Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Z Branży » Polish Prestige Hotels zmienia nazwę na Harmony Polish Hotels

Polish Prestige Hotels zmienia nazwę na Harmony Polish Hotels


Grupa Hoteli Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Odtąd, po ubiegłorocznym połączeniu z  siecią Heritage Hotels Poland będzie obecna na rynku jako Harmony Polish Hotels, pod nowym, wspólnym logo łączącym  tradycję i powagę organizacji z nowoczesnością, mówiącym o różnorodności hoteli, które współgrają  w harmonii na rzecz zaufania i unikalnego pobytu gości w obiektach HPH.


Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels, w marcu ub.r. połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą. Dzisiaj Harmony Polish Hotels to największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych. Nowa nazwa konsorcjum ma być symbolem zmiany, komunikować „nowe otwarcie” i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo.

Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowanie wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży mówi prezes zarządu, Krzysztof Jędrocha. – W ciągu ostatnich lat turyści poza dobrym standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Większego znaczenia nabiera już nie to, co luksusowe, ale to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Dlatego też Fundacja przyjęła nową strategię, w tym markę, która mając na uwadze stały wzrost świadomości gości, komunikować ma gwarancję jakości, zaufania i unikalnego doświadczenia pobytu. W podświadomości klientów mówi o różnorodności naszych obiektów, które zjednoczone w naszej Grupie współgrają na rzecz wszystkich jej gości.

Przyjęta strategia ma na celu dalszy rozwój organizacji, głównie o hotele PREMIUM, zakłada, że silna marka o wysokiej reputacji  będzie wsparciem marketingowym dla Hoteli Harmony Polish Hotels w pozyskiwaniu gości a tym samym w  zwiększaniu rentowności dla hoteli. – Jesteśmy otwarci na współpracę z kolejnymi, wyjątkowymi polskimi hotelami. Wspólnie, z dużo większą siłą możemy oddziaływać na rozwój niezależnych polskich hoteli oraz problemy branży, której jesteśmy żywym uczestnikiem – mówi Krzysztof Jędrocha. Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym charakterze, ciekawie zlokalizowanych na terenie całej Polski.

 

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

W Pobierowie powstanie Hilton Garden Inn

W Pobierowie między Świnoujściem a Kołobrzegiem powstanie 150-pokojowy Hilton Garden Inn – wynika z informacji „Hotelarza”. W mieście powstaje też największy hotel w Polsce – (...)

Hotelarz Roku 2018 – Nominacje w kategorii „Dyrektor generalny hotelu niezależnego”

Przedstawiamy nominacje w kolejnej kategorii konkursu na „Hotelarzy Roku 2018” organizowanego przez miesięcznik „Hotelarz” – Dyrektor generalny hotelu niezależnego. Ogłoszenie laureatów konkursu odbędzie się podczas (...)

Ostatnia szansa na zgłoszenie udziału w Hotel Trends Poland&CEE

Już za tydzień odbędzie się konferencja Hotel Trends Poland&CEE 2018 – najważniejsze forum hotelowe, gromadzące w jednym miejscu wszystkich decydentów branży hotelowej z Polski. TO (...)

Jeszcze większa Bania

Hotel Bania Thermal & Ski w Białce Tatrzańskiej ze 150 pokojami rozbudowuje się o nowe skrzydło ze 110 pokojami i apartamentami, centrum konferencyjnym o powierzchni (...)

Elżbieta Lendo: Mamy trudniejszy region i rynek

- Praca hotelarzy na Warmii i Mazurach wymaga większej kreatywności, niż w innych częściach Polski. Jesteśmy zmuszani do tego, aby dać z siebie więcej, by (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA