakacyjnymi w Kołobrzegu, sprzedawanymi w systemie condo. Nabywcom oferuje comiesięczne rozliczenia na zasadzie 70 (...)

Na Wyspie Spichrzów powstanie Grand Hotel Gdańsk. W condo. I w spichrzu

Supernova Development rozpoczyna inwestycję w kompleks Grand Hotel Gdańsk na Wyspie Spichrzów z 340 pokojami i apartamentami na sprzedaż w systemie condo. 4-gwiazdkowy hotel, w którym znajdzie (...)

Orbis z kolejnym hotelem w Rumunii

Grupa Hotelowa Orbis – największy operator na rynku hotelarskim w Europie Wschodniej i strategiczny partner AccorHotels, podpisała umowę na kolejny hotel w Rumunii – ibis (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA