Inwestycja Marriott Warszawa warta 2,2 mln zł

Warszawski hotel Marriott zakończył wymianę infrastruktury telewizyjnej, wdrażając jeden z najnowocześniejszych systemów multimedialnych na świecie – Otrum Enterprise. Wymieniono też 575 telewizorów, zastępując 32-calowe odbiorniki 55-calowymi telewizorami LED we wszystkich pokojach i w przestrzeni ogólnodostępnej. Koszt całej inwestycji to 2,2 mln zł.

Nowa inwestycja, trwająca kilka miesięcy, przewidywała postawienie nowej stacji czołowej oraz dodatkowych pięciu anten satelitarnych zapewniających jeszcze większy wybór kanałów telewizyjnych. Wdrożono też norweski system mulimendialny Otrum Enterprise, wybrany spośród kilku rekomendowanych przez sieć Marriott International. System poza standardowymi rozwiązaniami, takimi jak: program telewizyjny, możliwość przesyłania spersonalizowanych wiadomości, prognoza pogody oraz  szczegółowo opisane usługi dostępne w hotelu i atrakcje turystyczne Warszawy,  umożliwia gościom przeglądanie na bieżąco ich rachunku, sprawdzanie aktualnej sytuacji na lotnisku Chopina, słuchanie radia internetowego i ekspresowego wymeldowania się z hotelu. Otrum Enterprise daje też gościom możliwość odtwarzania na telewizorze własnych treści multimedialnych, które mogą być przesłane w sposób zarówno przewodowy, jak i bezprzewodowy, za pośrednictwem zainstalowanego w każdym pokoju urządzenia Chromecast. Dzięki temu można oglądać na dużym ekranie filmy z popularnego serwisu Netflix. – Od blisko 30 lat nasz hotel stara się zapewniać gościom najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Po kilku tygodniach testów i pozytywnych komentarzach naszych gości mamy pewność, że wybrany przez nas system jest najlepszym dostępnym na rynku rozwiązaniem. Łatwość zarządzania systemem oraz dostępny na miejscu zespół, który wspiera nasze pomysły, tylko nas w tym utwierdza – powiedział Marek Michalik, dyrektor IT hotelu Marriott Warsaw.

Za wdrożenie systemu, jego integrację, personalizację i dostosowanie do potrzeb hotelu Mariott w Warszawie odpowiedzialna była firma Simple AV, która jest autoryzowanym przedstawicielem firmy Otrum w Polsce. – Była to pierwsza instalacja systemu Otrum Enterprise w Polsce. Cieszę się, że mogliśmy wdrożyć nasze rozwiązanie w tak znanym hotelu jak warszawski Marriott  oraz słyszeć życzliwe opinie gości – powiedział Tomasz Jaroszewicz, Business Development Manager w firmie Simple AV.

Hotel Marriott dysponuje 523 pokojami, w tym 95 apartamentami, restauracją Parmizzano’s, mieszczącym się na 40. piętrze Panorama Sky Barem, barem sportowym Champions Sports Bar oraz 2,6 tys. m kw. powierzchni konferencyjnej z 21 salami.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *