Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Prawo do prywatności gościa hotelowego

Prawo do prywatności gościa hotelowego


Jedną z podstawowych zasad obowiązujących w hotelarstwie jest pełne poszanowanie pawa do prywatności gościa hotelowego. I choć może się to wydawać truizmem, goście oczekują, że to, co zdarzyło się podczas ich pobytu w hotelu, na zawsze już tam pozostanie. Jednakże oczekiwanie to może okazać się trudne do spełnienia w sytuacji w której powszechne stało się korzystanie przez hotele ze stałego monitoringu wizyjnego. W najnowszym „Hotelarzu” Maciej Jamiołkowski i Szymon Studziński, prawnicy w kancelarii Czyżewscy piszą o ochronie wizerunku gościa.



Ponadto w numerze adwokat Joanna Strubel-Kraus pisze o zakresie odpowiedzialności hotelarza za kradzież w hotelu,  Katarzyna Łyjak z Profitroom o landing page, czyli skutecznym marketingu hotelu opartym na treści, Anna Wykurz z We Do Hotels o planowaniu działań marketingowych, a Filip Adamczak, architekt w SAO Ivestments o inwestycjach hotelowych w starej tkance miejskiej.

W numerze także rozmowa z Agatą Jandą, dyrektorem ds. doradztwa hotelowego w agencji JLL o sytuacji na polskim rynku i duży tekst redaktora naczelnego Rafała Szubstarskiego poświęcony plusom i minusom umów o zarządzanie zawieranych przez właścicieli hoteli z firmami operatorskimi.

W najnowszym "Hotelarzu" jak zwykle także pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku.

Prenumeratę "Hotelarza" możesz zamówić TUTAJ.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Warszawa: ruszył Arche Hotel Krakowska z 344 pokojami. W condo

Na przełomie września i października otwarty został 4-gwiazdkowy Arche Hotel Krakowska na granicy Ochoty i Włoch. Oferuje 344 pokoje, w 13 apartamentów, oraz 15 sal (...)

Jak utrzymać deklarowaną jakość hotelu na trudnym rynku pracy?

Obecnie największym problemem branży hotelarskiej jest absolutny brak pracowników, gdy na generalny spadek bezrobocia nałożył się jeszcze boom inwestycyjny w hotelarstwie. W efekcie nie ma (...)

Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone (...)

Orbis wchodzi do Chorwacji

Orbis S.A. – wyłączny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, podpisał z chorwacka spółką Rox umowę o zarządzanie hotelem w Zagrzebiu pod marką Novotel. Będzie (...)

Sukces kolejnej edycji HMC

POD PATRONATEM HOTELARZA Jedna konferencja – kilkadziesiąt godzin spędzonych ze specjalistami, tysiąc uczestników, mnóstwo pozytywnych emocji. Tak w skrócie można podsumować Hotel Marketing Conference 2018 (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA