Polish Prestige Hotels dołącza do IGHP

Porozumienie o przystąpieniu Fundacji Polish Prestige Hotels (PPH) do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego i współpracy pomiędzy organizacjami zostało podpisane 6 czerwca 2018 roku w Warszawie.


PPH jest konsorcjum marketingowym, reprezentującym polskie niezależne obiekty hotelowe o różnorodnym charakterze. Do PPH należy dzisiaj 45 hoteli. Program marketingowy Polish Prestige Hotels istnieje od 1997 roku. Jego celem jest integracja obiektów hotelowych odznaczających się wysokim standardem, najwyższą jakością świadczonych usług oraz polską i regionalną tożsamością. W 2017 r. Fundacja Polish Prestige Hotels połączyła się z Fundacją Hotele Historyczne – Heritage Hotels. Obecnie Polish Prestige Hotels jest programem marketingowym i formułą współdziałania promocyjnego, głównie w zakresie szeroko zakrojonego Programu Lojalnościowego Prestige Club.

– IGHP pozyskała wyjątkowego partnera do współpracy. Program Polish Prestige Hotels od lat cieszy się zaufaniem zarówno gości hotelowych, jak i samych hotelarzy. Cieszymy się, że wspólnie z PPH będziemy działać na rzecz rozwoju naszej branży, zwłaszcza, że pracujemy nad wieloma nowymi projektami, które wymagają szerokiego wsparcia ze strony hotelarzy. Wierzę, że inicjatywy IGHP zyskały dzisiaj silnego sojusznika – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP. – Mając wspólne cele, można zjednoczyć siły i razem działać jeszcze bardziej skutecznie na rzecz całej branży hotelarskiej.

Jak mówi Krzysztof Jędrocha, prezes PPH:  – Działalność IGHP w wielu obszarach wpisuje się w cele statutowe Fundacji PPH, a zrealizowane już wspólne projekty tylko potwierdzają szansę na zbudowanie aliansu, który będzie miał znacznie większy wpływ na przyszłość branży oraz hoteli członkowskich obu organizacji. Dziś czujemy, że znaczne zwiększenie siły konkurencyjnej wobec międzynarodowych sieci hoteli jest kolejną szansą dla wszystkich polskich marek hotelarskich, które z jednej strony chcą zachować niezależność właścicielską i zarządczą, w tym tożsamość i logo, z drugiej strony mają szansę otrzymać wsparcie grupy łączącej dziś ponad 350 hoteli.

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego od 2003 roku jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Lobbuje na rzecz rozwoju branży, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, prowadzi programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO czy ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych), opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży. IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarstwa w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego).


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *