Joanna Kaszubowska, Hotel SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie: Otworzyliśmy się bardziej na potrzeby rodzin

- Około 30 proc. odwiedzających nasz hotel stanowią stali goście, wierni naszej marce, którzy u nas czują się dobrze, cenią sobie hotel za bogatą i urozmaiconą ofertę, oraz serwis. Jednak jest to trochę inny profil gościa, niż ten, który przyjeżdżał 10 lat temu – mówiła podczas ostatniego spotkania z cyklu „Śniadań Hotelarza” Joanna Kaszubowska, dyrektor generalna Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie. Pełna relacja z wydarzenia w najnowszym wydaniu „Hotelarza”.

- Z uwagi na to, że w ostatnich latach zmienił się profil naszych gości, średnia wieku się obniżyła, odnotowujemy więcej przyjazdów rodzinnych, musieliśmy dostosować atrakcje do nowej sytuacji – komentuje Kaszubowska. - Średnia cena w tym roku jest wyższa niż w roku ubiegłym, gdyż w bardziej optymalny sposób zarządzamy naszą ofertą. Mamy wiele pakietów, wśród których goście mogą wybierać lepszą ofertę, niż sam nocleg ze śniadaniem – dodaje dyrektor generalna Hotelu SPA Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie. Więcej w najnowszym "Hotelarzu". Prenumeratę "Hotelarza" zamówić można TUTAJ. Czasopismo dostępne jest także w salonach Empik na terenie całej Polski.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *