Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Marta Karteczka ze Scandic Wrocław do powstającego Vienna House Mokotów

Marta Karteczka ze Scandic Wrocław do powstającego Vienna House Mokotów


Dyrektorem hotelu Vienna House w Warszawie, którego otwarcie planowane jest na luty 2019 r., została Marta Karteczka, ostatnio zarządzająca hotelem Scandic we Wrocławiu.


Swoją karierę zawodową rozpoczęła 20 lat temu w biurze turystyki przyjazdowej. W latach 2001-2006 była dyrektorem sprzedaży i marketingu w krakowskim hotelu Holiday Inn, a przez kolejne trzy lata pełniła funkcję dyrektora sprzedaży w Accorze, gdzie była odpowiedzialna za rynek turystyczny, a potem również biznesowy w Polsce i krajach bałtyckich. W 2007 r. została zaliczona do grupy najbardziej obiecujących liderów przyszłości Accor Worldwide Top 100 Potential. W 2009 r. związała się z siecią Scandic Hotels, odpowiadając za stworzenie i prowadzenie centralnego biura sprzedaży i marketingu. W 2013 roku brała udział w programie Scandic Talent Program. W 2014 r. stanęła na czele hotelu Scandic Wrocław. We wrześniu objęła stanowisko dyrektor generalnej 164-pokojowego Vienna House Mokotów Warszawa. – Jestem bardzo podekscytowana wprowadzeniem na rynek warszawski nowoczesnego konceptu, gdzie industrialny i designerski charakter wnętrz przeplata się z intensywną roślinnością i świeżymi smakami. Będziemy dbać o gości profesjonalnie, ale w otwarty i swobodny sposób, inspirując ich do eksplorowania okolicy i lokalnego klimatu – mówi Marta Karteczka. –  Znajdą tu dla siebie miejsce kreatywni i niekonwencjonalni profesjonaliści, którzy chętnie odczarują tradycyjny wizerunek hotelarstwa. W Polsce widzę wiele miejsca dla prawdziwie lifestylowych hoteli.

Dyrektor sprzedaży i marketingu została Dorota Załuska, która przeszła do struktur hotelu z regionalnego oddziału sprzedaży i marketingu Vienna House Poland, gdzie przez ostatnie cztery lata pełniła funkcję senior sales manager corporate & MICE. Wcześniej brała udział jako dyrektor sprzedaży i marketingu w pre-openingu DoubleTree by Hilton w warszawskim Wawrze, a wcześniej pracowała w działach sprzedaży warszawskich hoteli Marriott, Westin i Hyatt.

Vienna House Mokotów Warszawa to biznesowo-lifestyle’owy hotel o podwyższonym standardzie, zlokalizowany przy ul. Postępu na Służewcu biurowym. Jego design nawiązuje do industrialnej przeszłości regionu. Wyraźne są również inspiracje naturą oraz nowoczesnymi trendami w wystroju wnętrz. 164 pokoi, w tym 44 o podwyższonym standardzie, centrum konferencyjne o powierzchni 180 m kw., smart lobby ze strefą coworkingową oraz restauracja z dużym tarasem pełnym zieleni w pełni oddaje klimat linii hoteli Vienna House. Hotel jest częścią wielofunkcyjnego kompleksu P4. Planowana data otwarcia to 1 lutego 2019 r.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-12 Kierownik Zmiany Bankietów Arche Hotel Krakowska
  2019-02-15 Kierownik zmiany Kucharzy Hotel Aspen
  2019-02-14 Pokojowy/Pokojowa Wrocław
  2019-02-12 KUCHARZ Krubki-Górki
  2019-02-15 Starszy Kelner Hotel Aspen
  2019-02-19 Recepcjonista /-tka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-19 Pomoc kucharza Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-19 Kelner /-ka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-21 Menedżer Restauracji Warszawa
  2019-02-19 Specjalista ds. Sprzedaży/Sales Executive Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA