Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Z Branży » Inwestycja Marriott Warszawa warta 2,2 mln zł

Inwestycja Marriott Warszawa warta 2,2 mln zł


Warszawski hotel Marriott zakończył wymianę infrastruktury telewizyjnej, wdrażając jeden z najnowocześniejszych systemów multimedialnych na świecie – Otrum Enterprise. Wymieniono też 575 telewizorów, zastępując 32-calowe odbiorniki 55-calowymi telewizorami LED we wszystkich pokojach i w przestrzeni ogólnodostępnej. Koszt całej inwestycji to 2,2 mln zł.

Nowa inwestycja, trwająca kilka miesięcy, przewidywała postawienie nowej stacji czołowej oraz dodatkowych pięciu anten satelitarnych zapewniających jeszcze większy wybór kanałów telewizyjnych. Wdrożono też norweski system mulimendialny Otrum Enterprise, wybrany spośród kilku rekomendowanych przez sieć Marriott International. System poza standardowymi rozwiązaniami, takimi jak: program telewizyjny, możliwość przesyłania spersonalizowanych wiadomości, prognoza pogody oraz  szczegółowo opisane usługi dostępne w hotelu i atrakcje turystyczne Warszawy,  umożliwia gościom przeglądanie na bieżąco ich rachunku, sprawdzanie aktualnej sytuacji na lotnisku Chopina, słuchanie radia internetowego i ekspresowego wymeldowania się z hotelu. Otrum Enterprise daje też gościom możliwość odtwarzania na telewizorze własnych treści multimedialnych, które mogą być przesłane w sposób zarówno przewodowy, jak i bezprzewodowy, za pośrednictwem zainstalowanego w każdym pokoju urządzenia Chromecast. Dzięki temu można oglądać na dużym ekranie filmy z popularnego serwisu Netflix. – Od blisko 30 lat nasz hotel stara się zapewniać gościom najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Po kilku tygodniach testów i pozytywnych komentarzach naszych gości mamy pewność, że wybrany przez nas system jest najlepszym dostępnym na rynku rozwiązaniem. Łatwość zarządzania systemem oraz dostępny na miejscu zespół, który wspiera nasze pomysły, tylko nas w tym utwierdza – powiedział Marek Michalik, dyrektor IT hotelu Marriott Warsaw.

Za wdrożenie systemu, jego integrację, personalizację i dostosowanie do potrzeb hotelu Mariott w Warszawie odpowiedzialna była firma Simple AV, która jest autoryzowanym przedstawicielem firmy Otrum w Polsce. – Była to pierwsza instalacja systemu Otrum Enterprise w Polsce. Cieszę się, że mogliśmy wdrożyć nasze rozwiązanie w tak znanym hotelu jak warszawski Marriott  oraz słyszeć życzliwe opinie gości – powiedział Tomasz Jaroszewicz, Business Development Manager w firmie Simple AV.

Hotel Marriott dysponuje 523 pokojami, w tym 95 apartamentami, restauracją Parmizzano’s, mieszczącym się na 40. piętrze Panorama Sky Barem, barem sportowym Champions Sports Bar oraz 2,6 tys. m kw. powierzchni konferencyjnej z 21 salami.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Unirest otworzy Indigo we Wrocławiu

Spółka Unirest kupiła XIX-wieczną kamienicę w centrum Wrocławia przy ul. Kościuszki, gdzie planuje otworzyć sieciowy hotel. Z informacji „Hotelarza” wynika, że będzie on działał pod (...)

Satoria Group otworzy Hilton Garden Inn w Toruniu

W  Starym Browarze w Toruniu otwarty zostanie hotel Hilton Garden Inn ze 120 pokojami. W ub.r. Stary Browar kupiła spółka Polskie Projekty Inwestycyjne należąca do (...)

W Krakowie powstanie pierwszy w Polsce hotel marki Curio Collection by Hilton

Dysponujący 113 pokojami hotel marki Curio Collection by Hilton powstanie w zabytkowym budynku dawnego hotelu Saskiego przy ulicy Sławkowskiej w pobliżu Rynku Głównego w Krakowie (...)

W Ustce ruszył kolejny hotel rodziny de Lubicz – The Sun

Rodzina de Lubicz Szeliskich, która prowadzi już w Ustce dwa hotele – Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka oraz Lubicz Spa & Wellness – otworzyła trzeci. The (...)

110 pokoi i apartamentów w Szczawnica Park Resort & Spa. W condo.

W grudniu tego roku pierwszych gości przyjąć ma 4-gwiazdowy hotel Szczawnica Park Resort & Spa, którego inwestorem jest Grupa Kapitałowa Szczawnica Park. Hotel dysponować będzie (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA