Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Spotkania dla branży HoReCa z całej Polski

Spotkania dla branży HoReCa z całej Polski

W ramach ostatniego cyklu Szef dla Szefów sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała sześć wydarzeń, w których udział wzięło 500 przedstawicieli rynku gastronomicznego z całej Polski. To spotkania branżowe umożliwiające m.in. budowanie sieci kontaktów, nawiązanie dialogu z ekspertami, poszerzanie wiedzy na temat trendów oraz zdobycie nowych umiejętności kulinarnych.

W pierwszym półroczu 2018 roku MAKRO Polska gościło z programem Szef dla Szefów w sześciu polskich miastach: Solcu Kujawskim, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie i Sosnowcu. W wydarzeniach łącznie udział wzięło 500 przedstawicieli regionalnych rynków gastronomicznych – właściciele i menedżerowie lokali, szefowie kuchni, kucharze oraz kelnerzy. Dzięki warsztatom i pokazom kulinarnym, prezentacjom, prelekcjom i szkoleniom mieli oni okazję rozwijać swoją wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności potrzebne do codziennego prowadzenia biznesu gastronomicznego.

W Szczecinie pokaz gotowania na żywo poprowadził Jarek Walczyk, prezes Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Warsztaty kulinarne we Wrocławiu poprowadził Tobiasz Herman, szef studia kulinarnego Browar Mieszczański, a w Sosnowcu – Paweł Serafin, szef kuchni Akademii Inspiracji MAKRO. W Solcu Kujawskim na uczestników spotkania czekało szkolenie z food-costu, a w Krakowie i Poznaniu – warsztaty poświęcone winom. Wybranym wydarzeniom towarzyszyły również szkolenia dla kelnerów z zaproszonych lokali.

Spotkania były pełne inspiracji produktowych dzięki prestiżowym partnerom – producentom zróżnicowanego asortymentu. Przedstawiciele zaproszonych do współpracy partnerów prowadzili wykłady i prelekcje prezentujące m.in. pochodzenie i proces powstania produktów. Produkty te stanowiły także element poczęstunku oraz były wykorzystywane podczas pokazów i warsztatów kulinarnych, dzięki czemu goście mogli poznać ich różne zastosowania i metody obróbki.

Partnerem wszystkich spotkań branżowych było Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego, które opracowało system certyfikacji wołowiny QMP (Quality Meat Program). Partnerami poszczególnych wydarzeń były firmy: Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” – przetwórca nasion oleistych i producent tłuszczów roślinnych, Viviers Le Petit Pêcheur – producent owoców morza najwyżej jakości, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek należąca do grona największych i najnowocześniejszych zakładów mleczarskich w Polsce, Green Factory – producent m.in. świeżych, umytych i pociętych warzyw pod marką Fit & Easy, Ogrodnictwo Lawenda – pierwszy w Polsce producent kwiatów jadalnych oraz Unilever Food Solutions – producent produktów spożywczych dla gastronomii.

Jesienią br. rozpocznie się kolejna edycja spotkań z cyklu Szef dla Szefów. Do tej pory w ramach programu sieć hurtowni MAKRO Polska zorganizowała 26 wydarzeń w 13 miastach, w których udział wzięło ponad 2700 uczestników.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Warszawa: ruszył Arche Hotel Krakowska z 344 pokojami. W condo

Na przełomie września i października otwarty został 4-gwiazdkowy Arche Hotel Krakowska na granicy Ochoty i Włoch. Oferuje 344 pokoje, w 13 apartamentów, oraz 15 sal (...)

Jak utrzymać deklarowaną jakość hotelu na trudnym rynku pracy?

Obecnie największym problemem branży hotelarskiej jest absolutny brak pracowników, gdy na generalny spadek bezrobocia nałożył się jeszcze boom inwestycyjny w hotelarstwie. W efekcie nie ma (...)

Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone (...)

Orbis wchodzi do Chorwacji

Orbis S.A. – wyłączny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, podpisał z chorwacka spółką Rox umowę o zarządzanie hotelem w Zagrzebiu pod marką Novotel. Będzie (...)

Sukces kolejnej edycji HMC

POD PATRONATEM HOTELARZA Jedna konferencja – kilkadziesiąt godzin spędzonych ze specjalistami, tysiąc uczestników, mnóstwo pozytywnych emocji. Tak w skrócie można podsumować Hotel Marketing Conference 2018 (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA