Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (1) » Mrągowo bez Mercure

Mrągowo bez Mercure


Hotel Mercure Mrągowo Resort & SPA, który dwa lata temu został sprzedany przez Orbis spółce Deporium Inc., zrezygnował z marki Mercure i obecnie działa jako Mrągowo Resort & SPA. Był to jedyny hotel pod globalną marką na Warmii i Mazurach poza Olsztynem.


Hotel, oferujący 214 pokoi, jest obecnie w trakcie gruntownej modernizacji i rozbudowy. Odnowione zostały pokoje, części wspólne, powstaje sala konferencyjna o powierzchni ponad 500 m kw. i wysokości 5 m z częścią wystawienniczą. – W tej chwili przygotowujemy nową segmentację klienta. Postawiliśmy na rodziny z dziećmi i to będzie nasz core business. Wcześniej w tym hotelu zawsze było wiele grup turystycznych z Niemiec. Drugi obok rodzin bardzo ważny element to sport – mamy dziewięć kortów, dwa boiska piłkarskie, jedno będzie działało również zimą. Uruchomiliśmy w tym roku drugi obiekt 200 m od hotelu z 74 pokojami o trochę niższym standardzie, przeznaczony dla klienta stricte sportowego – mówi Anna Krawczyk, dyrektor generalna Mrągowo Resort & SPA. – Decyzją biznesową właściciela obiektu było wyjście z sieci, bo w takim regonie jak Mazury brand międzynarodowy nie pomaga aż tak, jak w dużych miastach, a koszty opłat do sieci są bardzo wysokie. Zdecydowaliśmy, że te pieniądze, które płaciliśmy za brand, będziemy przeznaczać na poprawienie standardu dla gości. Jesteśmy w trakcie bardzo dużych zmian, żeby dostosować się do rynku, który jest bardzo wymagający.

Wybudowany w 1981 r. obiekt (działający wówczas pod nazwą Mrongovia, do której prawdopodobnie wróci) był w latach 80. jednym z najbardziej luksusowych hoteli w Polsce. Po remoncie w 2005 r. wszedł pod markę Mercure. W 2016 r. Orbis sprzedał hotel firmie Deporium Inc. należącej do tureckiego biznesmena Sabriego Bekdasa i jego syna. Wartość transakcji wyniosła 18,6 mln zł netto.

 

 


Komentarze: 2 dla “Mrągowo bez Mercure”

  1. Aż dziw, że frajerzy z Orbis nie zagwarantowali sobie utrzymania brandu. Porażka. Bywałem zwykle 3 razy w roku. I już niestety nie będę w tej sytuacji.

  2. Michal Poznań

    Totalna porażka dla wizerunkowa dla Orbisu jako takiego
    Pozbycie sie ze swojego portfolio hotelu resortowego to bardzo duzy błąd.
    Po Mercury Wisła, teraz Mercury Mrągowo…
    Ciekawe jak dlugo w sieci pozostanoe jeszcze Mercury Karpacz i Krynica Zdrój.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Samsung Sponsorem Strategicznym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Firma Samsung Electronics –światowy lider w zakresie rozwiązań informatycznych, została trzeci rok z rzędu Sponsorem Strategicznym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która w (...)

Qubus wróci do Katowic?

Sieć hotelowa Qubus Hotel, nieobecna w Katowicach od 2016 roku, po tym jak miejsce hotelu Qubus Prestige zajął Courtyard by Marriott, planuje powrót do tego (...)

InterContinental i Huawei tworzą pierwszy na świecie smart hotel 5G

InterContinental, Shenzhen Telecom i Huawei podpisały strategiczną umowę o współpracy na rzecz stworzenia pierwszego na świecie smart hotelu 5G. Projekt, poprzez wprowadzenie pierwszej w branży (...)

HIT 2019: Po ilu latach zwraca się hotel? Jak właściwie zaplanować koszty i przychody z inwestycji hotelarskiej?

Budowa hotelu to koszt kilkudziesięciu, a nieraz nawet kilkuset milionów złotych. Aby ta ogromna inwestycja przyniosła spodziewany zysk, należy ją mądrze i precyzyjnie zaplanować pod (...)

Mikołaj Wild Gościem Specjalnym Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Mikołaj Wild, Sekretarz stanu i Pełnomocnik Rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego dla RP, został Gościem Specjalnym konferencji Hotel Investment Trends Poland & CEE, która odbędzie (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności