Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




HOTELARZ » Z Branży » MADE Restaurant Wrocław – 29 października spotkanie branży Horeca w DoubleTree by Hilton

MADE Restaurant Wrocław – 29 października spotkanie branży Horeca w DoubleTree by Hilton


Po wiosennych spotkaniach w Poznaniu i Krakowie, w ramach biznesowej platformy gastronomicznej MADE Restaurant 29 października w DoubleTree by Hilton Wrocław spotkają się przedstawicieli branży Horeca na Dolnym Śląsku. MADE Restaurant to przestrzeń wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń między liderami branży hospitality. Partnerem medialnym spotkań jest „Hotelarz”.





Program wrocławskiego spotkania MADE Restaurant powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami po analizie potrzeb tego konkretnego rynku. W DoubleTree by Hilton pojawią się praktycy z sukcesami na koncie, gotowi podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program wydarzenia został podzielony na następujące bloki tematyczne:

– Bądź 3 kroki przed… Dzięki motywacji – W ramach tego bloku poruszony będzie m.in. temat znaczenia pasji w poszukiwaniu motywacji do działania (Tomasz Habdas) oraz jak zmotywować i zatrzymać najlepszego kelnera (Agnieszka Małkiewicz, Katarzyna Derdzińska, MADE)

– Bądź 3 kroki przed w… Zarządzaniu biznesem – W tym bloku pojawią się tematy związane z finansami. Czy prowadzenie analizy kosztów, zysków, strat, przychodów w restauracji, często otwieranej jako spełnienie marzenia to zbędna buchalteria, czy konieczność? Jak sprawić, by nasz koncept nie dołączył do niechlubnych statystyk mówiących, że 9 na 10 restauracji przetrwa zaledwie dwa lata? O tym mówić będą:Katarzyna Derdzińska (MADE Progress), Tomasz Habdas (MADE Progress), Maciej Nowaczyk (La Maddalena, Mama Manousch), Maciej Knyrek (Hospitality Consulting) oraz Przemysław Błaszczyk (Mañana Bistro & Wine Bar, Novo).

– Bądź 3 kroki przed dzięki… Znajomości trendów – Podczas tego bloku uczestnicy będą mieli okazję poznać trendy w europejskiej gastronomii – czy staną się one inspiracją możliwą do wdrożenia w swoim biznesie? Czym teraz żyje i co je świat gastronomii? Czy każda z inspiracji i każdy z trendów jest możliwy do przełożenia na polski rynek i czy warto podążać za trendami?

– Bądź 3 kroki przed w… Marketingu – Podczas wystąpień w ramach tego bloku poruszony będzie m.in. temat CSR w gastronomii. Czy CSR to jedynie zabieg marketingowy, czy prawdziwa wartość dodana dla konceptu gastronomicznego? O tym mówić będzie Katia Roman (Fundacja „Samodzielność od kuchni”). Pojawi się również temat storytellingu (Agnieszka Małkiewicz, MADE) oraz niestandardowych działań marketingowych (projekt MADE Travel by Liebherr – opowiadać o nim będą Aleksandra Batko – AGED, oraz Jolanta Jurkowlaniec – Dinette). Magdalena Nawrocka (mProfi) opowie o  sposobach miarodajnego zbierania opinii gości restauracji, Piotr Staszczyński (Pasibus) pokaże, w jaki sposób prowadzić z klasą social media, a Agnieszka Szydziak (Have a Bite in Wro) wraz z najbardziej wpływowym wrocławskim blogerem, Piotrem Gładczakiem (Wrocławskie podróże kulinarne), Michałem Hamburgerem (Radio Wrocław) oraz Bartkiem Deryło (Krasnolód) pokażą, jak wykorzystać siłę influencerów, aby uczciwie i skutecznie promować restaurację.

Pełen program, lista ekspertów i partnerów oraz program wrocławskiej edycji MADE Restaurant dostępne są na stronie: https://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-wroclaw/

 

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis z kolejnym hotelem w Rumunii

Grupa Hotelowa Orbis – największy operator na rynku hotelarskim w Europie Wschodniej i strategiczny partner AccorHotels, podpisała umowę na kolejny hotel w Rumunii – ibis (...)

Warszawa: ruszył Arche Hotel Krakowska z 344 pokojami. W condo

Na przełomie września i października otwarty został 4-gwiazdkowy Arche Hotel Krakowska na granicy Ochoty i Włoch. Oferuje 344 pokoje, w 13 apartamentów, oraz 15 sal (...)

Jak utrzymać deklarowaną jakość hotelu na trudnym rynku pracy?

Obecnie największym problemem branży hotelarskiej jest absolutny brak pracowników, gdy na generalny spadek bezrobocia nałożył się jeszcze boom inwestycyjny w hotelarstwie. W efekcie nie ma (...)

Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone (...)

Orbis wchodzi do Chorwacji

Orbis S.A. – wyłączny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, podpisał z chorwacka spółką Rox umowę o zarządzanie hotelem w Zagrzebiu pod marką Novotel. Będzie (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA