Nowy cykl szkoleń IGHP – o zarządzaniu wynikiem w gastronomii hotelowej

„Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej” to nowy cykl szkoleń dla hotelarzy, właścicieli i dyrektorów hoteli, szefów kuchni oraz osób zarządzających gastronomią, organizowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Szkolenia odbędą się w 14 miastach, a pierwsze 24 listopada w Krakowie w hotelu Kossak. IGHP intensywnie rozwija działalność edukacyjną od początku 2018 r. Z pierwszymi warsztatami dla hotelarzy z ochrony danych osobowych i zmian, jakie przyniesie RODO, Izba ruszyła w styczniu. Następnie hotelarze mogli skorzystać ze szkoleń z nowej ustawy turystycznej oraz ponownie z RODO. Szkolenia dotyczące revenue management w hotelarstwie oraz zarządzania kosztami w hotelu wciąż trwają i zakończą się w grudniu. „Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej” jest już szóstym cyklem organizowanym przez największy polski samorząd hotelarzy. – Nasze szkolenia cieszą się dużym zainteresowaniem hotelarzy i to nie tylko członków Izby. Stawiamy na najlepszych praktyków w danym obszarze, a tematy szkoleń i ich zakres ustalamy na podstawie bezpośrednich rozmów z zainteresowanymi. Po popularnym RODO i ustawie turystycznej, przyszedł czas na finanse w hotelach, na różnych płaszczyznach – mówi Marcin Mączyński, sekretarz generalny IGHP. Szkolenie „Zarządzanie wynikiem w gastronomii hotelowej” specjalnie na potrzeby hotelarzy, właścicieli hoteli i szefów kuchni opracował i poprowadzi ekspert Grzegorz Kazubski, praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu restauracjami, obecnie dyrektor generalny powstającego hotelu Malbork by DeSilva. Wcześniej był m.in. dyrektorem ds. gastronomii w hotelu TED, zarządzał Centrum Szkoleniowym Makro Cash & Carry Polska, a także przez wiele lat pełnił funkcję kierownika zespołu ds. produkcji gastronomicznej w Grupie Orbis SA. W trakcie szkolenia omówi podstawowe parametry z zarządzania kosztem surowca, tj. food cost i menu engineering, a także procedury operacyjne, w tym remanent „spis z natury”, zadania działu sprzedaży, koordynatorów księgowości czy szefów kuchni. Przedstawi również najciekawsze studia przypadku i odpowie na wszelkie pytania uczestników. Cykl szkoleń obejmuje spotkania w 14 miastach. W tym roku odbędą się szkolenia: – w Krakowie (24.11. w hotelu Kossak, https://gkrakow.konfeo.com/pl/groups) – w Gdańsku (8.12. w hotelu Sadova, https://ggdansk.konfeo.com/pl/groups) – w Kołobrzegu (15.12. w hotelu Aquarius SPA https://gkolobrzeg.konfeo.com/pl/groups) Wkrótce kolejne terminy. Koszt dla członków IGHP wynosi 299 zł + VAT, dla członków Harmony Polish Hotels 399 zł + VAT, a pozostałych 499 zł + VAT.    

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *