Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » KOMUNIKATY BRANŻOWE » Święto designu z Newmor Polska

Święto designu z Newmor Polska

Październik nie mógł rozpocząć się lepiej dla wielbicieli dobrego wzornictwa. Choć Warsaw Home dobiegło już końca, cała branża jeszcze długo będzie wspominała to wydarzenie. III edycja Międzynarodowych Targów Wnętrzarskich Warsaw Home w podwarszawskim Nadarzynie znalazła się na mapie i w kalendarzu miłośników designu z całego świata. 600 wystawców, 5 hal, 143 000 m2 powierzchni wystawienniczej to wstępny bilans eventu, podczas którego można było spotkać się i porozmawiać z osobami stojącymi za sukcesem Newmor Polska. Stoisko tej marki o powierzchni 120 m2 znajdowało się w hali C.



Wydarzeniu towarzyszyły spotkania i wykłady prowadzone przez znakomite osobistości. Pojawiły się takie gwiazdy designu jak: Tom Dixon, Oskar Zięta, Stefano Giovannoni, Jonas Pettersson. Atmosferę tworzyły koncerty fortepianowe grane na żywo na zaprojektowanym przez Roberta Majkuta Whaletonie. W dniach 4-7.10.2018 mieliśmy szansę poznać największe autorytety z branży: projektantów, architektów, fotografów, dziennikarzy, a także przedstawicieli i dystrybutorów najlepszych polskich oraz zagranicznych marek. Dużo dobrej kawy, a jeszcze więcej dyskusji o architekturze, planach i najnowszych trendach. Wiele z nich toczyło się właśnie na stoisku Newmor Polska.



Marka nie zawiodła odwiedzających i hipnotyzowała gości przestrzenią barwną i pobudzającą wyobraźnię. Głębokie odcienie niebieskiego królowały na podłodzie i ścianach, tworząc złudzenie delikatnych fal i tańczącej wody. Ten magiczny efekt jest zasługą projektantki stoiska, Anny Mizur. Swoimi wrażeniami z odwiedzin tego wyjątkowego miejsca podzieliła się z nami Ewa Mierzejewska: Przestrzeń Newmor Polska zdecydowanie wyróżniała się na tle innych. Stoisko tej marki było doskonale zaprojektowane, spektakularne! Nie czułam się tam, jak na targach, lecz jakbym przekroczyła próg galerii sztuki i była świadkiem niezwykłej wystawy.



Największą uwagę uczestników Warsaw Home przyciągały kreacje od Przemka Podolaka, wszystkie wykonane z wybranych materiałów z kolekcji Newmor! Projektant domu mody Rag stworzył cztery unikatowe stylizacje. Kolekcja powstała specjalnie na 18-naste urodziny marki. Projekty przyciągały spojrzenia i skradły serca nie tylko miłośniczek mody. Architekt Magdalena Federowicz Boule nie mogła wyjść z podziwu: Regularnie współpracuję z Newmor Polska. Wspaniały pomysł i bardzo dobre wykonanie. Stroje z tapet i wykładzin – na pierwszy rzut oka wyglądają jak tradycyjne materiały. Jestem pod wrażeniem.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-19 Recepcjonista /-tka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-21 Specjalista ds. Sprzedaży Aktywnej Nowy Dwor Mazowiecki
  2019-02-15 Recepcja Hotel Aspen
  2019-02-19 Pokojowa Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-20 recepcjonista/ka Wrocław - Hotel Wieniawa
  2019-02-21 Manager Sprzedaży i marketingu Warszawa lub dowolna miejscowość w okolicy - praca z domu
  2019-02-19 Key Account Manager Warszawa
  2019-02-11 Titolare Chorzow-Katowice
  2019-02-19 Pracownik Recepcji Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-12 Kierownik Zmiany Bankietów Arche Hotel Krakowska
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA