Drugie życie od Seliny

Do Polski niebawem wejdzie marka hotelarska Selina z Ameryki Łacińskiej. Jej koncept łączy styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli. Działa ona w modelu biznesowym polegającym na wynajmowaniu nieruchomości w atrakcyjnych lokalizacjach, przede wszystkim istniejących hoteli, oraz ich modernizacji, aby mogły rozpocząć nowe życie pod szyldem Selina.



To rozwiązanie dla właścicieli hoteli, którzy chcą dalej rozwijać swój biznes na zasadzie długoterminowego wynajmu. Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem i w dżungli, w ośmiu krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 r. marka planuje otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, w tym m.in. w Polsce. – Właścicielom hoteli, którzy zdecydują się wynająć nam swoje nieruchomości, oferujemy nie tylko konkurencyjne czynsze. Stawiamy na bliską współpracę z nimi w celu zwiększenia wartości hotelu w długim okresie i generowania w nim ruchu – mówi Renata Kusznierska, dyrektor zarządzająca Selina w Polsce. – Chcemy łączyć ich doświadczenie i znajomość lokalnego rynku z naszym innowacyjnym konceptem, odpowiadającym na potrzeby współczesnych podróżnych. Pragniemy wspólnie tworzyć miejsca, które pokochają nie tylko turyści, ale także lokalne społeczności, w tym nasi sąsiedzi, pracownicy oraz biznes korzystający z przestrzeni coworkingowych.

Taki model współpracy okazał się dużym sukcesem we wszystkich krajach, w których prowadzimy działalność. Jesteśmy pewni, że w Polsce też znajdziemy partnerów do współtworzenia nowatorskiego konceptu Selina. Selina podpisuje umowy najmu na około 20 lat i w większości bierze na siebie odpowiedzialność za modernizację nieruchomości oraz dostosowanie jej do nowej funkcji. Proces ten może przebiegać bardzo szybko – trwa średnio 90-120 dni, a do współpracy zapraszani są lokalni deweloperzy, artyści oraz rzemieślnicy. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu. – Design w hotelach Selina dopasowujemy do funkcji, jakie pełnią poszczególne przestrzenie, chcemy, aby sprzyjał relaksowi, pracy lub zabawie, a przede wszystkim nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi.

Każda nasza lokalizacja jest przy tym wyjątkowa, ponieważ tworzymy ją razem z naszymi lokalnymi partnerami. Bardzo cenimy sobie historię i kulturę danego miejsca i chcemy do nich nawiązywać – tłumaczy Renata Kusznierska. Selina to marka stworzona w 2015 r. w Panamie z myślą o współczesnych podróżnych – osobach, które chcą zwiedzać świat bez ograniczeń oraz mieć możliwość elastycznej pracy z każdego miejsca.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *