Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne




O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » 11/2018, ARTYKUŁ GŁÓWNY, RYNEK HOTELI » Polski rynek ma apetyt na nasze hotele

Polski rynek ma apetyt na nasze hotele

Rozmowa z Marybelle Arnett, wiceprezes sieci Hilton ds. rozwoju w Europie Środkowej i Wschodniej




Hampton by Hilton jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek hotelarskich na polskim rynku. Pierwszy otwarty został w 2012 r., teraz jest ich już 10, a w ciągu dwóch kolejnych lat otwartych ma być pięć następnych. Jak wytłumaczyliby państwo sukces tej marki w Polsce wśród inwestorów i wśród gości?

Chcemy być obecni wszędzie tam, dokąd udają się nasi goście, oraz zaspokajać wszystkie ich potrzeby. Polska gospodarka wciąż prężnie się rozwija, notując wzrost rzędu 4 proc. rocznie. Sytuacja ta powoduje również wzrost liczby podróży służbowych – zarówno tych do Polski, jak i wewnątrz kraju, a Hampton by Hilton gwarantuje najlepszą jakość w średnim segmencie rynku, który jest popularny szczególnie wśród osób podróżujących w celach biznesowych. Hampton by Hilton to jedna z najbardziej uwielbianych marek hotelarskich na całym świecie. W Europie marka obecna jest od niespełna dekady, a już zdążyła zbudować portfolio ponad 75 hoteli. Wartości marki Hampton by Hilton są identycznie na całym świecie – przyjazna i troskliwa opieka nad gośćmi oraz niskie koszty i duże zwroty z inwestycji dla właścicieli.

Od razu zapytam o zmiany, jakie zapowiedział Hilton związane z marką Hampton. Co one oznaczają dla inwestorów i dla gości? Jak wpłyną na nowe inwestycje i te będące już w trakcie realizacji? Czy nie oznacza to nowych, dodatkowych kosztów dla inwestorów budujących hotele pod tą marką?



Zmiany wprowadzane w Hampton by Hilton ulepszą część operacyjną hoteli oraz stworzą nowe miejsca wspólne dla gości, jak również nowe szanse na zwiększenie przychodu dla samego hotelu. Nowe miejsca dostępne dla wszystkich gości oraz nowe konfiguracje pokoi gościnnych zapewnią maksymalny poziom satysfakcji wśród gości, jednocześnie pozostając w zgodzie z marką Hampton by Hilton i podkreślając jej cechy charakterystyczne – życzliwość, autentyczność, opiekuńczość oraz troskliwość.

DoubleTree by Hilton stał się jedną z największych marek hotelarskich w Polsce pod względem liczby pokoi. W czterech hotelach zlokalizowanych w czterech największych miastach Polski oferuje już blisko 1 tys. pokoi. Jednak nie słychać o nowych inwestycjach. Można się dowiedzieć, kiedy i gdzie można spodziewać się kolejnego hotelu DoubleTree by Hilton w Polsce i jakie warunki brzegowe musi spełnić inwestor, aby otworzyć hotel pod tą marką, jeśli chodzi np. o minimalną liczbę pokoi, powierzchnię konferencyjną, gastronomię, lokalizację itp.?

Cztery hotele DoubleTree by Hilton, które posiadamy w Polsce, mają w sumie niemal 1 tys. pokoi. Każdy z nich oferuje swoim gościom ponad 100 pokoi, liczne lokale gastronomiczne oraz szeroką gamę usług dodatkowych. Dzięki wyjątkowym obiektom w lokalizacjach takich jak Wrocław, Ł [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Traffic w centrum Wrocławia

W pierwszym kwartale 2019 r. w ścisłym centrum Wrocławia przy ul. Świdnickiej ruszyć ma hotel Traffic z 36 pokojami, drugi obiekt pod tą marką po (...)

FILM Gala konkursu Hotelarz Roku 2018 FILM

Film z gali wręczenia nagród w organizowanym przez „Hotelarza” konkursie „Hotelarz Roku 2018″, która odbyła się w dniu 26 listopada 2018 w hotelu Sofitel Warszawa (...)

HOTELARZE ROKU 2018: Tomasz Schweda, Hotelarz do 35. Roku Życia, Mercure Kraków Stare Miasto

Tomasz Schweda, dyrektor operacyjny flagowego hotelu Mercure w Polsce – Mercure Kraków Old Town, głosami Kapituły Konkursu na Hotelarzy Roku, został Hotelarzem do 35. Roku (...)

Kamila Grajewska-Buśko dyrektorem powstającego Best Western Premier we Wrocławiu

Dyrektorem generalnym hotelu Best Western Premier City Center we Wrocławiu, który otwarty ma być w marcu, została , ostatnio dyrektor operacyjna 5-gwiazdkowego The Granary – (...)

Best Western z kolejnym obiektem w Rzeszowie

Do portfolio sieci Best Western dołączył właśnie hotel Principe z Rzeszowa, który będzie działał pod marką Best Western Premier. To drugi, po Best Western Plus (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:











Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA