Marka hotelowa z Panamy planuje ekspansję w Polsce

Selina, stworzona w 2015 roku w Panamie sieć hotelowa, posiadająca obecnie 24 nieruchomości w 8 państwach Ameryki Łacińskiej, zapowiada wejście do Polski. Otwarcie pierwszego hotelu pod tą marką w naszym kraju zapowiadane jest jeszcze w tym roku, a do końca 2019 roku chce mieć w swojej ofercie 1 000 łóżek w trzech polskich miastach.


Sieć poszukuje już lokalizacji – w pierwszej kolejności w Krakowie i w Warszawie – oraz prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Kompletowany jest także zespół, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie hotelami oraz ekspansję marki w Polsce. Model biznesowy Selina oparty jest na pozyskiwaniu nieruchomości, przede wszystkim istniejących hoteli, w atrakcyjnych lokalizacjach i ich długoterminowy wynajem – zwykle na 20 lat.

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem czy w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W tym roku marka planuje dynamiczny rozwój na nowych rynkach – w tym otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, gdzie zostały już zabezpieczone trzy nieruchomości– w Portugalii, Grecji oraz na Węgrzech. Do końca roku Selina zamierza wejść do 15 krajów. Firma pozyskała na ten cel 95 milionów dolarów.

- Wybraliśmy Polskę jako jeden z pierwszych europejskich rynków, na który chcemy wprowadzić markę Selina, ze względu na duży potencjał tego kraju. Jest on bardzo atrakcyjny turystycznie – oferuje wyjątkowe połączenie ciekawej historii i tradycji z bogatymi walorami przyrodniczymi. Dodatkowo, jest bardzo dobrze skomunikowany, nawet z odległymi zakątkami świata. Nic więc dziwnego, że cieszy się coraz większą popularnością wśród obcokrajowców. Także Polacy coraz chętniej podróżują po swoim kraju i korzystają z usług hotelowych – mówi Steven Ohayon, wiceprezes Selina odpowiedzialny za rozwój firmy na całym świecie.

- Cieszymy się, że będziemy mogli wprowadzić markę Selina do Polski i w ten sposób przyczynić się do rozwoju branży turystycznej. Poszukujemy przede wszystkim już istniejących hoteli w atrakcyjnych lokalizacjach, którym będziemy mogli nadać nowe życie pod szyldem Selina. W Warszawie i Krakowie chcemy pozyskać najpierw flagowe nieruchomości w śródmieściu, które pomieszczą po ok. 400 łóżek. W dalszej kolejności zamierzamy rozszerzyć naszą działalność na inne dzielnice, bardziej oddalone od centrum miasta – dodaje Steven Ohayon.

Marka w założeniu łączyć ma styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Selina oferuje swoim gościom różne opcje noclegowe – od akademików po prywatne, luksusowe pokoje i apartamenty, a także strefy coworkingowe i inne przestrzenie wspólne przeznaczone do odpoczynku i zabawy oraz sprzyjające integracji z innymi podróżnymi i miejscową ludnością. Wśród nich jest m.in. strefa wellness, kino, biblioteka czy przestrzeń przeznaczona na organizację różnego rodzaju wydarzeń, takich jak koncerty, warsztaty czy konferencje.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *