Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Bez kategorii, Najnowsze Informacje (2), NASZE SZKOLENIA » Procedury operacyjne w hotelarstwie

Procedury operacyjne w hotelarstwie


Nowoczesny hotel musi być dobrze zarządzany, a do tego niezbędne są starannie sprecyzowane i konsekwentnie przestrzegane standardy operacyjne. O tym w jaki sposób prawidłowo określać procedury związane ze wszystkimi hotelowymi procesami, na co zwracać szczególną uwagę i jak przestrzegać ich realizacji opowiadała Aneta Stępkowska podczas kolejnego już szkolenia z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się 6 listopada 2018 r. w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie.




Szczegółowo i na konkretnych przykładach Aneta Stępkowska omawiała poszczególne procedury i procesy, wyjaśniała na czym polega ich mapowanie oraz znaczenie procedur jako narzędzi zarządzania obiektem hotelowym. Wyjaśniała także wszystkie meandry i niejasności związane z tą tematyką na podstawie swojego 30-letniego doświadczenia w tej branży. Uczestnicy szkolenia ocenili je bardzo wysoko, przyznając po 6 punktów za jego wartość merytoryczną, zakres tematyki i sposób przekazania informacji.

Aneta Stępkowska, która prowadziła szkolenie Akademii Hotelarza „Procedury operacyjne w hotelarstwie” jest dyrektorem generalnym hotelu Courtyard by Marriott Warszawa. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę w tej branży rozpoczęła w Forum Intercontinental w Warszawie, najpierw jako specjalista, potem kierownik, a ostatecznie dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Po zmianie brandu hotelu Forum na Novotel Warszawa Centrum objęła stanowisko dyrektora ds. hotelowych, a potem została zastępcą dyrektora Holiday Inn w Warszawie (obecnie Mercure Centrum). Przez dwa lata zarządzała hotelem OSSA Congress & SPA z 522 pokojami, a w maju 2010 roku została dyrektorem generalnym Courtyard by Marriott.

A najbliższe szkolenie Akademii Hotelarza: Menu engineering i optymalizacja kosztów w gastronomii hotelowej” już 20 listopada w Hotelu Courtyard by Marriott Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1. Poprowadzi je Andrzej Przeniosło,  dyrektor generalny Hotelu Nosselia. Więcej informacji i zapisy TUTAJ

 

1 Komentarz dla “Procedury operacyjne w hotelarstwie”

  1. W tym samym artykule Aneta Stepk owska raz ma 20 letnie doświadczenie a w innym miejscu 30 letnie w hotelarstwie. To należy wyjaśnić.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Pergo Sponsorem Złotym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Pergo, wiodący producent podłóg, została złotym sponsorem organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019, która odbędzie się 30 maja w (...)

Goście potajemnie nagrywani w hotelowych pokojach

Ponad 1600 osób zostało potajemnie sfilmowanych w swoich pokojach w 30 hotelach w dziesięciu różnych miastach Korei Południowej. Kamery zostały zainstalowane w gniazdkach i uchwytach (...)

Wkrótce premiera Raportu z Rynku HoReCa 2019

Podczas targów EuroGastro i WorldHotel, które odbędą się w dniach 27-29 marca br. w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie, swoją premierę będzie miał „Raport z (...)

Moxy wchodzi do Lublina

Sieć Marriott International podpisała umowę franczyzową na otwarcie w 2022 r. hotelu pod marką Moxy ze 120 pokojami w Lublinie przy ul. 1 Maja. Inwestorem (...)

Zarządzanie hotelową recepcją w Akademii Hotelarza

To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-03-11 Manager ds. Marketingu Kraków
  2019-03-11 KUCHARZ Moszna
  2019-03-11 Kelnerka Gubin
  2019-03-13 Specjalista ds. Sprzedaży Uniejów
  2019-03-19 Kierownik ds. Marketingu Gdańsk
  2019-03-12 MANAGER RESTAURACJI Śródmieście
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA