Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » 11/2018, RYNEK HOTELI » Polski rynek ma apetyt na nasze hotele

Polski rynek ma apetyt na nasze hotele

Rozmowa z Marybelle Arnett, wiceprezes sieci Hilton ds. rozwoju w Europie Środkowej i Wschodniej




Hampton by Hilton jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek hotelarskich na polskim rynku. Pierwszy otwarty został w 2012 r., teraz jest ich już 10, a w ciągu dwóch kolejnych lat otwartych ma być pięć następnych. Jak wytłumaczyliby państwo sukces tej marki w Polsce wśród inwestorów i wśród gości?

Chcemy być obecni wszędzie tam, dokąd udają się nasi goście, oraz zaspokajać wszystkie ich potrzeby. Polska gospodarka wciąż prężnie się rozwija, notując wzrost rzędu 4 proc. rocznie. Sytuacja ta powoduje również wzrost liczby podróży służbowych – zarówno tych do Polski, jak i wewnątrz kraju, a Hampton by Hilton gwarantuje najlepszą jakość w średnim segmencie rynku, który jest popularny szczególnie wśród osób podróżujących w celach biznesowych. Hampton by Hilton to jedna z najbardziej uwielbianych marek hotelarskich na całym świecie. W Europie marka obecna jest od niespełna dekady, a już zdążyła zbudować portfolio ponad 75 hoteli. Wartości marki Hampton by Hilton są identycznie na całym świecie – przyjazna i troskliwa opieka nad gośćmi oraz niskie koszty i duże zwroty z inwestycji dla właścicieli.

Od razu zapytam o zmiany, jakie zapowiedział Hilton związane z marką Hampton. Co one oznaczają dla inwestorów i dla gości? Jak wpłyną na nowe inwestycje i te będące już w trakcie realizacji? Czy nie oznacza to nowych, dodatkowych kosztów dla inwestorów budujących hotele pod tą marką?



Zmiany wprowadzane w Hampton by Hilton ulepszą część operacyjną hoteli oraz stworzą nowe miejsca wspólne dla gości, jak również nowe szanse na zwiększenie przychodu dla samego hotelu. Nowe miejsca dostępne dla wszystkich gości oraz nowe konfiguracje pokoi gościnnych zapewnią maksymalny poziom satysfakcji wśród gości, jednocześnie pozostając w zgodzie z marką Hampton by Hilton i podkreślając jej cechy charakterystyczne – życzliwość, autentyczność, opiekuńczość oraz troskliwość.

DoubleTree by Hilton stał się jedną z największych marek hotelarskich w Polsce pod względem liczby pokoi. W czterech hotelach zlokalizowanych w czterech największych miastach Polski oferuje już blisko 1 tys. pokoi. Jednak nie słychać o nowych inwestycjach. Można się dowiedzieć, kiedy i gdzie można spodziewać się kolejnego hotelu DoubleTree by Hilton w Polsce i jakie warunki brzegowe musi spełnić inwestor, aby otworzyć hotel pod tą marką, jeśli chodzi np. o minimalną liczbę pokoi, powierzchnię konferencyjną, gastronomię, lokalizację itp.?

Cztery hotele DoubleTree by Hilton, które posiadamy w Polsce, mają w sumie niemal 1 tys. pokoi. Każdy z nich oferuje swoim gościom ponad 100 pokoi, liczne lokale gastronomiczne oraz szeroką gamę usług dodatkowych. Dzięki wyjątkowym obiektom w lokalizacjach takich jak Wrocław, Ł [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-21 kelner Jeleśnia
  2019-02-19 Kelner /-ka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-21 Manager Sprzedaży i marketingu Warszawa lub dowolna miejscowość w okolicy - praca z domu
  2019-02-12 KUCHARZ Krubki-Górki
  2019-02-11 Kosmetolog Gniew
  2019-02-15 Starszy Kelner Hotel Aspen
  2019-02-19 Key Account Manager Warszawa
  2019-02-15 Recepcja Hotel Aspen
  2019-02-19 Pracownik Recepcji Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-20 recepcjonista/ka Wrocław - Hotel Wieniawa
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA