Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Z Branży » Polish Prestige Hotels zmienia nazwę na Harmony Polish Hotels

Polish Prestige Hotels zmienia nazwę na Harmony Polish Hotels


Grupa Hoteli Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Odtąd, po ubiegłorocznym połączeniu z  siecią Heritage Hotels Poland będzie obecna na rynku jako Harmony Polish Hotels, pod nowym, wspólnym logo łączącym  tradycję i powagę organizacji z nowoczesnością, mówiącym o różnorodności hoteli, które współgrają  w harmonii na rzecz zaufania i unikalnego pobytu gości w obiektach HPH.


Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels, w marcu ub.r. połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą. Dzisiaj Harmony Polish Hotels to największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych. Nowa nazwa konsorcjum ma być symbolem zmiany, komunikować „nowe otwarcie” i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo.

Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowanie wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży mówi prezes zarządu, Krzysztof Jędrocha. – W ciągu ostatnich lat turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego też Fundacja przyjęła nową strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, komunikować ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia pobytu. W podświadomości klientów mówi o różnorodności naszych obiektów, które zjednoczone w naszej Grupie współgrają na rzecz wszystkich jej gości.

Przyjęta strategia ma na celu dalszy rozwój organizacji, głównie o hotele PREMIUM, zakłada, że silna marka o wysokiej reputacji  będzie wsparciem marketingowym dla Hoteli Harmony Polish Hotels w pozyskiwaniu gości a tym samym w  zwiększaniu rentowności dla hoteli. – Jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie, z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli oraz problemy branży, której jesteśmy żywym uczestnikiem – mówi Krzysztof Jędrocha. Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym charakterze, ciekawie zlokalizowanych na terenie całej Polski.

 

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Royal Tulip w Unique Tower przy Grzybowskiej

Unique Apartments, spółka zależna firmy Marvipol Development, podpisała list z Louvre Hotels Group w sprawie umowy franczyzy dotyczącej budynku przy ul. Grzybowskiej 51 w Warszawie (...)

Maciej Knyrek w aparthotelu Molo Park w Mielnie

Maciej Knyrek, ostatnio dyrektor generalny hotelu AC by Marriott we Wrocławiu, został konsultantem firmy Hotel Professionals Management Group, która przygotowuje do otwarcia aparthotel Molo Park (...)

22. edycja Hotel Investment Forum w Berlinie

Już za niecały miesiąc w dniach 4-6 marca  w hotelu InterContinental odbędzie się 22 edycja Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich (The International Hotel Investment Forum – (...)

Kolejny sieciowy hotel powstanie na bliskiej Woli – Radisson Red?

W inwestycji Liberty Tower na rogu ul. Grzybowskiej i Żelaznej w Warszawie znajdzie się sieciowy hotel z 267 pokojami i centrum konferencyjnym. Kompleks apartamentowo-hotelowy, którego (...)

10 najlepszych hoteli luksusowych w Polsce

Pisaliśmy już o „Najlepszych hotelach w Polsce według Tripadvisor”, dziś prezentujemy „Najlepsze hotele luksusowe” w naszym kraju. Ranking powstał na podstawie recenzji i ocen wystawianych (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-12 KUCHARZ Krubki-Górki
  2019-02-06 Pracownik recepcji Gdynia
  2019-02-07 Recepcjonistka/Recepcjonista Renaissance Warsaw Airport Hotel
  2019-02-12 RECEPCJONISTA/KA Hotel Centrum Sosnowiec
  2019-02-12 Kelner / barman Arche Hotel Krakowska
  2019-02-11 Kosmetolog Gniew
  2019-02-07 Sales Manager Renaissance Warsaw Airport Hotel
  2019-02-15 Kierownik zmiany Kucharzy Hotel Aspen
  2019-02-06 Recepjonistka/ Recepcjonista Polonia Palace Hotel
  2019-02-06 Barman Kraków
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA