Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Sukces kolejnej edycji HMC

Sukces kolejnej edycji HMC


POD PATRONATEM HOTELARZA

Jedna konferencja - kilkadziesiąt godzin spędzonych ze specjalistami, tysiąc uczestników, mnóstwo pozytywnych emocji. Tak w skrócie można podsumować Hotel Marketing Conference 2018, branżową konferencję organizowaną przez Profitroom, która odbyła się w Poznaniu w dniach 4-5 października.


More knowledge
Pierwszy dzień obfitował w inspirujące wykłady. Hotelarze wyposażeni w pakiety startowe spotkali się na Sali Ziemi MTP, by wysłuchać wystąpienia m.in. Bartłomieja Raka z
Socjomanii na temat komunikacji w mediach społecznościowych, czy Macieja Strausa o tym, że warto odkryć i określić wartość dodaną swojego hotelu. Marcin Dragan - założyciel Profitroom zabrał uczestników w podróż do trudnej przeszłości hotelarstwa i dobrze zapowiadającej się przyszłości. Nie zabrakło również paneli dyskusyjnych, w których wzięli udział wyjątkowi specjaliści. Z pewnością serca publiczności skradł prof. Henryk Mruk.

W trakcie przerw uczestnicy korzystali z licznych atrakcji. Tuż obok Sali Ziemi czekała nowość - escape roomy zaprojektowane z myślą o hotelarzach. Można było rozbroić bombę lub spróbować wydostać się z hotelowego pokoju. Dużym zainteresowaniem cieszyła się tzw. ścianka HMC i ramki instagramowe, dzięki którym wielu przedstawicieli branży uwieczniło swoją obecność na konferencji w nietypowej formie.

Przerwy na kawę były również doskonałą okazją do spotkań przy stoiskach Profitroom i partnerów wydarzenia.

More years
Po kilku godzinach przerwy hotelarze i pracownicy Profitroom spotkali się na Gali 10-lecia pierwszej rezerwacji online, którą podobnie, jak pierwszą część spotkania, poprowadził Maciej Kautz.

Zgasły światła, zapadła cisza i wszyscy w Sali Ziemi przyglądali się wyświetlanym na ekranie nazwą hoteli, które ostatecznie zmieniły się w logo Profitroom, którego najważniejszą część stanowią hotelarze. Co się działo 10 lat temu i dlaczego hasło “Simply more bookings” najlepiej określa misję Profitroom? O tym w trakcie gali opowiedział Marcin Dragan. W trakcie spotkania o swoich doświadczeniach opowiadali również Mateusz Zieliński, Joanna Kulesza i Bartosz Sułecki z Profitroom. Na sali pojawił się także pierwszy klient Profitoom - Piotr Lewandowski z Hotel 3 Trio.

Szczególnie zaskakującym momentem gali był fala sygnałów o otrzymanym SMS-ie. Wszyscy uczestnicy konferencji otrzymali wiadomość zawierającą link do strony, na której można było zobaczyć, jak technologia pracuje na rzecz hotelarzy - ile od rana wpłynęło rezerwacji i na jaką kwotę. Bardziej szczegółowo o tym, jak nowoczesne rozwiązania Profitroom pomagają w biznesie, opowiadali sami hotelarze na specjalnie nagranych filmikach.

Finałem gali były specjalne podziękowania prezesa zarządu Krzysztofa Grzędy dla wszystkich pracowników Profitroom: “To dla nas zaszczyt pracować z zespole z
najlepszymi. To dzięki Wam od dekady rozwijamy technologię, która zmieniła branżę na lepsze. Dziękuję”.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-21 kelner Jeleśnia
  2019-02-19 Pomoc kucharza Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-21 Manager Sprzedaży i marketingu Warszawa lub dowolna miejscowość w okolicy - praca z domu
  2019-02-14 Pokojowy/Pokojowa Wrocław
  2019-02-15 Recepcja Hotel Aspen
  2019-02-18 Kucharz Kamieniec k/ Kłodzka
  2019-02-12 Kelner / barman Arche Hotel Krakowska
  2019-02-15 Starszy Kelner Hotel Aspen
  2019-02-19 Specjalista ds. Sprzedaży/Sales Executive Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-12 RECEPCJONISTA/KA Hotel Centrum Sosnowiec
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA