Jak sprzedawać na Boże Narodzenie i sylwestra

Autor: Jak sprzedawać na Boże Narodzenie i sylwestra
Sezon wakacyjny się skończył, oferty jesienne gotowe i dopracowane – wydawać by się mogło, że to świetny czas, aby odpocząć i cieszyć się z udanego sezonu. Nic bardziej mylnego! Wrzesień, a najpóźniej październik to miesiące, w których należy już dodać i promować oferty na Boże Narodzenie i sylwestra. W tym roku przed hotelarzami nie lada wyzwanie – Wigilia i sylwester wypadają w poniedziałek, co daje możliwość zaplanowania dłuższego urlopu w tym okresie. Podpowiadamy, co zrobić, aby go maksymalnie wykorzystać i zapewnić sobie pełne obłożenie. Ceny na daty Skoro Wigilia wypada w poniedziałek, rekomendowany zakres obowiązywania oferty to 21-27 grudnia. Przy tak dużym zakresie dat warto rozróżnić stawki za poszczególne dni. Dzięki temu możemy zachować wysokie ceny za terminy świąteczne (24-26), oferując jednocześnie atrakcyjne ceny za pozostałe dni. Podkreślając to odpowiednio w opisie oferty, można skutecznie zachęcić gości do rezerwacji dłuższych pobytów. Restrykcje na daty Analogicznie do cen można różnicować również restrykcje na poszczególne daty. Dzięki temu zwiększamy maksymalnie elastyczność oferty i jednocześnie zabezpieczamy się tak, aby każdy pobyt musiał zahaczyć o daty 24-25 grudnia. Jeżeli więc gość chce przyjechać już 21 grudnia, zastrzeżmy, że musi zostać przynajmniej pięć nocy (do 26). Jeżeli będzie chciał rozpocząć pobyt 22 grudnia, jego wymagana długość nie powinna być krótsza niż cztery noce, gdy 23 grudnia – trzy noce, a 24 – dwie. Następnie wystarczy już tylko określić dni przyjazdu między piątkiem a poniedziałkiem (włącznie). Łączenie ofert Pakiet bożonarodzeniowy, jak każda oferta krótkoterminowa, musi mieć swój zakres obowiązywania. Jednak co, jeżeli goście będą chcieli rozszerzy [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *