Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Z Branży » MADE Restaurant Wrocław – 29 października spotkanie branży Horeca w DoubleTree by Hilton

MADE Restaurant Wrocław – 29 października spotkanie branży Horeca w DoubleTree by Hilton


Po wiosennych spotkaniach w Poznaniu i Krakowie, w ramach biznesowej platformy gastronomicznej MADE Restaurant 29 października w DoubleTree by Hilton Wrocław spotkają się przedstawicieli branży Horeca na Dolnym Śląsku. MADE Restaurant to przestrzeń wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń między liderami branży hospitality. Partnerem medialnym spotkań jest „Hotelarz”.





Program wrocławskiego spotkania MADE Restaurant powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami po analizie potrzeb tego konkretnego rynku. W DoubleTree by Hilton pojawią się praktycy z sukcesami na koncie, gotowi podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program wydarzenia został podzielony na następujące bloki tematyczne:

– Bądź 3 kroki przed… Dzięki motywacji – W ramach tego bloku poruszony będzie m.in. temat znaczenia pasji w poszukiwaniu motywacji do działania (Tomasz Habdas) oraz jak zmotywować i zatrzymać najlepszego kelnera (Agnieszka Małkiewicz, Katarzyna Derdzińska, MADE)

– Bądź 3 kroki przed w… Zarządzaniu biznesem – W tym bloku pojawią się tematy związane z finansami. Czy prowadzenie analizy kosztów, zysków, strat, przychodów w restauracji, często otwieranej jako spełnienie marzenia to zbędna buchalteria, czy konieczność? Jak sprawić, by nasz koncept nie dołączył do niechlubnych statystyk mówiących, że 9 na 10 restauracji przetrwa zaledwie dwa lata? O tym mówić będą:Katarzyna Derdzińska (MADE Progress), Tomasz Habdas (MADE Progress), Maciej Nowaczyk (La Maddalena, Mama Manousch), Maciej Knyrek (Hospitality Consulting) oraz Przemysław Błaszczyk (Mañana Bistro & Wine Bar, Novo).

– Bądź 3 kroki przed dzięki… Znajomości trendów – Podczas tego bloku uczestnicy będą mieli okazję poznać trendy w europejskiej gastronomii – czy staną się one inspiracją możliwą do wdrożenia w swoim biznesie? Czym teraz żyje i co je świat gastronomii? Czy każda z inspiracji i każdy z trendów jest możliwy do przełożenia na polski rynek i czy warto podążać za trendami?

– Bądź 3 kroki przed w… Marketingu – Podczas wystąpień w ramach tego bloku poruszony będzie m.in. temat CSR w gastronomii. Czy CSR to jedynie zabieg marketingowy, czy prawdziwa wartość dodana dla konceptu gastronomicznego? O tym mówić będzie Katia Roman (Fundacja „Samodzielność od kuchni”). Pojawi się również temat storytellingu (Agnieszka Małkiewicz, MADE) oraz niestandardowych działań marketingowych (projekt MADE Travel by Liebherr – opowiadać o nim będą Aleksandra Batko – AGED, oraz Jolanta Jurkowlaniec – Dinette). Magdalena Nawrocka (mProfi) opowie o  sposobach miarodajnego zbierania opinii gości restauracji, Piotr Staszczyński (Pasibus) pokaże, w jaki sposób prowadzić z klasą social media, a Agnieszka Szydziak (Have a Bite in Wro) wraz z najbardziej wpływowym wrocławskim blogerem, Piotrem Gładczakiem (Wrocławskie podróże kulinarne), Michałem Hamburgerem (Radio Wrocław) oraz Bartkiem Deryło (Krasnolód) pokażą, jak wykorzystać siłę influencerów, aby uczciwie i skutecznie promować restaurację.

Pełen program, lista ekspertów i partnerów oraz program wrocławskiej edycji MADE Restaurant dostępne są na stronie: https://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-wroclaw/

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-21 Menedżer Restauracji Warszawa
  2019-02-12 Kierownik Zmiany Bankietów Arche Hotel Krakowska
  2019-02-19 Pracownik Recepcji Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-21 kelner Jeleśnia
  2019-02-21 Manager Sprzedaży i marketingu Warszawa lub dowolna miejscowość w okolicy - praca z domu
  2019-02-14 Recepcjonista/Recepcjonistka Wrocław
  2019-02-19 Pokojowa Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-11 Titolare Chorzow-Katowice
  2019-02-12 RECEPCJONISTA/KA Hotel Centrum Sosnowiec
  2019-02-19 Recepcjonista /-tka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA