Prawo do prywatności gościa hotelowego

Jedną z podstawowych zasad obowiązujących w hotelarstwie jest pełne poszanowanie pawa do prywatności gościa hotelowego. I choć może się to wydawać truizmem, goście oczekują, że to, co zdarzyło się podczas ich pobytu w hotelu, na zawsze już tam pozostanie. Jednakże oczekiwanie to może okazać się trudne do spełnienia w sytuacji w której powszechne stało się korzystanie przez hotele ze stałego monitoringu wizyjnego. W najnowszym „Hotelarzu” Maciej Jamiołkowski i Szymon Studziński, prawnicy w kancelarii Czyżewscy piszą o ochronie wizerunku gościa.

Ponadto w numerze adwokat Joanna Strubel-Kraus pisze o zakresie odpowiedzialności hotelarza za kradzież w hotelu,  Katarzyna Łyjak z Profitroom o landing page, czyli skutecznym marketingu hotelu opartym na treści, Anna Wykurz z We Do Hotels o planowaniu działań marketingowych, a Filip Adamczak, architekt w SAO Ivestments o inwestycjach hotelowych w starej tkance miejskiej. W numerze także rozmowa z Agatą Jandą, dyrektorem ds. doradztwa hotelowego w agencji JLL o sytuacji na polskim rynku i duży tekst redaktora naczelnego Rafała Szubstarskiego poświęcony plusom i minusom umów o zarządzanie zawieranych przez właścicieli hoteli z firmami operatorskimi. W najnowszym "Hotelarzu" jak zwykle także pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku. Prenumeratę "Hotelarza" możesz zamówić TUTAJ.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *