Czy jesteś gotowy na sezon wysoki? Sprzedaj więcej noclegów z ksiażką „Hotel online”

Nieco ponad miesiąc po premierze ksiażki „Hotel online”, jej autor Michał Miernik raportuje wyprzedanie nakładu w 25%! Jako pierwszy tego typu poradnik dla hotelarzy notuje świetne wyniki sprzedaży. W związku z nadchodzącym okresem urlopowym Michał Miernik przygotował ciekawą promocję!

Nadchodzący okres urlopowy to czas żniw dla obiektów hotelowych. Czy Twój hotel lub pensjonat jest gotowy na wysoki sezon? Jeśli nie, to książka „Hotel online” pomoże Ci zwiększyć liczbę sprzedanych noclegów. Z okazji zbliżających się wakacji ksiażka jest dostępna w pakiecie z e-bookiem 8% taniej, a także z DARMOWĄ wysyłką!

 

Hotel online” można kupić tutaj: http://shop.michalmiernik.com/pakiet-ksiazka-i-ebook-hotel-online

 

 

Książka „Hotel online” to przewodnik po strategiach marketingowych, kanałach sprzedaży oraz komunikacji marketingowej. Michał Miernik opierając się na doświadczeniach hotelarzy podpowiada jak mądrze zarządzać portfelem kanałów komunikacji oraz jak budżetować wydatki tak, aby marketing postrzegany był jako inwestycja, a nie koszt. Książka „Hotel online” obejmuje najważniejsze z punktu widzenia hotelu obszary marketingu online: content marketing, social media, strona WWW, portale OTA, czy email marketing.

 

Michał Miernik zaprosił do współpracy przy książce szereg praktyków marketingu. Mając na uwadze fakt, że najlepiej wiedzę pozyskiwać od kolegów z branży, gośćmi są między innymi przedstawiciele hoteli Narvil Conference & Spa w Serocku, Kossak w Krakowie czy grupa Zdrojowa Invest & Hotels. Dodatkowo ciekawe case studies przedstawiła Monika Czaplicka – właścicielka agencji social media Wobuzz, oraz Dagmara Plata-Alf z agencji Hotel Media Group.

 

Zależało mi, aby podzielić się zarówno swoją wiedzą, jak i zachęcić innych hotelarzy do tego. Pomimo sporej ilości poradników online marketingu w księgarniach, czy na blogach, mało jest dedykowanych tylko hotelarstwu. Wiem, że wiele małych obiektów hotelowych nie stać na wysłanie pracowników na kosztowne szkolenia do dużego miasta, lub zaproszenie szkoleniowców do siebie. Książka jest zatem świetnym wstępem do świata marketingu dla osób zaczynających biznes hotelarski lub pracę w hotelu. Pokazuję w niej konkretne przykłady działań dużych hoteli, oraz małych pensjonatów, z Polski i z całego świata. Warto inspirować się dobrymi przykładami! Mam nadzieję, że moja książka stanie się przyczynkiem do powstania wielu innych, może nawet bardziej złożonych publikacji w tym zakresie. „– powiedział Michał Miernik


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *