Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne






O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Prawo do prywatności gościa hotelowego

Prawo do prywatności gościa hotelowego


Jedną z podstawowych zasad obowiązujących w hotelarstwie jest pełne poszanowanie pawa do prywatności gościa hotelowego. I choć może się to wydawać truizmem, goście oczekują, że to, co zdarzyło się podczas ich pobytu w hotelu, na zawsze już tam pozostanie. Jednakże oczekiwanie to może okazać się trudne do spełnienia w sytuacji w której powszechne stało się korzystanie przez hotele ze stałego monitoringu wizyjnego. W najnowszym „Hotelarzu” Maciej Jamiołkowski i Szymon Studziński, prawnicy w kancelarii Czyżewscy piszą o ochronie wizerunku gościa.



Ponadto w numerze adwokat Joanna Strubel-Kraus pisze o zakresie odpowiedzialności hotelarza za kradzież w hotelu,  Katarzyna Łyjak z Profitroom o landing page, czyli skutecznym marketingu hotelu opartym na treści, Anna Wykurz z We Do Hotels o planowaniu działań marketingowych, a Filip Adamczak, architekt w SAO Ivestments o inwestycjach hotelowych w starej tkance miejskiej.

W numerze także rozmowa z Agatą Jandą, dyrektorem ds. doradztwa hotelowego w agencji JLL o sytuacji na polskim rynku i duży tekst redaktora naczelnego Rafała Szubstarskiego poświęcony plusom i minusom umów o zarządzanie zawieranych przez właścicieli hoteli z firmami operatorskimi.

W najnowszym "Hotelarzu" jak zwykle także pogłębione aktualności dotyczące zmian kadrowych, nowych inwestycji, otwarć hoteli i istotnych zmian na rynku.

Prenumeratę "Hotelarza" możesz zamówić TUTAJ.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Nowy dyrektor Hamptona by Hilton Gdańsk Old Town

Daniel Danielewicz, przez ostatnie pięć i pół roku dyrektor generalny Golden Tulip Gdańsk Residence (o zmianie na tym stanowisku pisaliśmy TUTAJ), objął stanowisko dyrektora generalnego (...)

Jacek Florczuk dyrektorem Hamptona by Hilton Gdańsk Oliwa

Jacek Florczuk, ostatnio dyrektor gastronomii w Doubletree by Hilton Warszawa, został dyrektorem generalnym hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa. Zastąpił Magdalenę Suligę, która została dyrektorem (...)

Najnowszy „Hotelarz” w opakowaniu zastępczym :)

Na okładce najnowszego „Hotelarza” laureat naszego konkursu „Hotel z Pomysłem 2018″. Który hotel zdobył to prestiżowe wyróżnienie nasi Czytelnicy przekonają się już niebawem. O czym (...)

Pracujwhoreca.pl – nowy serwis dla branży hotelowej i gastronomicznej

Największym problemem branży Horeca, co potwierdzają na każdym kroku inwestorzy, właściciele i managerowie hoteli i restauracji, jest brak pracowników – od najwyższego do najniższego szczebla.  (...)

Ruszył ibis Poznań Centrum pod jednym dachem z Novotelem

Zakończył się trzyletni proces modernizacji hotelu Novotel  Poznań Centrum, w wyniku którego w tym samym budynku otwarty został na sześciu niższych piętrach ibis Poznań Centrum (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA