Sieć Q Hotel w IGHP

Do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła sieć hoteli Q Hotel z pięcioma obiektami oferującymi blisko 550 pokoi, a także kolejne hotele sieci DeSilva oraz m.in. Holiday Inn Dąbrowa Górnicza, Best Western w Piotrkowie, Willa Port, Fabryka Wełny  i Trio w Białymstoku. Obecnie do Izby należy ponad 350 hoteli, z łączną liczbą ponad 36 tysięcy pokoi, a także 25 dostawców dla branży hotelarskiej i pięć szkół.

- Lista naszych członków systematycznie wydłuża się, co niezmiernie nas cieszy. Kilka dni temu nasze grono zasiliło pięć hoteli sieci Q Hotel, zlokalizowanych w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu oraz Gdańsku – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP. Sieć Q Hotel tworzą cztery 4-gwiazdkowe obiekty: Q Hotel Plus Kraków, Q Hotel Plus Wrocław, Q Hotel Grand Cru Gdańsk oraz otwarty w 2017 r. Q Hotel Plus Katowice. Do sieci Q Hotel należy również 3-gwiazdkowy Q Hotel Kraków.

Wśród hoteli, które dołączyły do IGHP w pierwszej połowie roku, znalazły się m.in.: Baltic Hotel Gdynia, Kawallo, Best Western Trybunalski, Patio Wrocław, Trio Białystok, Fabryka Wełny w Pabianicach, Willa Port Art & Business w Ostródzie, Holiday Inn Dąbrowa Górnicza, Zalesie Mazury Active Spa oraz hotele zarządzane w ramach Grupy DeSilva, w tym: DeSilva Premium Opole, De Silva Premium Poznań, Victor Pruszków by DeSilva, Mercure Częstochowa Centrum, Mercure Opole, Mercure Jelenia Góra, Mercure Karpacz Skalny, Ibis Częstochowa i Ibis Katowice Zabrze.

IGHP jest organizacją zrzeszającą podmioty branży hotelarskiej w Polsce. Lobbuje na rzecz rozwoju hotelarstwa, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, opracowuje opinie branżowe w interesie członków Izby i branży, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu. Izba rozwija także działalność edukacyjną, organizując specjalistyczne kampanie i programy szkoleniowe z kluczowych dla hotelarzy zagadnień (np. dotyczące RODO czy tzw. nowej ustawy turystycznej).

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego to organizacja działająca w branży hotelarskiej od 2003 roku. Jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu w branży. IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarskiej w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego).


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *