Grupa Hoteli Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Odtąd, po ubiegłorocznym połączeniu z siecią Heritage Hotels Poland będzie obecna na rynku jako Harmony Polish Hotels, pod nowym, wspólnym logo łączącym tradycję i powagę organizacji z nowoczesnością, mówiącym o różnorodności hoteli, które współgrają w harmonii na rzecz zaufania i unikalnego pobytu gości w obiektach HPH.
Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels, w marcu ub.r. połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą. Dzisiaj Harmony Polish Hotels to największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych. Nowa nazwa konsorcjum ma być symbolem zmiany, komunikować „nowe otwarcie” i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo.
– Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowanie wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży – mówi prezes zarządu, Krzysztof Jędrocha. – W ciągu ostatnich lat turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego też Fundacja przyjęła nową strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, komunikować ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia pobytu. W podświadomości klientów mówi o różnorodności naszych obiektów, które zjednoczone w naszej Grupie współgrają na rzecz wszystkich jej gości.
Przyjęta strategia ma na celu dalszy rozwój organizacji, głównie o hotele PREMIUM, zakłada, że silna marka o wysokiej reputacji będzie wsparciem marketingowym dla Hoteli Harmony Polish Hotels w pozyskiwaniu gości a tym samym w zwiększaniu rentowności dla hoteli. – Jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie, z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli oraz problemy branży, której jesteśmy żywym uczestnikiem – mówi Krzysztof Jędrocha. Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym charakterze, ciekawie zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze