Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Kamień w roli głównej, czyli spotkanie prasowe w Centrum Cosentino Polska!

Kamień w roli głównej, czyli spotkanie prasowe w Centrum Cosentino Polska!

12. września, w podwarszawskim Parzniewie, odbyło się śniadanie prasowe, które oficjalnie otworzyło Centrum Logistyczne hiszpańskiej firmy Cosentino, produkującej powierzchnie architektoniczne z andaluzyjskich kamieni. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele mediów a także goście specjalni – Vanessa Feo, zarządzająca komunikacją Grupy Cosentino oraz Influencerka – Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako minimaliving.


Grupa Cosentino jest rodzinną firmą kamieniarską, ale o globalnym zasięgu. W lutym 2018 roku, w podwarszawskim Parzniewie, powstało pierwsze w Polsce Centrum Logistyczne Cosentino, oficjalnie zaprezentowane mediom 12. września br.  Ambasadorami marek, składających się na ofertę firmy są: amerykańska supermodelka - Cindy Crawford oraz hiszpański tenisista – Rafael Nadal.

W zorganizowanym przez agencję OKK! PR wydarzeniu udział wzięli dziennikarze i przedstawiciele blisko 20. redakcji. Event podzielono na trzy części. W pierwszej z nich Miguel Sierra – Dyrektor Generalny Cosentino Polska oraz Aneta Konowrocka - Koordynator Marketingu, przybliżyli gościom wizję i misję firmy, a także marki składające się na ofertę Cosentino, czyli – Silestone, Dekton oraz Sensa.

„Dlaczego otworzyliśmy Centrum Cosentino Polska? Zależało nam na tym, aby stworzyć kamieniarzom przestrzeń, w której będą mogli znaleźć wszystko to, czego potrzebują. Dzięki takiemu podejściu zapewniamy różnorodną i kompleksową ofertę, ale zebraną w jednym miejscu - Centrum Cosentino” - Miguel Sierra, Dyrektor Generalny Cosentino Polska.

„Jest to bardzo ważny moment dla Cosentino Poland. Otwarcie Centrum pozwoli nam w pełni rozwinąć działanie firmy, którego istotnym elementem będą intensywne działania, mające na celu wzmocnienie świadomości marki w Polsce. Do współpracy zapraszamy media, architektów, jak również przedsiębiorstwa z obszaru architektury, wystroju wnętrz i technologii.” – Aneta Konowrocka, koordynator marketingu Cosentino Polska

Po skończonej prezentacji goście oprowadzeni zostali po bibliotece kamienia, gdzie przygotowywane i przechowywane są produkty marek Cosentino. Przedstawiciele mediów mieli okazję zobaczyć pracę zespołu od „kuchni” i dopytać o poszczególne kolekcje.

W harmonogramie wydarzenia uwzględniono również warsztaty kreatywne, które poprowadziła Katarzyna Będzińska, znana na Instagramie jako @minimaliving,  influencerka, blogerka, dziennikarka. Profil Kasi na Instagramie śledzi ponad 200 tysięcy obserwujących.  Dziennikarze mieli okazję zarówno posłuchać o technice robienia dobrych zdjęć, jak i wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Efekty artystycznych zmagań można podziwiać na Instagramie pod hasztagiem #CosentinoPolska.

Całemu wydarzeniu towarzyszyły przysmaki prosto z Iberii, serwowane przez hiszpańskich kucharzy, którzy zadbali o podniebienia wszystkich uczestników.

Więcej informacji o Grupie Cosentino oraz jej markach na stronie:  http://www.cosentino.com/


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Satoria Group otworzy Hilton Garden Inn w Toruniu

W  Starym Browarze w Toruniu otwarty zostanie hotel Hilton Garden Inn ze 120 pokojami. W ub.r. Stary Browar kupiła spółka Polskie Projekty Inwestycyjne należąca do (...)

W Krakowie powstanie pierwszy w Polsce hotel marki Curio Collection by Hilton

Dysponujący 113 pokojami hotel marki Curio Collection by Hilton powstanie w zabytkowym budynku dawnego hotelu Saskiego przy ulicy Sławkowskiej w pobliżu Rynku Głównego w Krakowie (...)

W Ustce ruszył kolejny hotel rodziny de Lubicz – The Sun

Rodzina de Lubicz Szeliskich, która prowadzi już w Ustce dwa hotele – Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka oraz Lubicz Spa & Wellness – otworzyła trzeci. The (...)

110 pokoi i apartamentów w Szczawnica Park Resort & Spa. W condo.

W grudniu tego roku pierwszych gości przyjąć ma 4-gwiazdowy hotel Szczawnica Park Resort & Spa, którego inwestorem jest Grupa Kapitałowa Szczawnica Park. Hotel dysponować będzie (...)

Zarządzanie kosztami w hotelarstwie

Optymalizacja kosztów stałych, kiedy i komu opłaca się outsourcing, skuteczne sposoby negocjacji z dostawcami oraz jak przeciwdziałać korupcji w hotelu to tylko jedne z wielu (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:









Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA