Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Tak będzie wyglądał krakowski hotel Metropolo

Tak będzie wyglądał krakowski hotel Metropolo


W przyszłym roku pierwszych gości przyjąć ma Metropolo by Golden Tulip, który otwarty zostanie w Krakowie w budynku, w którym planowany był wcześniej nigdy nie ukończony hotel Centrum Kongresowe Gromada z 5 tys. m kw. powierzchni konferencyjnej. Budynek w ubiegłym roku zmienił właściciela, a nowy podpisał umowę o zarządzanie z siecią Louvre Hotels Group należącą do Jin Jang International.





Metropolo by Golden Tulip dysponować będzie 220 pokojami w stylu chińskiego art deco, powierzchnią konferencyjną, oraz zapleczem SPA.

Jak informuje LHG – „Celem brandu Metropolo jest być globalnym liderem na rynku międzynarodowym. Będzie to pierwsza odsłona takiego hotelu w Polsce, jednak jeszcze nie w pełni przedstawiająca ten brand”.

Obecnie działa pod nią ok. 50 hoteli w Chinach.

To kolejny w Polsce i kolejny w Krakowie hotel z grupy Louvre Hotels. Mamy nadzieję, że podobnie, jak pozostałe, będzie spełniał najbardziej wyszukane oczekiwania naszych gości. Chcemy, by nowo wybudowany hotel odpowiadał filozofii grupy, w myśl hasła: „do, dare, dream”, czyli działaj - odważ się - marz! To oznacza, że nasi goście znajdą u nas dużo więcej niż wygodne łóżko i smaczne posiłki – mówi Adam Konieczny, dyrektor ds. rozwoju LHG na Polskę i Europę Wschodnią.


Decyzja o podjęciu współpracy z Louvre Hotels Group wbrew pozorom nie była trudna. Sama marka jest bardzo mocnym brandem i znajduje się w pierwszej piątce światowych sieci hotelowych. Ponadto, miałem okazję od środka przyjrzeć się, jak działa wschodni biznes, będąc ponad 5 lat w Chinach. Jestem przekonany, że krakowski Metropolo by Golden Tulip będzie ważnym miejscem na mapie stolicy Małopolski – powiedział Artur Kozieja, inwesor.

Budowa krakowskiego hotelu, którego inwestorem była Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna Gromada, rozpoczęła się jeszcze w 2008 r., ale prace zamarły w 2011 r. po osiągnięciu stanu surowego zamkniętego. Z placu budowy zszedł wtedy chiński wykonawca, firma COVEC, z powodu zaległości finansowych Gromady. Spółdzielnia próbowała potem sprzedać budynek wraz działką za 95 mln zł. W 2016 r. odbyły się dwie licytacje komornicze nieruchomości z ceną wywoławczą 84 i 75 mln zł, ale nie było chętnych. Ostatecznie w tym roku kupiła ją firma inwestycyjna Artura Kozieja (absolwenta Akademii Dyplomatycznej w Pekinie, byłego wiceprezesa LC Corp), który jest też m.in. inwestorem kompleksu Lake Hill Resort & SPA w Karkonoszach. Według informacji „Hotelarza” cena wyniosła 48 mln zł.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-21 Manager Sprzedaży i marketingu Warszawa lub dowolna miejscowość w okolicy - praca z domu
  2019-02-19 Pracownik Recepcji Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-11 Titolare Chorzow-Katowice
  2019-02-15 Recepcja Hotel Aspen
  2019-02-19 Pokojowa Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-21 kelner Jeleśnia
  2019-02-19 Kelner /-ka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-18 Kucharz Kamieniec k/ Kłodzka
  2019-02-14 Pokojowy/Pokojowa Wrocław
  2019-02-12 Kelner / barman Arche Hotel Krakowska
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA