Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Tak będzie wyglądał krakowski hotel Metropolo

Tak będzie wyglądał krakowski hotel Metropolo


W przyszłym roku pierwszych gości przyjąć ma Metropolo by Golden Tulip, który otwarty zostanie w Krakowie w budynku, w którym planowany był wcześniej nigdy nie ukończony hotel Centrum Kongresowe Gromada z 5 tys. m kw. powierzchni konferencyjnej. Budynek w ubiegłym roku zmienił właściciela, a nowy podpisał umowę o zarządzanie z siecią Louvre Hotels Group należącą do Jin Jang International.





Metropolo by Golden Tulip dysponować będzie 220 pokojami w stylu chińskiego art deco, powierzchnią konferencyjną, oraz zapleczem SPA.

Jak informuje LHG – „Celem brandu Metropolo jest być globalnym liderem na rynku międzynarodowym. Będzie to pierwsza odsłona takiego hotelu w Polsce, jednak jeszcze nie w pełni przedstawiająca ten brand”.

Obecnie działa pod nią ok. 50 hoteli w Chinach.

To kolejny w Polsce i kolejny w Krakowie hotel z grupy Louvre Hotels. Mamy nadzieję, że podobnie, jak pozostałe, będzie spełniał najbardziej wyszukane oczekiwania naszych gości. Chcemy, by nowo wybudowany hotel odpowiadał filozofii grupy, w myśl hasła: „do, dare, dream”, czyli działaj - odważ się - marz! To oznacza, że nasi goście znajdą u nas dużo więcej niż wygodne łóżko i smaczne posiłki – mówi Adam Konieczny, dyrektor ds. rozwoju LHG na Polskę i Europę Wschodnią.


Decyzja o podjęciu współpracy z Louvre Hotels Group wbrew pozorom nie była trudna. Sama marka jest bardzo mocnym brandem i znajduje się w pierwszej piątce światowych sieci hotelowych. Ponadto, miałem okazję od środka przyjrzeć się, jak działa wschodni biznes, będąc ponad 5 lat w Chinach. Jestem przekonany, że krakowski Metropolo by Golden Tulip będzie ważnym miejscem na mapie stolicy Małopolski – powiedział Artur Kozieja, inwesor.

Budowa krakowskiego hotelu, którego inwestorem była Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna Gromada, rozpoczęła się jeszcze w 2008 r., ale prace zamarły w 2011 r. po osiągnięciu stanu surowego zamkniętego. Z placu budowy zszedł wtedy chiński wykonawca, firma COVEC, z powodu zaległości finansowych Gromady. Spółdzielnia próbowała potem sprzedać budynek wraz działką za 95 mln zł. W 2016 r. odbyły się dwie licytacje komornicze nieruchomości z ceną wywoławczą 84 i 75 mln zł, ale nie było chętnych. Ostatecznie w tym roku kupiła ją firma inwestycyjna Artura Kozieja (absolwenta Akademii Dyplomatycznej w Pekinie, byłego wiceprezesa LC Corp), który jest też m.in. inwestorem kompleksu Lake Hill Resort & SPA w Karkonoszach. Według informacji „Hotelarza” cena wyniosła 48 mln zł.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis z kolejnym hotelem w Rumunii

Grupa Hotelowa Orbis – największy operator na rynku hotelarskim w Europie Wschodniej i strategiczny partner AccorHotels, podpisała umowę na kolejny hotel w Rumunii – ibis (...)

Warszawa: ruszył Arche Hotel Krakowska z 344 pokojami. W condo

Na przełomie września i października otwarty został 4-gwiazdkowy Arche Hotel Krakowska na granicy Ochoty i Włoch. Oferuje 344 pokoje, w 13 apartamentów, oraz 15 sal (...)

Jak utrzymać deklarowaną jakość hotelu na trudnym rynku pracy?

Obecnie największym problemem branży hotelarskiej jest absolutny brak pracowników, gdy na generalny spadek bezrobocia nałożył się jeszcze boom inwestycyjny w hotelarstwie. W efekcie nie ma (...)

Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone (...)

Orbis wchodzi do Chorwacji

Orbis S.A. – wyłączny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, podpisał z chorwacka spółką Rox umowę o zarządzanie hotelem w Zagrzebiu pod marką Novotel. Będzie (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA