Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Marka hotelowa z Panamy planuje ekspansję w Polsce

Marka hotelowa z Panamy planuje ekspansję w Polsce


Selina, stworzona w 2015 roku w Panamie sieć hotelowa, posiadająca obecnie 24 nieruchomości w 8 państwach Ameryki Łacińskiej, zapowiada wejście do Polski. Otwarcie pierwszego hotelu pod tą marką w naszym kraju zapowiadane jest jeszcze w tym roku, a do końca 2019 roku chce mieć w swojej ofercie 1 000 łóżek w trzech polskich miastach.


Sieć poszukuje już lokalizacji – w pierwszej kolejności w Krakowie i w Warszawie – oraz prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Kompletowany jest także zespół, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie hotelami oraz ekspansję marki w Polsce. Model biznesowy Selina oparty jest na pozyskiwaniu nieruchomości, przede wszystkim istniejących hoteli, w atrakcyjnych lokalizacjach i ich długoterminowy wynajem – zwykle na 20 lat.

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem czy w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W tym roku marka planuje dynamiczny rozwój na nowych rynkach – w tym otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, gdzie zostały już zabezpieczone trzy nieruchomości– w Portugalii, Grecji oraz na Węgrzech. Do końca roku Selina zamierza wejść do 15 krajów. Firma pozyskała na ten cel 95 milionów dolarów.

- Wybraliśmy Polskę jako jeden z pierwszych europejskich rynków, na który chcemy wprowadzić markę Selina, ze względu na duży potencjał tego kraju. Jest on bardzo atrakcyjny turystycznie – oferuje wyjątkowe połączenie ciekawej historii i tradycji z bogatymi walorami przyrodniczymi. Dodatkowo, jest bardzo dobrze skomunikowany, nawet z odległymi zakątkami świata. Nic więc dziwnego, że cieszy się coraz większą popularnością wśród obcokrajowców. Także Polacy coraz chętniej podróżują po swoim kraju i korzystają z usług hotelowych – mówi Steven Ohayon, wiceprezes Selina odpowiedzialny za rozwój firmy na całym świecie.

- Cieszymy się, że będziemy mogli wprowadzić markę Selina do Polski i w ten sposób przyczynić się do rozwoju branży turystycznej. Poszukujemy przede wszystkim już istniejących hoteli w atrakcyjnych lokalizacjach, którym będziemy mogli nadać nowe życie pod szyldem Selina. W Warszawie i Krakowie chcemy pozyskać najpierw flagowe nieruchomości w śródmieściu, które pomieszczą po ok. 400 łóżek. W dalszej kolejności zamierzamy rozszerzyć naszą działalność na inne dzielnice, bardziej oddalone od centrum miasta – dodaje Steven Ohayon.

Marka w założeniu łączyć ma styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Selina oferuje swoim gościom różne opcje noclegowe – od akademików po prywatne, luksusowe pokoje i apartamenty, a także strefy coworkingowe i inne przestrzenie wspólne przeznaczone do odpoczynku i zabawy oraz sprzyjające integracji z innymi podróżnymi i miejscową ludnością. Wśród nich jest m.in. strefa wellness, kino, biblioteka czy przestrzeń przeznaczona na organizację różnego rodzaju wydarzeń, takich jak koncerty, warsztaty czy konferencje.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

IHG dołącza do grona Sponsorów Hotel Trends Poland&CEE 2018

IHG, jedna z wiodących firm hotelarskich na świecie, dołączyła do grona Sponsorów Złotych konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w dniach (...)

Kamila Wódczyńska zarządza hotelem Puro Kraków Kazimierz

Dyrektor generalną otwartego na początku lipca hotelu Puro Kraków Kazimierz jest Kamila Wódczyńska, która już od jesieni ub.r. odpowiedzialna była za jego pre-opening. Wcześniej przez (...)

Wmurowano kamień węgielny pod Holiday Inn Express w Rzeszowie-Jasionce

33,9 mln zł (282,5 tys. zł za pokój) kosztować ma budowa hotelu Holiday Inn Express IV generacji, który powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Hel

1 sierpnia ma nastąpić otwarcie 60 pokojowego hotelu Hel, mieszczącego się przy ulicy Admirała Steyera w Helu. Właścicielem obiektu jest Przedsiębiorstwo Budowlane Margo. 4-gwiazdkowy hotel (...)

Mextra Sponsorem Złotym konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018

Firma Mextra, lider branży mebli bankietowych w Polsce,po raz kolejny dołączyła do grona sponsorów konferencji Hotel Trends Poland&CEE 2018, która odbędzie się w dniach w (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA