Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Z Branży » Sieć i poszczególne hotele Vienna House przyjazne rodzinie

Sieć i poszczególne hotele Vienna House przyjazne rodzinie


Vienna House jest pierwszą w Polsce siecią hotelową przyjazną rodzinie, wyróżnioną w konkursie Hotel Przyjazny Rodzinie. Vienna House Andel’s Lódź został uznany za najlepszy miejski hotel sieciowy na wypoczynek dla rodzin z dziećmi. Vienna House otrzymała również wyróżnienie za kompleksową komunikację marketingową.

Vienna House Easy Katowice, Vienna House Andel’s Kraków oraz Vienna House Andel’s Łódź otrzymały certyfikaty potwierdzające, że są obiektami, gdzie dziecko traktowane jest jak VIP, a rodzina może liczyć na moc atrakcji i dogodne warunki. – Rodziny z dziećmi oraz kobiety w ciąży traktowane są w naszych hotelach w sposób szczególny – podkreśla Katarzyna Niezgoda, director of business development Vienna House. – Każde dziecko otrzymuje powitalny pakiet – plecak podróżnika z magazynem ‚Explor/r Kids‘. Rodzice mogą liczyć na szereg udogodnień, które ułatwią im podróżowanie z dziećmi w każdym wieku

Hotel Vienna House Andel’s w Łodzi znalazł się w gronie najlepszych hoteli rodzinnych, które w 100 proc. spełniły kryteria oceny w konkursie. Vienna House Easy Katowice jest najlepiej ocenionym hotelem przyjaznym rodzinie na Górnym Śląsku, zaś Vienna House Andel’s Kraków jednym z dwóch w mieście Kraka. Certyfikaty przyznawane są na podstawie audytu i listy kryteriów, które hotel musi spełnić. Vienna House otrzymała również Dyplom Mistrza Marketingu „za niezwykle spójną i wyjątkową komunikację marketingową dla rodzin z dziećmi – historię chochlika Joh, pakietu powitalnego i stronę internetową dla rodziców i dzieci, magazynu dla dzieci oraz Tajemniczego Dziecięcego Kontrolera. To pierwsza tak kompleksowa komunikacja dla rodzin przygotowana przez sieć hotelową, która uwielbia dzieci w swoich hotelach.”

Specjalna oferta Vienna House dla dzieci opiera się o komunikację poprzez historię małego chochlika Joh, który towarzyszy dzieciom w czasie podróży z Vienna House. Prowadzona jest w ponad 30 hotelach w 8 krajach. Dzieci do 14. roku życia mogą nocować w hotelach sieci za darmo, a na drugi pokój, jak również menu dla starszaków, rodzice otrzymują 50% zniżkę. Rodzice mogą również wynająć opiekunkę do dziecka przez recepcję hotelu, jak również skorzystać z szeregu udogodnień, m.in. łóżeczka i wanienki dla niemowlaków czy hipoalergicznych kosmetyków hotelowych.  Na stronie internetowej sieci jest osobna podstrona z informacjami dla rodziców oraz strefa gier i zabaw dla dzieci.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-15 Starszy Kelner Hotel Aspen
  2019-02-12 RECEPCJONISTA/KA Hotel Centrum Sosnowiec
  2019-02-19 Pracownik Recepcji Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-20 recepcjonista/ka Wrocław - Hotel Wieniawa
  2019-02-19 Specjalista ds. Sprzedaży/Sales Executive Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-11 Titolare Chorzow-Katowice
  2019-02-14 Pokojowy/Pokojowa Wrocław
  2019-02-18 Kucharz Kamieniec k/ Kłodzka
  2019-02-15 Recepcja Hotel Aspen
  2019-02-21 kelner Jeleśnia
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA