Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Z Branży » Inwestycja Marriott Warszawa warta 2,2 mln zł

Inwestycja Marriott Warszawa warta 2,2 mln zł


Warszawski hotel Marriott zakończył wymianę infrastruktury telewizyjnej, wdrażając jeden z najnowocześniejszych systemów multimedialnych na świecie – Otrum Enterprise. Wymieniono też 575 telewizorów, zastępując 32-calowe odbiorniki 55-calowymi telewizorami LED we wszystkich pokojach i w przestrzeni ogólnodostępnej. Koszt całej inwestycji to 2,2 mln zł.

Nowa inwestycja, trwająca kilka miesięcy, przewidywała postawienie nowej stacji czołowej oraz dodatkowych pięciu anten satelitarnych zapewniających jeszcze większy wybór kanałów telewizyjnych. Wdrożono też norweski system mulimendialny Otrum Enterprise, wybrany spośród kilku rekomendowanych przez sieć Marriott International. System poza standardowymi rozwiązaniami, takimi jak: program telewizyjny, możliwość przesyłania spersonalizowanych wiadomości, prognoza pogody oraz  szczegółowo opisane usługi dostępne w hotelu i atrakcje turystyczne Warszawy,  umożliwia gościom przeglądanie na bieżąco ich rachunku, sprawdzanie aktualnej sytuacji na lotnisku Chopina, słuchanie radia internetowego i ekspresowego wymeldowania się z hotelu. Otrum Enterprise daje też gościom możliwość odtwarzania na telewizorze własnych treści multimedialnych, które mogą być przesłane w sposób zarówno przewodowy, jak i bezprzewodowy, za pośrednictwem zainstalowanego w każdym pokoju urządzenia Chromecast. Dzięki temu można oglądać na dużym ekranie filmy z popularnego serwisu Netflix. – Od blisko 30 lat nasz hotel stara się zapewniać gościom najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Po kilku tygodniach testów i pozytywnych komentarzach naszych gości mamy pewność, że wybrany przez nas system jest najlepszym dostępnym na rynku rozwiązaniem. Łatwość zarządzania systemem oraz dostępny na miejscu zespół, który wspiera nasze pomysły, tylko nas w tym utwierdza – powiedział Marek Michalik, dyrektor IT hotelu Marriott Warsaw.

Za wdrożenie systemu, jego integrację, personalizację i dostosowanie do potrzeb hotelu Mariott w Warszawie odpowiedzialna była firma Simple AV, która jest autoryzowanym przedstawicielem firmy Otrum w Polsce. – Była to pierwsza instalacja systemu Otrum Enterprise w Polsce. Cieszę się, że mogliśmy wdrożyć nasze rozwiązanie w tak znanym hotelu jak warszawski Marriott  oraz słyszeć życzliwe opinie gości – powiedział Tomasz Jaroszewicz, Business Development Manager w firmie Simple AV.

Hotel Marriott dysponuje 523 pokojami, w tym 95 apartamentami, restauracją Parmizzano’s, mieszczącym się na 40. piętrze Panorama Sky Barem, barem sportowym Champions Sports Bar oraz 2,6 tys. m kw. powierzchni konferencyjnej z 21 salami.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-19 Pracownik Recepcji Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-19 Pokojowa Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-11 Titolare Chorzow-Katowice
  2019-02-21 kelner Jeleśnia
  2019-02-21 Specjalista ds. Sprzedaży Aktywnej Nowy Dwor Mazowiecki
  2019-02-14 Recepcjonista/Recepcjonistka Wrocław
  2019-02-15 Starszy Kelner Hotel Aspen
  2019-02-21 Menedżer Restauracji Warszawa
  2019-02-12 RECEPCJONISTA/KA Hotel Centrum Sosnowiec
  2019-02-19 Key Account Manager Warszawa
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA