Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych

W piątek 7 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych seminariów z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem spotkanie dotyczyło efektywnej sprzedaży usług konferencyjnch. Prowadzący spotkanie Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor, który wcześniej przez 11 lat związany był jako dyrektor sprzedaży i markeingu z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie w sekcji przedpołudniowej omówił zagadnienia związane z tym jak wyróżnić ofertę swojego hotelu przy sprzedaży usług konferencyjnych i  jak prowadzić skuteczne negocjacje biznesowe. Po lunchu w części popołudniowej dyskutowano o tym jak kalkulować i tworzyć skuteczne oferty, oraz jak dotrzeć do klientów, którzy mogą przynieść nam biznes i nie tracić czasu na nieefektywne przeczesywanie rynku. Spotkanie zakończyła seria pytań z sali. Na kolejne seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza zapraszamy już 13 września. Tematem będzie „Zarządzanie kosztami w hotelarstwie”. Pełen plan tematów Akademii Hotelarza dostępny jest TUTAJ.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *